Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yo, Gisteravond even heerlijk gespaced. Feestje georganiseerd, spiegel op de tafel en lekker snuiven. Begonnen met een lijntje coke, toen een lijntje speed, nog een lijntje coke en nog een stuk of drie. Verder nog wat sleuteltjes in de toiletten, ja het was een mooie avond. Ohh voor ik het vergeet, bij het eerste lijntje ook nog een likje M en 1/3 pilletje erbij.. WOW wat voelde ik me lekker Om de avond te eindigen, nog even drie lijntjes keta erdoor gejast, en niet te vergeten nog een glaasje Champagne erbij. Ik heb nog nooit zo hard gespaced op keta.. Ik voelde me net een slak. Mijn benen helemaal slap en ik kon mezelf alleen nog maar door de kamer bewegen door mezelf overal aan omhoog te sleuren. Trouwens, vlak voor de keta nog een ballonnetje gepopt. En wat skunk gerookt om de scherpe randjes ervan af te halen. Ik raad jullie allen deze avond aan, het was geweldig."
"it'sme zei: Eerst X en als je flink begint "af te draaien" paar lijntjes sos Haalt nog net ff dat laatste restje X omhoog en uiteindelijk lekker in slaap vallen Klik om te vergroten... Helemaal mee eens. Gedurende de avond lekker pilletje(s) slikken en dan aan het einde van de avond (ik houd vaak als maatstaaf 2 uur voor het einde van de party aan) nog even aan de snuif. Een paar lijntjes of sleutelpuntjes (afhankelijk van de situatie) kunnen nog net even die extra kick geven. Voor mij is goede E echter de nummer 1 drug en die wil ik eerst goed ervaren, dus ik gebruik de snuif alleen om nog echt even hard te gaan aan het einde van het feest (wanneer naar mijn mening altijd nog even het onderste uit de kan gehaald wordt en de meest intense tijd van de party zich afspeelt). Ik moet wel zeggen dat snuif soms je E-rush een beetje kan afbreken als het gaat om echt bewust meemaken van het 'ik voel me zo lekker gevoel'. Daarmee bedoel ik dan voornamelijk de bewustheid van het moment die een beetje kan vervagen. Wanneer ik alleen aan de E zit kan ik me altijd (redelijk) goed herinneren hoe de avond is verlopen, maar wanneer ik er wat snuif tegenaan gooi merk ik dat ik een geweldige tijd heb (voor ongeveer 20 minuutjes/ half uur) maar dat ik alles minder bewust mee maak. Na 20 minuten denk ik dan vaak letterlijk: 'wow, dit was echt INSANE', maar ik kan niet goed aangeven waar dat precies door is gekomen (door de coke uiteraard, maar bijvoorbeeld de muziek lijkt minder door te dringen dan wanneer ik alleen E heb gebruikt). Desondanks moet ik zeggen dat ik E en snuif een geweldige combinatie vindt, maar wanneer je het gaat combineren zou ik eerst wel gewoon even de E op zichzelf ervaren."
"Afgelopen zondag Salvia gerookt. Het was voor mij de tweede keer dat ik Salvia zou roken. Hieronder een korte beschrijving van de eerste keer en daarna een beschrijving van mijn tweede trip. Eerste keer dat ik Salvia rookte heb ik er weinig van gemerkt. Ik was de enige die het zou proberen die dag en heb toen sage 10x gekocht bij de smartshop. 's Avonds ongeveer 1/6 van het busje opgerookt in de bong. Vrijwel geen effect gemerkt. Geen visuele hallucinaties en alleen een extreem high gevoel (alsof alle wiet die ik de hele dag had gerookt op één moment insloeg).. Duurde ongeveer 50 minuten en daarna was ik weer de oude. De eerste keer Salvia roken zou ik dan ook als een teleurstelling willen omschrijven. Afgelopen zondag de tweede keer Salvia. Zelfde product aangeschaft, sage 10x, en samen met twee vrienden van mij de salvia gerookt. Eerst hielp ik mijn twee vrienden met het roken van de Salvia (heb voor hun de bong bereid). We hebben allemaal een dosering van ongeveer 1/5 gram Salvia gerookt. Mijn twee vrienden spaceden al helemaal van de wereld bij deze hoeveelheid (beide voor de eerste keer Salvia) en ze hadden een geweldige trip. Ik daarentegen merkte wederom vrij weinig van de Salvia: ik werd wel erg giechelig, voelde me ook wel wat lichter en anders, maar het 'spacen' bleef achterwege. Na ongeveer een uur stonden we weer met beide benen op de grond, voelden we ons weer aardig terug in de normale wereld (ik voelde me dat al een tijdje langer, maar mijn vrienden waren op dat momment weer echt volledig aanspreekbaar. Het moment voor een tweede ronde: met z'n drietjes de overige 2/5 gram Salvia verdeeld. Wederom gingen mijn vrienden eerst, beide weer resulterend in luid gelach, visuele hallucinaties etc. Ook ik nam weer een hit, maar toen... Het begon grappig, ik dacht: 'yes, ik voel 'm nu wel echt zitten!' De wereld leek compleet te veranderen in een soort Pokemon wereld (ik voelde associatie met het spelletje voor de gameboy) en lachend bleef ik steeds roepen 'KOKEMON! HAHAHA! KOKEMON!' Het was ook op dat moment dat ik erachter kwam dat ik