Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2dagen achter elkaar en max limiet

2dagen achter elkaar en max limiet

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
sunsetLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, specifiek over xtc om hier veel informatie over in te winnen
Na veel leeswerk en de gedachten know-how-to-use heb ik het inmiddels 2x gebruikt, 1x op een hardstyle feest en 1x op een techno/deephouse feest
super ervaring!

Nu staan in augustus weer 2 feesten op de agenda
Voor 1 feest hebben we op vrijdag een preparty tot 12uur snachts, de dag erna gelijk het festival gedurende de hele middag en avond
Ik vraag me af of ik voor de fun op de pre party kan gebruiken. max 1 en daarna nog even chillen om te ontnuchteren.
de volgende dag wil op op het festival max 2 gebruiken
ik wil namelijk op de preparty savonds geen alcohol voor het lekkere drinken, omdat ik dan gewoon snel suf word na een paar uurtjes en de volgende dag ook (erger dan een pilletje)

ook lees ik veel dat het niet wijs is om te combineren met alcohol, ik moet eerlijk zeggen dat ik vanwege het lekkere weer wel 1x 2 tap biertjes tussendoor genomen heb. water gaat namelijk flink vervelen en fris/energy drink heb ik dan niet zon trek in
mijn vraag hierover is of je kan aanvoelen of je wel een biertje tussendoor kan nemen of dat het in 1x helemaal mis kan gaan? wat gebeurd er dan?

als laatste lees ik veel dat 2 (400mg) echt max/hardcore is hoe kan je lichamelijk aanvoelen of je te ver gaat en Niet moet bijnemen? ik verdeel netjes in kwartjes en halfjes
Is het mogelijk om een uur of 8-10 achter elkaar door te gaan?
ik heb tot nu toe max 2 gebruikt over een uur of 6 verdeeld. voor mn gevoel niets aan de hand? stond wel te stuiteren en alel symptonen maar was wel volledig bij mijn bewustzijn verder kon nog helder nadenken. alleen de beginfase was space-achtig
de andere keer heb ik 1 gebruikt over een uur of 6, toen was het gewoon chille n stond ik niet te stuiteren


Alvast bedankt!
s
sunsetLid
01-01-2024, 00:00
#2
foutje deze post
s
sunsetLid
01-01-2024, 00:00
#3
iemand? :)
j
jwtzlfLid
01-01-2024, 00:00
#4
sunset,

Na het gebruik van xtc verbruik je je serotonine voorraad(happy-gevoel).
Het is toch zonde om je voorraad al op de pre-party te verbruiken.Je serotonine voorraad bouw je niet in 1 dag weer op.
Mijn ervaring leert dat je serotonine voorraad na 6-8 uur wel op is. Tuurlijk kun je daarna wel bijnemen maar dat heeft geen zin, happy-gevoel zul je er niet meer van krijgen.

Je kan het beste starten met halfjes. Kijken hoe je lichaam daarop reageerd.
Kun je daarna altijd opbouwen.
En wat betreft het aantal mg dat je per keer tot je neemt is pp verschillend.
Ik vind 400 mg op een avond ook de max., maar dat is persoonlijk.

Wat betreft alcohol, als je 2 drankjes neemt zal dat geen effect hebben.
Maar alcohol droogt je lichaam wel uit. In combi met xtc waar jeje lever op zn sodemieter geeft is dat geen goede combi.

Je kunt in mijn optiek het beste je xtc gebruik per keer tot het minimum beperken zodat je de keer daarop er net zoveel vreugd van hebt. Anders zal je tolerantie steeds hoger gaan liggen, waardoor het effect steeds meer afvlakt.

greetz
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
+1 Goed omschreven!
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#6
+2 Er valt niet veel aan toe te voegen.
s
sunsetLid
01-01-2024, 00:00
#7
oke bedankt voor de heldere uitleg! dan weet ik waar ik aan toe ben next time :grin:
M
MachineLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben vorige maand naar een festival in Belgie gegaan (Dour, echt een aanrader voor iedereen die er van houdt om zo nu en dan wat middelen te nuttigen). Heb daar samen met wat vrienden van mij onze limits echt bereikt, tot een onverantwoord niveau bijna. In 8 dagen 4 dagen XTC gebruikt in combinatie met snuif, en dan nog 3 dagen Mdma. Wel iedere dag ruim 8 tot 10 uur geslapen, maar zelfs dan is 7 avonden/ nachten onder invloed zijn, met daarin 1 dag rust echt te veel om er nog van te genieten...

Ik zou het je niet aanraden. Gelukkig hadden we hele goede pillen (Oranje Q'tjes, heel erg clean gevoel de volgende dag), en ik moet zeggen dat wij ook aardig ervaren gebruikers zijn (hebben wel eens vaker 2 of 3 dagen achter elkaar gebruikt). We merkten al snel dat meerdere dagen achter elkaar nemen in principe geen probleem hoefde te zijn, maar je merkt dat (zeker na de eerste 3 dagen) de XTC echt minder effect gaat hebben als het gaat om het euforische gevoel. Nu ben ik van mezelf een heel optimistische persoon, eigenlijk nooit chagrijnig, dus ik heb ook nooit echt downer-days. Ik moet wel zeggen dat die 8 dagen mij vernietigd hebben. Ik heb me nog nooit zo sloom gevoeld, maar na een paar dagen was ik alweer helemaal de oude.

Ik denk dat je niet echt kan voorspellen of het mogelijk is om 2 dagen achter elkaar te genieten van XTC. Voor mij is het geen probleem, maar ik heb ook vrienden die na 1 nacht gebruik helemaal kapot zijn of er de 2e nacht vrijwel niets (of niet noemenswaardig) meer van ervaren.

Ik heb altijd maar één vuistregel: ga niet verder dan dat je lichaam je laat gaan, en doorhalen op drugs altijd proberen te voorkomen (en ook dat heb je zelf in de hand). Heb respect voor je nacht/dagrust.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."