#1
Heb geen ervaring met de combinatie, maar het klinkt wel leuk, ook qua dosis wel goed gok ik. Zal wel een redelijk stevig tripje worden. ![:)]()
Pandan zei:Ok, dan weet ik dat ook weer. Het ziet er naar uit dat ik daar overheen gelezen heb. Het is inderdaad aan te raden om de dosages naar beneden te schroeven. Ik ben benieuwd naar je ervaring, mocht je toch beslissen om het te doen.
r0mmelp0t zei:persoonlijk vind is 40 mg een hele leuke dosis voor 2cb!
Wij nemen altijd eerst 30 en tijdens de opkomst nog 10mg bij.
Wiet vind ik wel een van de onmisbare dingen bij 2cb.
Denk ook eigenlijk dat je eerst xtc moet nemen en daarna 2cb.
Ik vind 150 mg wel erg veel dus dat zou ik zeker naar beneden halen.
Hoop dat het leuk word en hoop dat er een tripreportje verschijnt!
R0mmelp0t
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."