Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag over zegels

vraag over zegels

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#1
gegroet iedereen :)

ik ben van plan deze vakantie mijn eerste keer te trippen op lsd. Nu krijg ik het aanbod van een vriend om "dubbele hoffmans" te kopen , voor 7 euro per zegel. De prijs maakt me niet zozeer uit , maar nu was m'n vraag of iemand ervaring heeft met dit soort zegels ?
ze laten testen is geen optie vermits ik in Brussel woon.. maar hij zegt wel dat het enorm sterke zegels zijn en dat je van een halve echt wel hard gaat al.
Is een kwartje nemen ter kennismaking een goed idee ?

graag jullie antwoorden !

grtz , mchzk :stoned:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#2
Halve en gaan :)
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey dude ben ook van de regio en heb denk ik dezelfde zegels, hoffman millenieums
maar heb wel de kans gehad om ze te laten testen en kwam uit op ong 175 mics .
Vorige week ng eentje gedropt met wat vrienden, het waren idd zeer sterke zegels (naar mijn ondervinding dan) maar een kwartje zou ik dus niet mee beginnen, neem gewoon een halve. Je zou het je ng kunnen beklagen achteraf dat je maar een kwartje genomen hebt. Enjoy the ride zou ik zeggen, alles komt wel goed :wink:

grtz talec
M
MrBlondeboiLid
01-01-2024, 00:00
#4
kwart is wel weinig, je zal wel wat voelen maar waarschijnlijk zul je enkel meer willen:P halve is wss wel genoeg 1ste keer
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#5
Talec zei:
Hey dude ben ook van de regio en heb denk ik dezelfde zegels, hoffman millenieums
maar heb wel de kans gehad om ze te laten testen en kwam uit op ong 175 mics .
Vorige week ng eentje gedropt met wat vrienden, het waren idd zeer sterke zegels (naar mijn ondervinding dan) maar een kwartje zou ik dus niet mee beginnen, neem gewoon een halve. Je zou het je ng kunnen beklagen achteraf dat je maar een kwartje genomen hebt. Enjoy the ride zou ik zeggen, alles komt wel goed :wink:

grtz talec
Klik om te vergroten...
hmm , zou zeer goed kunnen want mijn contactpersoon gaat ze ook in aalst denk ik halen :wink:
kheb er een foto van gezien , het zijn de bekende hoffmans met de fietser op , en onderaan 1906-2006 (ben niet zeker van de datum)
toch een halve dan maar ? en enig idee hoe lang de trip zou duren ? want ik zou achteraf graag nog uitgaan.. en het rond 5 u savonds droppen
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan de volgende dag best wel uitgaan hoor :)
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#7
MCHZK zei:
Talec zei:
Hey dude ben ook van de regio en heb denk ik dezelfde zegels, hoffman millenieums
maar heb wel de kans gehad om ze te laten testen en kwam uit op ong 175 mics .
Vorige week ng eentje gedropt met wat vrienden, het waren idd zeer sterke zegels (naar mijn ondervinding dan) maar een kwartje zou ik dus niet mee beginnen, neem gewoon een halve. Je zou het je ng kunnen beklagen achteraf dat je maar een kwartje genomen hebt. Enjoy the ride zou ik zeggen, alles komt wel goed :wink:

grtz talec
Klik om te vergroten...
hmm , zou zeer goed kunnen want mijn contactpersoon gaat ze ook in aalst denk ik halen :wink:
kheb er een foto van gezien , het zijn de bekende hoffmans met de fietser op , en onderaan 1906-2006 (ben niet zeker van de datum)
toch een halve dan maar ? en enig idee hoe lang de trip zou duren ? want ik zou achteraf graag nog uitgaan.. en het rond 5 u savonds droppen
Klik om te vergroten...
Als je een beetje in de andere topics had gelezen, had je wel gezien dat een trip best wel een tijdje duurt. Ga uit van ~6-8 uur en dan heb je nog de fase waarin je geen visuals hebt, maar wel nog voelt dat je lichtelijk tript. Dus 17.00 uur droppen, 18.00 uur al trippend (wrs) en dan kan je idd dezelfde dat wrs nietmeer uitgaan. Maar, dat ligt eraan hoe jeje voelt he. :wink:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
MCHZK zei:
Talec zei:
Hey dude ben ook van de regio en heb denk ik dezelfde zegels, hoffman millenieums
maar heb wel de kans gehad om ze te laten testen en kwam uit op ong 175 mics .
Vorige week ng eentje gedropt met wat vrienden, het waren idd zeer sterke zegels (naar mijn ondervinding dan) maar een kwartje zou ik dus niet mee beginnen, neem gewoon een halve. Je zou het je ng kunnen beklagen achteraf dat je maar een kwartje genomen hebt. Enjoy the ride zou ik zeggen, alles komt wel goed :wink:

grtz talec
Klik om te vergroten...
hmm , zou zeer goed kunnen want mijn contactpersoon gaat ze ook in aalst denk ik halen :wink:
kheb er een foto van gezien , het zijn de bekende hoffmans met de fietser op , en onderaan 1906-2006 (ben niet zeker van de datum)
toch een halve dan maar ? en enig idee hoe lang de trip zou duren ? want ik zou achteraf graag nog uitgaan.. en het rond 5 u savonds droppen
Klik om te vergroten...

