Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gekkeik zei: Ik heb wel een site gevonden waar je je gratis en anoniem kan aanmelden voor zelfhulp. https://www.jellinek.nl/zelfhulp/ Klik om te vergroten... Heb even mee gelezen . Heb mij daar ook een hele tijd geleden een keer aangemeld maar heeft mij niks geholpen. Je moet er zelf echt 200% achter staan anders heeft het geen zin. Je hebt wel mail contact met iemand elke 3a4 dagen. Weet niet of je nog bij je ouders woond of een huisje hebt met je vriend. Als je huisje hebt met je vriend ga lekker aan de slag in huis misschien schilderen, dingen repareren beetje poetsen. Sporten helpt bij mij ook heel goed zo laat mogelijk naar de sportschool dan kun je na het sporten en douchen zo je bed in. Of bedenk voor dat je gaat gebruike. Waarom ga je gebruiken En denk aan hoe je je de volgende dag voelt. Ik wens je in iedergeval heel veel succes en je kunt het wel."
"Twente meestal tussen 0.9 en 1 Haal eigenlijk altijd bij de zelfde Ook wel eens snachts bij iemand anders gehaald en maar halve gekregen voor hele prijs ja daaaag nacht tarief 😂"
"xMadeliefx zei: Hallo. Ik heb gisteravond een feestje gehad en wat coke gesnoven. Niet veel misschien een paar kleine lijntjes. Mijn vrienden hadden het erg gezellig dus wouden tot lang blijven. Uiteindelijk waren we om 6 uur thuis en ik viel om 7:45 in slaap. Ik werd om 10:45 weer wakker en ben met mijn vriend en een vriend van hem naar de stad geweest met de auto. Ik voelde me super moe en niet helemaal top. Ik nam 2 trekjes van een joint onderweg. En ik werd super suf en dat was niet persee prettig maar ook niet onprettig. Later voelde ik me toch vreemd en best naar. Ik gaf dat aan en ze zeiden ach komt goed enzo. Opeens kreeg ik een paniekaanval? Nog nooit gehad. Mijn hart ging tekeer ik begon in paniek te rAken. Ik was ontzettend bang dat ik dood zou gaan (zo voelde het namelijk echt) het trok wel langzaam weg. Even later kwam het opnieuw terug. Het was verschrikkelijk, niet te omschrijven hoe naar. Ik dacht dat ik naar het ziekenhuis moest ik dacht na over mijn dood. Hoe kan dit? Ik wil heel graag weten hoe. Omdat ik slecht geslapen heb? Door de coke? Pls verteld iemand mij het ik ben zo ontzettend geschrokken en zo verdrietig door wat er gebeurd is en hoop dat ik het een plekje kan geven. En voor mij never nooit meer coke! Bedankt alvast hoop dat iemand me kan helpen! Klik om te vergroten... Zoiets kan wel eens gebeuren. Zelf ook wel eens gehad na een weekend goed door gehaald te hebben lag ik i bed en mijn hart ging zo snel dat ik alleen daar nog mee bezig was. En op de duur ga allemaal domme dingen denken en voelen. Laat het over je heen komen en probeer te denken het is allemaal zo weer over is. Je moet je er niet te druk om maken dan wordt het alleen maar erger. En als het weer gebeurt probeer iets te gaan doen je gedachtens ergens anders op zetten."
"200mg is zeker niet veel. Maar om elke keer kleine beetjes te nemen is ongeveer het zelfde als gewoon een nacht doorhalen. Of je nu een beetje neemt of gewoon een hele gram dat maakt dan ook niet zo veel meer uit. Let wel op als je nu om de paar weken doet dat wordt straks elke week en dat je er niet verslaafd aan raakt dat is namelijk zo gebeurt. Mischien heb je je tanden te hard op elkaar gedrukt zonder dat je het door had. Waar door je tandpijn hebt. Anders geen idee nooit last van."
"Leuk tripreport. Zelf snuif ik 3mmc vindt ik fijner ja is niet lekker en brand. Heb ook keer bommetjes geprobeerd maar had toen ook moeite met doseren. Als ik het snuif heb ik het gevoel dat ik het beter in de hand heb om te doseren en kun je zo bijpakken bij bommen duurt dat dan weer een tijdje voor dat die inslaat."
"Kilo's cocaïne gevonden tussen bananen in supermarkt in Gronau GRONAU - De Duitse politie heeft woensdag kilo's cocaïne ontdekt in kist vol bananen in een supermarkt in Gronau. Dat schrijft de <a href="https://www.wn.de/Muensterland/Kreis-Borken/Gronau/4046902-Fund-in-K-K-Filiale-Kokain-in-Bananenkiste-in-Gronauer-Supermarkt-entdeckt"... www.tubantia.nl Niet in Nederland maar wel echt het over de grens. Oeps foutje bedankt😂😂😂"
"Heb wel eens gehad dat je de avond er voor gebruikt hebt iets te lang door gaat niet kunnen slapen en dan met grote schotels op je werk komen ."
"Goede voornemens vindt ik altijd zo'n onzin als ik iets wil veranderen kan dat toch ook op andere dagen in het jaar. Waarom moet dat altijd als je het nieuwe jaar in gaat.🤔"
"Kun je ook bij Ali bestellen"
"Bert9929 zei: Afgelopen weekend ben ik aangehouden toen we onderweg waren naar het festival Melt. De gehele auto is leeggehaald en doorzocht en daarbij hebben ze het volgende gevonden: 50x xtc, 15x 2cb, 4g ket en 4g Mdma. Heeft iemand enig idee wat ik kan verwachten qua straf? Aangehouden in Braunschweig (staat Niedersaksen) Ik heb verder geen strafblad of iets. Klik om te vergroten... Duitsland zijn ze een stuk strenger dan in Nederland met deze dingen. Het is een hoeveelheid wat niet voor eigen gebruik is dus ja die mensen kunnen ook denken hoe of wat. Hebben ze het alleen in beslag genomen of heb je daar in een celletje gezeten.?"