Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine day after/bijwerkingen?

Ketamine day after/bijwerkingen?

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@Benzoboss
probeer anders eens 3 maanden of zo
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
En net een gram ketamine om een nieuwe dealer uit te testen 🙄.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Benzoboss zei:
Dit houd mijn blaas geen 10 jaar vol...
Klik om te vergroten...
Niet alleen je blaas hoor :wink:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik moet echt rustiger aan gaan doen lol.
Dit houd mijn blaas geen 10 jaar vol...
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tru
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn advies zou zijn, ga het niet proberen te forceren. Dit omdat het schade gaat aanrichten terwijl je er maar weinig uit krijgt. Je zult toch alleen maar meer nodig gaan hebben. Imo is het beste om de keta voor een lange tijd te laten staan en proberen te accepteren dat het er even niet in zit de komende tijd. Voor zover ik heb gelezen is keta tolerantie echt een bitch, bouwt snel op en duurt heel lang om af te breken. Ik zou zeggen een half jaar pauze.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Al een tijdje heb ik na een nachtje ketamine vaak een bloedneus en duidelijk geïrriteerde neus.
Ook voel ik me vaak in het begin van de dag een beetje duizelig en sloom maar dit gaat in omloop van de dag weg.
Ik doe het meestal in de avond en ga 1 uur na mijn laatse dosering naar bed.

Kan dit liggen aan het feit dat ik meestal 2g weg werk in zoon avondje idk.
Heb nooit echt van een k comedown gehoord die een halve dag duurt lol.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Benzoboss zei:
Kan dit liggen aan het feit dat ik meestal 2g weg werk in zoon avondje idk.
Klik om te vergroten...

Dat klinkt wel als een plausibele verklaring ja. 2gram is wel een flinke dosis om je neus in te jassen.

Ik heb vorige week een nachtje keta gedaan en stuk of 7/8/9 lijntjes genomen (niet afgewogen) maar ik had nergens last van de volgende dag.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die 3-meo-pcp overdosis heeft echt met mijn disso tolerantie gefuckt lol.

Heb nu minimaal 300mg nodig voor een leuke ervaring tegenover de 2-3 sleutel puntjes die eerst genoeg waren...
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb gister 3-meo-pcp besteld 🙄.

Halve gram.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja 10x zoveel als normaal nemen was niet echt handig:sweatsmile:
Dan raakt je lichaam wel aardig van slag.
Maar tussen 300mg en 2 gram zit nog wel een hele kloof lol.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Perenijsje zei:
Ja 10x zoveel als normaal nemen was niet echt handig:sweatsmile:
Dan raakt je lichaam wel aardig van slag.
Maar tussen 300mg en 2 gram zit nog wel een hele kloof lol.
Klik om te vergroten...
2g over de avond lol
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Benzoboss zei:
2g over de avond lol
Klik om te vergroten...

Ja dat snapte ik wel hoor lol. 2 Gr in 1 keer dan heb je helemaal geen neus meer over :tearsofjoy:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat past niet eens lol.
Kan, je het net zo goed gwn slikken
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha idd :sweatsmile:
Maar goed, volgende keer dus iets minder nemen en kijken hoe het dan gaat :wink:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zal ik proberen lol
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#17
Denk dat je die keta het beste kan laten testen.
Ik ben een keta gebruiker en gebruik ook veel soms. Maar bij de 1 is de keta zo sterk daar snuif je niet zomaar 2 gram van weg.

Daarnaast raakt mijn neus altijd verstopt als ik te veel neem maar heb nooit bloed.

Tussendoor hand onder de kraan en het water van je hand op snuiven.
Geen zout oplossingen of neusspray gaan gebruiken!
Gewoon water doet het werk het beste.
Zorg dat je je neus om de zoveel uur spoelt.
Zeker als je veel snuift.
O
OntdekkingsreizigerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Belangrijk is ook om de keta super fijn te pletten. Zelf fijne keta fijner maken. Anders ga je er echt in een heel rap tempo doorheen zonder dat alles goed kan worden opgenomen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kon ook met gemak sleutel puntjes 3meopcp doen zonder het te overwhelmt te vinden dus het zal wel niet aan de ket liggen.
+ hey voelt even goed als al mijn andere sources.

Dit is idd wel kut ja.
En die tolerantie wil maar niet weg.
Kan zo een maand stoppen en mijn tolerantie verandert minimaal...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wow, wat een megatolerantie. Van 300mg geraak ik al in een k-hole, laat staan dat ik 2 gram zo maar kan wegpunteren tijdens een avondje.

Ik heb wel last vaan een uurtje of 2 mistige kop als ik uit een keta k-hole kom, maar als die mist opgetrokken is heb ik geen enkele nawerking of kater meer.

Wat about een maandje of meer geen disso's om van alle tolerantie af te komen? Dan geef je je lichaam (en je blaas) ook even een beetje rust, komt je gezondheid ook ten goede.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."