Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand ervaring met Kanna?

Iemand ervaring met Kanna?

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BefbreinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey lieve forumleden,

Ik wil deze week heel graag een keertje Kanna proberen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil graag een sterk effect voelen.

Hoe zit het met:

- Verschillende extracten
- Doseren (snuiven)
- Hoe voelt het nou precies en hoe lang werkt het?
- Comedown (als die er is)
- De dagen erop (dip)

Thx :)
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb er een beetje ervaring mee, misschien dat er zo ook nog mensen met meer ervaring reageren. Ik heb het twee keer uitgetest voordat ik het opgaf. De eerste keer een beetje in wat thee maar dat was veels te weinig, we hadden toen ook geen weegschaal. De tweede keer het gesnoven ik denk zo'n 100 á 200mg. Ik voelde er vrij weinig van en het snuiven was erg vervelend, er blijft een nare kruidige geur in je neus hangen. Het werkte wel een beetje stimulerend, je humeur verbeterd ook iets maar voor mij is het niet genoeg effect om het te snuiven wat me nog een beetje tegenstaat. Werkte misschien 3 uur ofzo Een comedown of dip had ik zeker niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."