op een of andere manier niet het woord 'pokemon' normaal kon uitspreken, vanaf dat moment kan ik me ongeveer 15 - 20 seconden niets herinneren. Ik ben naar buiten gelopen en stond daar toen ineens voor de deur van de buren (die gelukkig niet thuis waren), en dit is tevens het eerste moment dat ik me weer kan herinneren nadat ik nog binnen stond te roepen 'KOKEMON HAHAHA KOKEMON'. Ik woon aan een soort gallerij en ook die gallerij leek ineens helemaal hetzelfde. Er kwam geen einde aan de gallerij, en ik stond voor een dichte deur. Ik had totaal geen orientatiepunten meer en was echt helemaal de weg kwijt. Ik wist niet meer waar mijn vrienden woonden en had het gevoel dat mijn armen aan de muren vastzaten. Het besef dat ik Salvia had gerookt was volledig verdwenen, en ik had het gevoel vast te zitten in een andere dimensie. Nadenken was onmogelijk en ik raakte volledig in paniek. Ik kon mezelf niet duidelijk maken dat wat ik ervaarde het resultaat was van Salvia roken en ik dacht voor altijd in deze wereld vast te zitten. Na ongeveer 5 minuten begon de extreem bedwelmende trip af te nemen en begon ik weer redelijk in het normale te kunnen denken. Ik was nogsteeds ernstig gedesorienteerd, maar ik kon inmiddels weer beseffen dat wat ik ervaarde het resultaat was van Salvia roken. De trip met Salvia heeft me echt verbaasd. Ik had niet verwacht dat Salvia zo'n krachtige drug was, en zeker gezien de dosering die ik heb gerookt had ik niet verwacht zo zwaar te trippen. Ik heb redelijk veel andere drugs geprobeerd, waaronder meerdere keren truffels, maar ik kan met zekerheid zeggen dat ik nog nooit iets heb meegemaakt dat zo intens en realistisch voelde als Salvia. Ik raak dat spul nooit meer aan."
"Bedankt voor je reactie, vond het wel een verhaal wat mij de moeite waard leek om te delen met de ondere mensen hier op het forum. Salvia lijkt me inderdaad echt niet de drug voor mij, maar ik moet sowieso zeggen dat ik over het algemeen meer van de pep-middelen ben dan van de trippers.. Toch altijd leuk om een uitstapje te maken en andere dingen te ervaren."
"XTC is leuk, en zo moet je het ook proberen te benaderen. Een beetje spanning vooraf is goed, dat heb ik ook (en ik heb al wel 'een beetje' ervaring ).. Zorg gewoon dat je weet dat je goede pilletjes hebt, kan je makkelijk testen met een eztest (even googlen) en anders gewoon naar een testcentrum laten brengen. Als dat allemaal goed zit en je hebt een mooie gelegenheid om je pil te nemen dan heb je sowieso al een goede uitgangssituatie, altijd belangrijk. Dan weet ik natuurlijk niet hoeveel XTC je altijd dropt in het begin, maar ik denk dat je het bedwelmende effect in het begin als onprettig kan ervaren. Misschien is een kleinere dosering goed om mee te beginnen (een kwartje bijvoorbeeld) en dan gewoon opbouwen. Als je dan toch merkt dat je iets te hard gaat (dat overkomt ook mij nog) dan drink ik vaak even iets zoets.. Beetje frisse lucht en dan kan je na 5 of 10 minuutjes gaan met die banaan"
"Ik ben vorige maand naar een festival in Belgie gegaan (Dour, echt een aanrader voor iedereen die er van houdt om zo nu en dan wat middelen te nuttigen). Heb daar samen met wat vrienden van mij onze limits echt bereikt, tot een onverantwoord niveau bijna. In 8 dagen 4 dagen XTC gebruikt in combinatie met snuif, en dan nog 3 dagen Mdma. Wel iedere dag ruim 8 tot 10 uur geslapen, maar zelfs dan is 7 avonden/ nachten onder invloed zijn, met daarin 1 dag rust echt te veel om er nog van te genieten... Ik zou het je niet aanraden. Gelukkig hadden we hele goede pillen (Oranje Q'tjes, heel erg clean gevoel de volgende dag), en ik moet zeggen dat wij ook aardig ervaren gebruikers zijn (hebben wel eens vaker 2 of 3 dagen achter elkaar gebruikt). We merkten al snel dat meerdere dagen achter elkaar nemen in principe geen probleem hoefde te zijn, maar je merkt dat (zeker na de eerste 3 dagen) de XTC echt minder effect gaat hebben als het gaat om het euforische gevoel. Nu ben ik van mezelf een heel optimistische persoon, eigenlijk nooit chagrijnig, dus ik heb ook nooit echt downer-days. Ik moet wel zeggen dat die 8 dagen mij vernietigd hebben. Ik heb me nog nooit zo sloom gevoeld, maar na een paar dagen was ik alweer helemaal de oude. Ik denk dat je niet echt kan voorspellen of het mogelijk is om 2 dagen achter elkaar te genieten van XTC. Voor mij is het geen probleem, maar ik heb ook vrienden die na 1 nacht gebruik helemaal kapot zijn of er de 2e nacht vrijwel niets (of niet noemenswaardig) meer van ervaren. Ik heb altijd maar één vuistregel: ga niet verder dan dat je lichaam je laat gaan, en doorhalen op drugs altijd proberen te voorkomen (en ook dat heb je zelf in de hand). Heb respect voor je nacht/dagrust."
