Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klinkt goed, had je die morfine pil gewoon van een dealer?"
"SmartieAndMe zei: MDMAX zei: Klinkt goed, had je die morfine pil gewoon van een dealer? Klik om te vergroten... In de allereerste zin van z'n report staat dat ie hem van een vriend kreeg Klik om te vergroten... Ja maar ik bedoel eigenlijk ook die vriend"
"Haha, mooi verhaal en loop deze gast niet zo af te kraken hij verteld gewoon eerlijk zijn verhaal"
"Ik was van plan om binnenkort met een vriend XTC + 2-CB te doen. We zijn beide erg te spreken over de werking van beide drugs maar we weten echter totaal niet wat er gebeurt als je deze combineert. Ons plan was om de 2-CB eerst te nemen en dan een uur daarna de XTC, zodat de drugs ongeveer op hetzelfde moment hun hoogtepunt bereiken. Daarbij roken we natuurlijk ook nog voldoende wiet, wiet bij 2-CB versterkte de vorige keren de trip voor mijn gevoel op een hele positieve manier. Heb al rond gezocht op internet maar kom meestal verhalen tegen waar ook andere drugs worden gebruikt of er veel meer tijd tussen de inname van de XTC en 2-CB zit. We waren trouwens van plan om 1 XTC pil te nemen van rond de 150mg en 40mg 2-CB per persoon. We hebben beide erg veel ervaring met XTC. 2-CB hebben we elk rond de 5x gedaan, we hebben nooit negatieve effecten ondervonden tijdens een trip. Wat raden jullie mij aan?"
"Klinkt zeker mooi"
"Pandan zei: Ok, dan weet ik dat ook weer. Het ziet er naar uit dat ik daar overheen gelezen heb. Het is inderdaad aan te raden om de dosages naar beneden te schroeven. Ik ben benieuwd naar je ervaring, mocht je toch beslissen om het te doen. Klik om te vergroten... We twijfelen nu of we de XTC er wel bij zouden nemen, 40mg 2-CB is inderdaad een flinke hoeveelheid en om dan ook nog de XTC erbij te nemen kan ons misschien wel wat te veel worden. We gaan nu denk ik zoals r0mmelp0t zei, eerst 32mg 2-CB nemen en dan 8mg. Wat de XTC betreft nemen we nu denk ik elk een halve Bugatti (210mg getest) maar hiervan zijn we nog niet zeker."
"r0mmelp0t zei: persoonlijk vind is 40 mg een hele leuke dosis voor 2cb! Wij nemen altijd eerst 30 en tijdens de opkomst nog 10mg bij. Wiet vind ik wel een van de onmisbare dingen bij 2cb. Denk ook eigenlijk dat je eerst xtc moet nemen en daarna 2cb. Ik vind 150 mg wel erg veel dus dat zou ik zeker naar beneden halen. Hoop dat het leuk word en hoop dat er een tripreportje verschijnt! R0mmelp0t Klik om te vergroten... Dit is nou info waar ik wat aan heb. We zullen zoiezo nu eerst 32mg 2-CB nemen en dan 8mg zoals jij zegt. En inderdaad, wiet is echt onmisbaar bij 2-CB"
"Jij wel! kuch* onzin kuch*"
"maigret zei: Jongens ik heb heus geen morele lessen nodig van de regulars van het drugs forum. Natuurlijk is deze verloop van gedachten en omstandigheden compleet krankzinnig en ik heb ongeveer het allerergste gedaan wat ik mogelijk in de situatie had kunnen doen. Juist daarom is het grappig en ik heb dit alleen voor wat entertainment value opgeschreven, lach er gewoon om. Klik om te vergroten... Had er dan even boven bij gezet dat het niet echt serieus bedoeld was"