Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Uitgaan Gamen Seks onder de pep,kan super aanvoelen Maar alst een gewoonte wordt krijg je zonder speed je mast niemeer omhoog... Tblijkt ook dat dit levenslang kan aanhouwen,omdat het lichaam zich aanpast op jouw kunnen. Dus ik doe het liever niet te vaak onder de pep."
"Af en toe heb ik de mogelijkheid om 70-73% speed te krijgen,de beste lijn die ik ooit gesnoven had! Tranen rolde automatisch van men kaak niet omdat het brandde,maar wel omdat het heel erg chemisch rook,mijn ogen sprongen van half toe,naar open. Het was extreem vers,ik weet niet hoe die gozer erachter was geraakt maar als je dit zoekt zul je heel lang zoeken. Effect begon direct,er was maar 1 lijn nodig voor een effect dat je niet kunt bereiken met die goedkope rommel all snuif je 10 gram! Kleur was spier wit,droog en ging niet vliegen als fijn stof.verkleurde ook niet bleef spier wit. (met andere spek heb ik vaak dat het verkleurt naar geel) Wat een Monster pep dit was spijtig dat ik die dude bijna nooit meer zie"
"Ik vroeg me af of het eigenlijk erg kwaad kan als je bevoorbeeld 2 dagen wakker blijft (48uur+) ?"
"Qocaïne zei: Wat denk jezelf? Klik om te vergroten... Jah het kan zowieso niet gezond zijn,maar dat is speed opzich al niet dusjah. Ik wou alleen graag weten in welk opzicht.als je de 3de dag goed uitslaapt,en je steekt die 2 dagen dat je wakker bent niet veel uit ?"
"Vroeger 2 Jaartjes geleden toen ik starte met drugs was ik de dag erachter wat moe,maar voor de rest niks speciaals. Maar als ik nu nog een Pilletje neem of een lijn snuif uit dat zich in een vervormd gezicht barstende koppijn,3 dagen niet kunnen slapen en lijkbleke huid. Ik vraag me uigen hoe dat nu eigenlijk komt ik had een pauze van 7 maanden ingelast maar dat leek niet te helpen want na de eerste lijn die ik snoof was het de volgende dag gwn vanhetzelfde."
"Eten tijdens speed is vaak een probleem, gistere moest ik me dwingen om 1 boterham door mijn keel te krijgen bij de eerste beet kwam die er al bijna terug uit. Maar na enkele beten ging het wel naar binnen. De zin was er niet echt maar heb mezelf toch gedwongen om iets te eten."
"Ben niet oud hoor net 19,en het is altyd ander spull het valt me well op dat het alleen bij Pep en Xtc gebeurt (bij coke of wiet niet) je ziet dan echt duidelijk aan mijn gezicht dat er iets niet klopt en dat is zo lastig. Het moet dan niet om een grote hoeveelheid gaan...vroeger schoof ik 12 pillen achterover en kvoelde het amper nu is 1 genoeg en keb direct ne bad trip. niet dat spacy gevoel van vroeger bij pep is alleen die afkick erger en erger geworden."
"Keb did al paar maanden hoor dus tis zeker niks aan men lever en ik drink niet veel alcohol Aan de speed ligt het ook niet want die is getest. Ik denk idd dat Oom Klaas gelijk heeft,daarom was ik ook een tijdje gestopt omdat je hersenen dan de afgebroken stoffen terug proberen aanmaken."
"ik heb nog maar net een medish onderzoek ondergaan en alles was prima inorde"
"nu heb ik paar dagen,speed genomen soms is een dag tussen. Want ik doe het aleen maar als ik er zin in heb, het is niet van moeten. Beetje beter op de dosering gelet ook. Viel me op dat na de 2-3 de keer al niks meer van de neven effecten te voelen was, ik heb er ook niet op zitte letten hoe ik eruit zag,voelde me goed,strak,wakker en spraakzaam.en op mijn gemak.Ik heb een aantal keer in de spiegel gekeken en er was niks speciaal meer aan men gezicht te zien,geen extreem rode of witte kleur geen gespannen kaken,en ook geen grote pupillen meer. En ook niet dat aangezicht dat je niet van deze planeet bent. Denk dat mss aan de spanning lag,mezelf mss te veel druk maak."