"Was een tijdje geleden op een feest in Amsterdam, Ruigoord, misschien kennen jullie dat wel. Daar vind je vrij veel mensen van 35 jaar en ouder die lekker te lopen spacen op van alles en nog wat.. Die bewuste avond was ik daar met een stel vrienden en vriendinnen, leeftijd tussen de 20 en 24 jaar, en we zijn daar een stel tegen gekomen waarvan de dame al meer dan 40 jaartjes op onze planeet rondloopt. Naar eigen zeggen had zij even een 'lekkere lik van de grote M' gehad, en ze had een geweldige tijd.. Tijdje met haar rond een kampvuur gezeten en leuke (maar vooral trippy) gesprekken gevoerd.. En dan zie je maar dat het niet zoveel hoeft uit te maken of je een twintiger of een veertiger bent"
"leeg, schoon, hasj -of wietzakje. Korrel in het zakje stoppen, en dan twee bankpasjes aan beide kanten. Dan duimen op de korrel, pasjes ertussen, en dan wrijvend kapot drukken.. In Belgie heb ik veel coke gekocht in die vorm, ging prima op deze manier"
"fc zei: HarryNak zei: Ik deed het meestal met een honkbal knuppel, in de lengte naar beneden stampen. De coke wel even voorpakken in iets van plastic. 't Waren wel grote blokken, hard en puur. Klik om te vergroten... Eerst en vooral test je coke met dat spul dat je kunt kopen in de coffieshop (politie gebruikt het ook) neemt wat coke een druppel erop en hoe blauwer hoe beter de kwaliteit en ik gebruik zo een plastieken ding van de coffieshop om de coke te verbrijzelen in kleine stukjes je draait aan het spulletje en de coke komt heel fijn veel beter dan te kappen of whatever... Klik om te vergroten... een Grinder bedoel je denk ik"
"mandragora zei: Mesa zei: Minimaal drie gram cocaine, maar ik doe cocaine zelden. Graag zou ik een DMT willen uit proberen... das veel beter dan cocaine... Klik om te vergroten... Gelijk heb je! DMT rulez, coke suckt. coke is gemaakt voor mensen die onzeker zijn en/of geen of weinig zelfvertouwen hebben. coke laat hun vr een dik half uur blaken van zelfvertouwen en voelen hun beter dan de rest, oppermachtig voelen. en dan komt de dip en beseffen ze hoe nep ze waren en willen ze alweer een lijn om hun rolletje te kunnen blijven spelen. leer leven met uzelf en ben er gelukkig mee. dmt daarintegen schenkt je de essentie van het leven, de kern van het bestaan. groet Klik om te vergroten... Ben het totaal niet met je eens. Wanneer ik een grammetje coke wegwerk dan is dat echt niet omdat ik in het dagelijks leven kansloos ben. In tegendeel zelfs, ben super sociaal en heb een ruime vriendenkring. Ik gebruik slechts zeer zelden coke, maar als ik dat doe dan doe ik dat alleen maar om gewoon een kick te ervaren (vaak in combinatie met E en aan het einde van de avond). In tegenstelling tot wat jij zegt merk ik echter vaak aan mezelf hoe mijn gedrag verandert (in de sociale zin) en dat is juist iets waar ik mezelf aan kan ergeren. Het is dus zeker niet gezegd dat mensen zichzelf van coke een betere, socialere persoon gaan vinden. Ik ga mezelf er lekker van voelen (in mezelf) en heb het juist totaal niet nodig om beter in de groep te liggen."