Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Ganggang💯 Thnx voor de tip! Ik ga eens kijken."
"Ik ben de laatste tijd erg geïnteresseerd in DMT. Ik heb hier op het forum een aantal ervaringen gelezen, helaas niet heel veel. Dus ik dacht, ik start een topic en wellicht kom ik wat nieuwe ervaringen tegen. Ik denk er continu over na, omdat ik zo graag wat meer spirituele ervaring/inzichten wil. Het trekt mij heel erg. Ik ben natuurlijk vooral benieuwd naar het effect ervan. Hoelang duurde je trip? Wat zag/voelde je? Hoe ging het innemen ervan? Alvast bedankt"
"Lucy100 zei: @Malina Ik zat in het zelfde schuitje. Vanaf het moment dat DMT in mijn leven voorbij kwam, heeft het mij niet meer los gelaten. Ik wilde het heel graag een keer ervaren. En zo ben ik ook op die forum beland met veel vragen. Hier zijn veel van mijn vragen beantwoord. Je kan ze vinden in het topic DMT ervaringen. https://drugsforum.nl/threads/dmt-ervaringen.66532/ Daar gaat het onder andere over de verdamp techniek en dosering. Inmiddels heb ik een paar keer met een lange dosering geëxperimenteerd. Daar heb ik een report over geschreven dat je hier kan vinden. https://drugsforum.nl/threads/mijn-dmt-expeditie.66666/ En wat @Mindless zegt. Misschien is het een idee om eerst Changa te proberen? Dat is een mildere variant. Klik om te vergroten... Thx voor je nuttige informatie. Ik ga een kijkje nemen!"
"Space 🕉 zei: @Malina misschien is het topic DMT ervaringen iets voor je. Een topic waarin we onze ervaringen delen en niet meteen hele trip reports posten. Klik om te vergroten... Mindless zei: @Malina Je bent ook bekend met changa? DMT met een mao remmer? Schijnt aan te raden te zijn om eerst te doen voordat je DMT puur doet. Ik vind changa helemaal fantastisch. Klik om te vergroten... Thanks! Nee totaal niet bekend met Changa. Ik ga eens lezen."
"@Sugerbrown Voor mij werkt Ketamine zeker niet als een oppepper. Maar het verschilt bij kwaliteit, dosering. Ik heb er veel verschillende ervaringen mee. De ene keer erg moe, de ander keer zelfs tot hallucineren aan toe, en de ander keer weer lachkick etc. Ik vind het een aparte drug, en heb laatst toegezegd dat ik het niet meer ga nemen."
"Welke Poolse wodka’s heb je gedronken?"
"Ik ben zelf geen veganist. Ik heb het een tijd geprobeerd maar ik hield het niet uit om te leven met “regels” voor mijzelf, en letterlijk op alles letten. Want ja, als je volledig veganistisch wilt eten en drinken, moet je zelfs tot je wijn aan toe de hele ingrediënten lijst afgaan. Ik heb er gewoonweg geen tijd voor, en ben niet van plan mijn mind volledig te zetten op het telkens bezig zijn met veganisme en het controleren van wat ik wel of niet mag. Ik eet wel voornamelijk biologisch, ik eet zelden vlees. In huis haal ik het eigenlijk nooit. Ik eet dus meestal alleen vlees als ik uit eten ga. Ik eet wel bijna dagelijks vis. Naast vis eet ik voornamelijk groenten, fruit, noten, zaden. Maar enorm veel respect naar mensen die hun hele leven op de kop zetten voor dierenwelzijn/natuur/een ander standpunt. Ik zou het persoonlijk niet kunnen omdat mijn mind op hele andere dingen staat, en ik wens te leven zoals dat in mij op komt en waar ik op dat moment zin in heb of blij van word. Geen regeltjes voor mijzelf dus."
"Syl zei: Heb echt een klote dag vandaag. Heb vanacht heel slecht geslapen, mijn Poolse bovenbuurvrouw gaf een feestje. Toen het eindelijk afgelopen was kreeg ze enorme bonje met der vriend. Vandaag voel ik me ook klote en verward door mijn zusje. Ondanks dat ik niet wist wat ik er van moest denken komt het toch weer hard aan. Lig op bed en heb huilbuien vooral uit frustratie. Waarom neemt nooit iemand zijn verantwoordelijk voor zijn of haar gedrag. Waarom word alles altijd goed gepraat. Alsof ik een stuk afval ben wat toch niks waard is. Ik heb net oxazepam ingenomen om wat rustiger te worden en te voorkomen dat ik spanningshoofdpijn aanval krijg. Ga proberen te slapen, morge is er weer een nieuwe dag. Dan probeer ik het weer opnieuw, voor vandaag vind ik het mooi geweest. Klik om te vergroten... Lol is dat “Poolse” echt relevant? Ik reageer op een oud bericht, i know. Maar vraag mijzelf gewoon oprecht af waarom iemand zijn afkomst erbij vermeld word."
"Ganggang💯 zei: Had je dit ook gezegd als je geen roots of connectie met Polen had? Klik om te vergroten... Ja, ik vind het namelijk niet relevant en vraag mijzelf af waarom iemand dit soort dingen benoemt. Ik stel een vraag, omdat ik benieuwd ben naar andermans denkwijze."
"verwondering zei: Mag er dan wel benoemd worden dat het een vrouw is? Of had ze heel genderneutraal 'bovenbuur' moeten schrijven? Klik om te vergroten... Ik zeg helemaal niet wat ze had gemoeten, ik stel een vraag."