Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha vette trip report, zulke visuals heb ik ook nog nooit gehad met truffels"
"Axxess zei: Immo zei: Als je het op een dosis van 100mg wilt houden zou ik beginnen met 50 mg en 2/3 uur later weer 50mg nemen, om het allemaal wat langer te laten duren. Klik om te vergroten... Dat zou ik dus niet doen, neem 1mg/1,5mg per Kg lichaams gewicht anders is het effect te verwaarlozen. Klik om te vergroten... Ben ik niet met je eens, ik weeg zelf ongeveer 94 kilo, 183cm en hoewel ik regelmatig train heb ik ook nog wel wat pondjes vet. Voorheen nam ik op feesten zo'n 400mg in pillen mee, wat ik dan verdeelde over de avond. Echter ben ik het de laatste tijd wat rustiger aan gaan doen. Afgelopen feest had ik slechts 2 pilletjes van 100mg mee en deze heb ik in halfjes genomen met een pauze van ongeveer 2.5 uur tussen ieder halfje. Hoewel ik niet zo hard ging, voelde ik mij alsnog ontzettend chill en de dag erna had ik nauwelijks een kater - en 2 dagen daarna helemaal nergens meer last van."
"Re: Hoe reageert jou omgeving op jou gebruik? Mijn vader weet slechts een beetje en dat beetje is dat ik wel vaker paddo's heb gebruikt. Hij weet dit omdat ik het een keer heb voorgesteld om samen met hem te doen. Hier was hij eerst nog wat huiverig voor maar nu staat hij er _eindelijk_ :P voor open. Mijn moeder weet vrijwel alles wat ik doe en heeft uiteraard het liefste dat ik niks doe, maar geeft duidelijk aan dat het mijn keuzes zijn. Het belangrijkste vind ze dat ik haar gewoon 'alles' vertel, wat ze ooit al heeft aangegeven en ik sindsdien ook heb gedaan. Familie weet het deels, maar wordt niet over gesproken. De ooms/tantes vinden het niet chill en vinden dat ik een slechte invloed op hun kroos heb (terwijl ik juist degene ben die ze goed voorlicht aangezien ze er toch al stiekem mee bezig zijn). De neefjes en nichtjes denken er ook verschillend over... sommige vinden het 'cool' en sommige zijn weer helemaal anti. Vrienden is verschillend ook, de meeste weten het wel en ik verberg het ook niet. Een groot deel van mijn vrienden gebruikt ook soms/regelmatig wel eens iets (meestal samen ). Op werk trouwens wel sort-of. Laat af en toe eens wat doorschijnen maar voor de rest hou ik netjes mijn mond."
"Hoop dat het je lukt! Schrijf je verhaal op papier, je emoties en waar je het voor doet en bewaar het goed. Als je straks dan het gevoel hebt dat je terug gaat vallen kun je het terug lezen en er weer motivatie uit halen om het vol te houden!"
"Het is natuurlijk lastig om voor ons DF'ers te zeggen: doe maar joh, en dat er dan straks iets mis gaat Of je het alleen kan doen is echt afhankelijk van jezelf, als je al wat ervaring had (en je was zeker van jezelf) dan zou het geen probleem zijn. Kies je er straks voor om het in je eentje te doen, neem dan in ieder geval niet meer dan 1 portie. En voor alle zekerheid: zorg dat je een vriend hebt die je kan bellen (en zet deze eventueel in je laatste gebelde nummer zodat) die eventueel ook snel bij je kan zijn. Paddo's/truffels blijven heel erg stuurbaar, dus blijf positief en ontspannen. Verzet je niet, laat je lekker gaan en alles komt goed! (Hierbij ga ik er wel van uit dat je niet gevoelig bent voor psychoses, depressief bent, etc. Je zit wel goed in je vel toch?)"
