Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben een vervente speedfreak, maar ik hoor goeie verhalen over ketamine. Wat moet ik er me bij voorstellen wat er met je gebeurt als je het gebruikt? Is het heel anders als speed? Hoe lang duurt het effect?"
"Bedankt voor de moeite, ik zal er een blik op werpen, ben toch nog wel ff wakker ..."
"Ben jij te dom om normaal te doen? Met vragen over drugs kun je toch op het drugsforum terecht, of niet dan?"
"Ik ben er vanavond achter gekomen dat als je 2 gram pep droog wilt krijgen, je het met 20mg ritalin moet versnijden. De ritalin absorbeert het vocht namelijk. Aangezien ritalin ook een pepmiddel is, is het ook minder erg dat je de pep versnijdt."
"Ik heb het al een tijd niet meer gedaan deze combi, dit komt omdat ik uit principe niet blow(vind het niet lekker, dus doe ik het niet). Kan me wel herrinneren dat ik er vroeger ontzettend vaag van werd."
"Ponypacks!! Heb een tijdje geleden via een webwinkel een pakket gekocht voor eigen gebruik, en ze raken maar niet op. In ieder geval liever niet in van die plastic sluit zakjes."
"Pep snuiven is LEKKERRR!!!"
"jcutter123 zei: [SF] Safiertje zei: Fuck speed? Mja.. Neuken op speed is inderdaad geil. Klik om te vergroten... Neuken op speed; lijkt mij echt harstikke kut als man zijnde.. Klik om te vergroten... Als je een lieve vriendin hebt krijgt ze em echt wel op oorlogssterkte hoor, en DAN is het echt te gek!!"
"Ik neem afentoe wel eens een terrorlijn vind ik van mezelf, maar zo dik als ik ze hier zie, zo neem ik ze nooit. Misschien vroeger wel, maar ben er achter gekomen dat het(vanaf een bepaald punt) niet echt meer om de hoeveelheid gaat. Wakker blijven doe je dan toch wel."
"Je hebt de ilusie dat je nuchter bent, maar dit is in de praktijk niet waar. Ik zou maar niet in achter het stuur stappen met deze combi. Persoonlijk vind ik de mix geweldig..."