Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat is oud nieuws ? Dat er rc opiaten zijn."
"Zeker verslaafd !! Ik denk dat er niks is wat ik niet heb gebruikt vroeger !! Ben benieuwd hoe nu verder gaat, hoelang zijn mensen clean voor ze hun eigen levens vreugde terug krijgen want dat mis ik behoorlijk het liefst slaap ik de hele dag"
"Dood ziek werd ik er van en ongelukkig"
"Heel gek ik heb net wat ondekt !! Ja dit gaat heel raar klinken maar als ik ga liggen en op internet van die filmpjes kijk waar ze mensen kraken krijg ik de zelfde rust in mijn hoofd als kratom"
"Paranoize. zei: Suboxone kan moeilijk worden helaas in Nederland tis hier niet zo makkelijk voor opi verslaafden zoals in Amerika 1x aankloppen bij de dichtsbijzijnde verslavingszorg, een verslavingsarts moet het je voorschrijven maar tis mij tot nu toe nog niet gelukt dus zou je mij kunnen informeren of je iets bereikt? @benzzzy Ik heb zoveel opi terugvallen gehad dat ik er vrede mee heb om langdurig suboxone te gebruiken om de cravings weg te halen Klik om te vergroten... Ik kreeg dit toen ik dit gewoon aan gaf bij mijn arts en zij deed totaal niet moeilijk en schreef 9 stuk perdag van 2 mg +0,5 mg naloxon voor en dat heb ik een jaar gebruikt toen was het niet meer nodig Maar als je bij je arts bent en echt goed uitlegt dat subaxone geen oxycodon is en er naloxon bij in zit zodat er geen misbruikt kan ontstaan dan schrijven ze dit wel voor hoop ik voor u Je kunt beste eerlijk zijn en zorg dat je de arts overtuigd en je kunt ook zegge dit gaat niet mis maar mocht het mis gaan dan mag u dit middel gelijk stop zetten Op google staan meer verhalen dat artsen en huisartsen dit voorschrijven bij mij was het een arts die mij geholpen heeft met mijn gebroken been dus ook geen verslavings arts Succes laat even weten of het gelukt is,"
"Manu76 zei: Succes en niemand laat je stikken verwacht ik. Misschien ben je goed bezig, maar plots gehaast van de fentanyl af moeten, klinkt een beetje vreemd. Maar ik ga je niet zeggen hoe je te werk moet gaan, dat weet ik namelijk ook niet. Klik om te vergroten... Nee het is een medicijn wat als gevaarlijk teboek staat dus dat schrijven ze niet uit ! Maar eigenlijk laten ze dan zitte"
"Guapo Temudgin zei: En toen je in april gestopt was hoe ging het toen? Klik om te vergroten... Had ik subaxone erbij totaal nergens last van"
"Paranoize. zei: Ik denk trouwens niet dat dit fout kan gaan als je ze gebruikt zoals je verteld wordt anders hadden die pleisters al lang niet meer voorgeschreven geworden Klik om te vergroten... Ja ik las met heel warm weer dat ze dan alles los kunnen laten of iniedergeval een groot deel als je in de volle zon zit en mijn arts zei ook al dat die echt patiënten had die waren knockout gegaan daar door en ik merkte zelf ook altijd wel dat ik met warm weer vaak toch net even waziger was dan met normaal weer !"
"Paranoize. zei: Ik denk trouwens niet dat dit fout kan gaan als je ze gebruikt zoals je verteld wordt anders hadden die pleisters al lang niet meer voorgeschreven geworden Klik om te vergroten... Nee alleen met warme dagen ! Vallen mensen die met zo'n pleister in de zon gaan zitten Dat hoorde ik van de arts iniedergeval, maar ik ben opzoek naar goede informatie maar helaas weinig hier over het middel ! nu ik er zelf van af ben vind ik het allemaal erg interessant. vooral dat als je ergens er over begint mensen gelijk zeggen niet op Kouwen. Blijkbaar is dat normaal maar dat weten mensen maar verder lees ik er niet veel over op Engelse website wel trouwens maar als goed is zijn er toch ik pillen zuigtabletten lollys en voor in je neus en natuurlijk met de 💉 maar dat word denk ik vooral gedaan in het ziekenhuis niet door mensen thuis hoop ik 🙏 echt mocht een iemand dit lezen en je kunt zonder neem het aub niet want dit is andere koek dan oxycodon en dat is al gif Maar als ik berichten van u lees moet ik zegge dat ik daar wel veel van opsteek !! Ik werk soms in de weekenden op festivals bij de (EHBDD) en dat is echt wel mooi werk !!"
"ILoveRCs zei: Op het moment van schrijven is deze juridisch verkrijgbaar in europa. 2-Methyl-AP-237 O-DSMT Metonitazeen Protonitiszepyne N-Desethylisotonitazeen Best gevaarlijk, weet ff niet welke, maar 1 uit deze lijst is 1000x zo sterk als morfine bij intraveneuze toediening. en bij oraal gebruik 10x zo sterk. Hoop niet dat Europa ook een opiodecrisis meemaakt, onze overheid kent deze "zenes" en "zepynes" nog jaren legaal zijn. Klik om te vergroten... Fijn dat ik dit nu lees na bijna 2 weken geen fentanyl! Ik vind het mooi geweest het is erg fijn spul maar zo fijn als het was en hoe goed het mij ook hielp er mee stoppen was echt 10 x erger dan toen ik stopte met oxy 200 mg cold Turkey dat was nog wel tedoen maar fentanyl dat raad ik niemand aan om daar mee te stoppen en over stappen op subaxone zou ik echt doen in een ziekenhuis want je staat echt in de fik van binnen omdat de subaxone alle opiaten gelijk aan vecht en de plaats in neemt van de fentanyl Ik hoop echt dat mensen dit niet gaan proberen voor de lol ! Ik gun dit echt niemand opiaten maken je leven echt een hell"