#1
Vanavond is het zover
Have fun en geniet er maar lekker van.
Vanavond is het zover
Bedankt voor je moeite! Het is me duidelijk geworden.- Je kan in een negatieve gedachten loop komen, zoals ook met truffels en lsd. Ik vond dit wel makkelijker te sturen dan bij truffels. Ketamine werkt vooral verdovend voor je lichaam en het is van invloed op je concentratie maar je gedachtes kunnen wel nog van hot naar her gaan. Een vriend van me hing hierdoor heel erg over de dood na denken wat hij niet fijn vond. Het ligt heel erg aan je stemming denk ik, zoals altijd.
- Bij 50mg heb je dat best kans dat je anders over dingen na gaat denken. Misschien ook wel lichte closed eye visuals dat heb ik niet getest op die dosis.
- Lopen op ketamine is best vet en een rare ervaring maar ik zou het niet doen als je meer dan 50 á 80mg op hebt dan heb je namelijk kans om te vallen omdat je coördinatie zo fucked is. Boven die dosis is het zeker het beste om te gaan zitten of liggen. Je bent heel vergeetachtig op ketamine, de kans dat je vergeet dat je moeder ook thuis is en rond gaat lopen schat ik wel klein met 50mg ketamine op al zie ik het bij een hogere dosis nog wel gebeuren. Maar dan is het sws dus het beste om niet te gaan lopen.
- imo helpen alle drugs ervaringen omdat je dan gewoon beter gewent bent aan het onder invloed zijn. Ervaring met truffels en 1p-LSD zal dus wel enigszins helpen maar ketamine is wel echt wat anders. Lachgas komt er nog het dichtste bij in de buurt, niet heel gek want het zijn allebei dissociatieven. Probeer open te staan voor de ervaring, ik vind het zelf ook altijd spanned te trippen maar het beste is om je gewoon mee te laten voeren.
50mg is zeker een goede start dosis om ketamine te verkennen, als je dat op hebt en je denkt het mag nog wel wat sterker dan raad ik aan om steeds lijnen van 30mg erbij te nemen tot je niet meer hoeft en om erbij te gaan liggen. Hou wel zeker 10/15 min tussen elke lijn want het heeft tijd nodig om in te werken. Het beste is natuurlijk om het te doen wanneer er geen mensen in hetzelfde huis zijn waar je het geheim voor moet houden, maar als je het toch doet zou ik idd niet te veel gebruiken dus dan is 50mg wel goed. Veel plezier morgen!
Vanavond is het zoverDat is dus vandaag.
Ga je lekker?
Kleine lijntjes nemen het is geen coke of pep.
Keta kan je snel te veel van nemen, dus rustig aan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."