#1
Hey allemaal,
Ik lees al een tijdje mee op dit forum, specifiek over xtc om hier veel informatie over in te winnen
Na veel leeswerk en de gedachten know-how-to-use heb ik het inmiddels 2x gebruikt, 1x op een hardstyle feest en 1x op een techno/deephouse feest
super ervaring!
Nu staan in augustus weer 2 feesten op de agenda
Voor 1 feest hebben we op vrijdag een preparty tot 12uur snachts, de dag erna gelijk het festival gedurende de hele middag en avond
Ik vraag me af of ik voor de fun op de pre party kan gebruiken. max 1 en daarna nog even chillen om te ontnuchteren.
de volgende dag wil op op het festival max 2 gebruiken
ik wil namelijk op de preparty savonds geen alcohol voor het lekkere drinken, omdat ik dan gewoon snel suf word na een paar uurtjes en de volgende dag ook (erger dan een pilletje)
ook lees ik veel dat het niet wijs is om te combineren met alcohol, ik moet eerlijk zeggen dat ik vanwege het lekkere weer wel 1x 2 tap biertjes tussendoor genomen heb. water gaat namelijk flink vervelen en fris/energy drink heb ik dan niet zon trek in
mijn vraag hierover is of je kan aanvoelen of je wel een biertje tussendoor kan nemen of dat het in 1x helemaal mis kan gaan? wat gebeurd er dan?
als laatste lees ik veel dat 2 (400mg) echt max/hardcore is hoe kan je lichamelijk aanvoelen of je te ver gaat en Niet moet bijnemen? ik verdeel netjes in kwartjes en halfjes
Is het mogelijk om een uur of 8-10 achter elkaar door te gaan?
ik heb tot nu toe max 2 gebruikt over een uur of 6 verdeeld. voor mn gevoel niets aan de hand? stond wel te stuiteren en alel symptonen maar was wel volledig bij mijn bewustzijn verder kon nog helder nadenken. alleen de beginfase was space-achtig
de andere keer heb ik 1 gebruikt over een uur of 6, toen was het gewoon chille n stond ik niet te stuiteren
Alvast bedankt!
Ik lees al een tijdje mee op dit forum, specifiek over xtc om hier veel informatie over in te winnen
Na veel leeswerk en de gedachten know-how-to-use heb ik het inmiddels 2x gebruikt, 1x op een hardstyle feest en 1x op een techno/deephouse feest
super ervaring!
Nu staan in augustus weer 2 feesten op de agenda
Voor 1 feest hebben we op vrijdag een preparty tot 12uur snachts, de dag erna gelijk het festival gedurende de hele middag en avond
Ik vraag me af of ik voor de fun op de pre party kan gebruiken. max 1 en daarna nog even chillen om te ontnuchteren.
de volgende dag wil op op het festival max 2 gebruiken
ik wil namelijk op de preparty savonds geen alcohol voor het lekkere drinken, omdat ik dan gewoon snel suf word na een paar uurtjes en de volgende dag ook (erger dan een pilletje)
ook lees ik veel dat het niet wijs is om te combineren met alcohol, ik moet eerlijk zeggen dat ik vanwege het lekkere weer wel 1x 2 tap biertjes tussendoor genomen heb. water gaat namelijk flink vervelen en fris/energy drink heb ik dan niet zon trek in
mijn vraag hierover is of je kan aanvoelen of je wel een biertje tussendoor kan nemen of dat het in 1x helemaal mis kan gaan? wat gebeurd er dan?
als laatste lees ik veel dat 2 (400mg) echt max/hardcore is hoe kan je lichamelijk aanvoelen of je te ver gaat en Niet moet bijnemen? ik verdeel netjes in kwartjes en halfjes
Is het mogelijk om een uur of 8-10 achter elkaar door te gaan?
ik heb tot nu toe max 2 gebruikt over een uur of 6 verdeeld. voor mn gevoel niets aan de hand? stond wel te stuiteren en alel symptonen maar was wel volledig bij mijn bewustzijn verder kon nog helder nadenken. alleen de beginfase was space-achtig
de andere keer heb ik 1 gebruikt over een uur of 6, toen was het gewoon chille n stond ik niet te stuiteren
Alvast bedankt!