"Hoe komt het vocht in het zakje als ze gedroogd zijn? Ik heb wel vaker paddo's gegeten waar wat schimmel op was gekomen tijdens het kweken, ik weet niet of het slecht is, maar heb er zelf nooit problemen mee gehad."
"DrippTone zei: MagicMush zei: Zoek maar eens op "Peyote" en "San Pedro" cactussen, beide zijn legaal verkrijgbaar in smartshops. Lees er wel eerst voldoende over voordat je er aan begint Klik om te vergroten... Dit zou ik een onervaren drugs gebruiker toch echt niet aanraden voor een eerste keer trippen. Wizky, truffels kunnen wel degelijk heel erg visueel zijn hoor. Ik zou als ik jou was daar eerst maar eens mee beginnen. Klik om te vergroten... Hmmm, misschien heb je gelijk, er is ook zeker niks mis met truffels hoewel een maat van mij er zwaar van over zijn nek is gegaan (die vond de smaak ook heel ranzig, ik heb hetzelfde met de smaak van paddo's). Daarna heeft hij alsnog een goede trip gehad overigens! Het voordeel van San Pedro's vind ik dat als je er thee van zet, dan kan je heel mild beginnen en het langzaam opbouwen (zeker niet teveel gebruiken de eerste keer, daarom ook goed inlezen voordat je er aan begint) of ben ik nou the enthousiast?"
"Een paar tips: - Houd je bij 1 portie per persoon en de kans is klein dat het 'echt' mis gaat met truffels. - Het effect is erg stuurbaar, mocht je denken dat je 'bad' gaat, probeer je er dan overheen te zetten door aan positieve dingen te denken. - Als iemand bad gaat, zorg er dan voor dat je er voor hem bent. Als mijn vrienden bad gaan probeer ik ze gerust te stellen / te ontspannen of op te vrolijken, afhankelijk van de situatie (hoe erg het is). - Gebruik geen andere drugs (dus ook geen alcohol). - Met een volle maag zullen de truffels minder effect hebben dan met een lege maag. Persoonlijk zou ik ze op een lege maag nemen. - Als je het thuis doet, zorg dan dat je genoeg chille muziek hebt, dekens, kussens, leuke films, snacks, drinken, etc. om het zo chill mogelijk te maken. - Schrijf je ervaringen in een trip report en post ze hier op drugsforum.nl"
"Hoewel aan het einde van de trip minder (niet?) gevaarlijk is, kan ik het toch alleen maar afraden. Veel alcohol + paddo's vergroot alleen maar de kans op een "bad trip". Als je niet in slaap kunt komen raad ik je het volgende aan: Begin in het vervolg eerder met het innemen van de paddo's zodat ze ook eerder zijn uitgewerkt. Op het moment dat je dan moe wordt, kun je ook beter slapen. Koop "Dextro Energy" tabletten. Deze bevatten veel dextrose en werken de werking van paddo's tegen. Ook altijd handig om bij te hebben als iemand een "bad trip" heeft! Ren desnoods een blokje om. Dan pompt je bloed lekker door en zul je vervolgens sneller in slaap komen (hoewel ik mij kan voorstellen dat je hier dan absoluut geen zin in hebt ) Ik moet er zelf niet aan denken om na een paddo trip nog bier te gaan zuipen om in slaap te komen, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk :P"
"Er zijn verschillende factoren die invloed hebben op het effect van truffels/paddo's: Hadden jullie gegeten voor jullie de truffels namen? Met een lege maag werken truffels sneller en is het effect sterker (geldt trouwens voor alle drugs die je inneemt) Truffels kunnen in sterkte van elkaar verschillen ook al zijn ze van hetzelfde soort Sommige mensen zijn minder gevoelig voor de werking van truffels, maar als je ze op een lege maag neemt zul je wel degelijk iets voelen. Dat de truffels zo klein waren is normaal. Zoals ImmortalTech al aangaf, kun je ook eens proberen er thee van te zetten. Dit werkt sneller en heeft een heviger effect."