Ben je zeker dat die 175 mics zijn? Ik heb ook hofmanns met dezelfde print (1906-200:sunglasses: en die zijn getest rond de 70..
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#9
MCHZK zei:
Talec zei:
Hey dude ben ook van de regio en heb denk ik dezelfde zegels, hoffman millenieums
maar heb wel de kans gehad om ze te laten testen en kwam uit op ong 175 mics .
Vorige week ng eentje gedropt met wat vrienden, het waren idd zeer sterke zegels (naar mijn ondervinding dan) maar een kwartje zou ik dus niet mee beginnen, neem gewoon een halve. Je zou het je ng kunnen beklagen achteraf dat je maar een kwartje genomen hebt. Enjoy the ride zou ik zeggen, alles komt wel goed :wink:

grtz talec
Klik om te vergroten...
hmm , zou zeer goed kunnen want mijn contactpersoon gaat ze ook in aalst denk ik halen :wink:
kheb er een foto van gezien , het zijn de bekende hoffmans met de fietser op , en onderaan 1906-2006 (ben niet zeker van de datum)
toch een halve dan maar ? en enig idee hoe lang de trip zou duren ? want ik zou achteraf graag nog uitgaan.. en het rond 5 u savonds droppen
Klik om te vergroten...

idd dude heb juist dezelfde

met die 2006 erop. Van een halve ga je toch al aardig wa voelen, net genoeg voor een mooie kennismaking denk ik :wink: en duurt tussen de 6 en 8 u ong, uitgaan zal wel ng gaan hoor
enjoy grtz
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#10
Soma zei:
MCHZK zei:
Talec zei:
Hey dude ben ook van de regio en heb denk ik dezelfde zegels, hoffman millenieums
maar heb wel de kans gehad om ze te laten testen en kwam uit op ong 175 mics .
Vorige week ng eentje gedropt met wat vrienden, het waren idd zeer sterke zegels (naar mijn ondervinding dan) maar een kwartje zou ik dus niet mee beginnen, neem gewoon een halve. Je zou het je ng kunnen beklagen achteraf dat je maar een kwartje genomen hebt. Enjoy the ride zou ik zeggen, alles komt wel goed :wink:

grtz talec
Klik om te vergroten...
hmm , zou zeer goed kunnen want mijn contactpersoon gaat ze ook in aalst denk ik halen :wink:
kheb er een foto van gezien , het zijn de bekende hoffmans met de fietser op , en onderaan 1906-2006 (ben niet zeker van de datum)
toch een halve dan maar ? en enig idee hoe lang de trip zou duren ? want ik zou achteraf graag nog uitgaan.. en het rond 5 u savonds droppen
Klik om te vergroten...

Ben je zeker dat die 175 mics zijn? Ik heb ook hofmanns met dezelfde print (1906-200:sunglasses: en die zijn getest rond de 70..
Klik om te vergroten...

jep 100% zeker, ong 175 mics per zegel( ze zijn getest) en heb het ook ondervonden toen ik eentje gedropt had
want men vorige hoffmans lagen tussen de 110 en 85 mics, het verschil was erg merkbaar :)

peace
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#11
ben heel erg benieuwd , wish me luck ! :grin:
tripreport volgt :wink:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leuk :grin: ,Ben Benieuwd Wat Je Ervaring Was In Je Eventuele Tripreportje :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben best benieuwd :).
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#14
idem dito :sunglasses:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#15
verdorie , ben vrijdag niet achter die zegels kunnen gaan :(
dus morgen zal ik ze halen en dan nog een nachtje en locatie zoeken om ze te droppen

nog even geduld :grin:

:stoned:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Ben best benieuwd :).
Klik om te vergroten...
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die heb ik ook maar heb nog nooit lsd gebruikt als ik zo een neem ga ik dan hard ofzo voor de eerste keer?

of moet ik eerst een halfje pakken ofzo
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#18
misschien voor de eerste keer toch een halfje ?
ik ga hier ook mee beginnen :)
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#19
je kan altijd beter een halfje nemen zoals ik heb gdn !
maar ik zou toch voor een hele gaan... het is zo veel leuker :hearteyes:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#20
maarja uit ervaring heb ik men eerste 6 a 8 keer ook een halfje genomen.
daarna een heel zegeltje, en dan men eige afgevraagd waarom niet al van de eerste keer :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."