Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen over ketamine

Vragen over ketamine

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#1
GoldenGrow zei:
Vanavond is het zover
Klik om te vergroten...

Have fun en geniet er maar lekker van.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb ketamine in huis, ga het morgen voor het eerst gebruiken. Wat vragen waar ik geen concrete antwoorden op kon vinden;

-Kan ketamine overweldigend zijn op de zelfde manier als truffels en lsd kunnen zijn? dan bedoel ik dat die 2 soms enorm heftige angst en waanideeën kunnen creeëren echt dat je zoiets hebt van kuuuut ik wil dat het weg gaat. Of kan dit niet met ketamine omdat het toch een verdovend dissociatief is, hoe zit dit?

-Ik wil beginnen met +- 50mg ga ik hier interessante gedachtes en beelden zien (met gesloten ogen?)

-Ik ga het op mijn kamer gebruiken mijn moeder zal beneden zijn, kan het gebeuren dat ik totaal onbewust aan de wandel ga naar beneden en zo dus mezelf verraad bij mijn moeder?

Ik heb 5 keer truffels gedaan en één keer 1plsd, beide toch wel heftige psychedelica maar ze gaan me altijd goed af.
heb ik hier iets aan bij mijn eerste ketamine ervaring? ben toch altijd beetje bang voor een nare ervaring.

ik ga een reportje schrijven van m'n ervaring
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#3
- Je kan in een negatieve gedachten loop komen, zoals ook met truffels en lsd. Ik vond dit wel makkelijker te sturen dan bij truffels. Ketamine werkt vooral verdovend voor je lichaam en het is van invloed op je concentratie maar je gedachtes kunnen wel nog van hot naar her gaan. Een vriend van me hing hierdoor heel erg over de dood na denken wat hij niet fijn vond. Het ligt heel erg aan je stemming denk ik, zoals altijd.

- Bij 50mg heb je dat best kans dat je anders over dingen na gaat denken. Misschien ook wel lichte closed eye visuals dat heb ik niet getest op die dosis.

- Lopen op ketamine is best vet en een rare ervaring maar ik zou het niet doen als je meer dan 50 á 80mg op hebt dan heb je namelijk kans om te vallen omdat je coördinatie zo fucked is. Boven die dosis is het zeker het beste om te gaan zitten of liggen. Je bent heel vergeetachtig op ketamine, de kans dat je vergeet dat je moeder ook thuis is en rond gaat lopen schat ik wel klein met 50mg ketamine op al zie ik het bij een hogere dosis nog wel gebeuren. Maar dan is het sws dus het beste om niet te gaan lopen.

- imo helpen alle drugs ervaringen omdat je dan gewoon beter gewent bent aan het onder invloed zijn. Ervaring met truffels en 1p-LSD zal dus wel enigszins helpen maar ketamine is wel echt wat anders. Lachgas komt er nog het dichtste bij in de buurt, niet heel gek want het zijn allebei dissociatieven. Probeer open te staan voor de ervaring, ik vind het zelf ook altijd spanned te trippen maar het beste is om je gewoon mee te laten voeren.

50mg is zeker een goede start dosis om ketamine te verkennen, als je dat op hebt en je denkt het mag nog wel wat sterker dan raad ik aan om steeds lijnen van 30mg erbij te nemen tot je niet meer hoeft en om erbij te gaan liggen. Hou wel zeker 10/15 min tussen elke lijn want het heeft tijd nodig om in te werken. Het beste is natuurlijk om het te doen wanneer er geen mensen in hetzelfde huis zijn waar je het geheim voor moet houden, maar als je het toch doet zou ik idd niet te veel gebruiken dus dan is 50mg wel goed. Veel plezier morgen!
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#4
LoveSexDreams zei:
- Je kan in een negatieve gedachten loop komen, zoals ook met truffels en lsd. Ik vond dit wel makkelijker te sturen dan bij truffels. Ketamine werkt vooral verdovend voor je lichaam en het is van invloed op je concentratie maar je gedachtes kunnen wel nog van hot naar her gaan. Een vriend van me hing hierdoor heel erg over de dood na denken wat hij niet fijn vond. Het ligt heel erg aan je stemming denk ik, zoals altijd.

- Bij 50mg heb je dat best kans dat je anders over dingen na gaat denken. Misschien ook wel lichte closed eye visuals dat heb ik niet getest op die dosis.

- Lopen op ketamine is best vet en een rare ervaring maar ik zou het niet doen als je meer dan 50 á 80mg op hebt dan heb je namelijk kans om te vallen omdat je coördinatie zo fucked is. Boven die dosis is het zeker het beste om te gaan zitten of liggen. Je bent heel vergeetachtig op ketamine, de kans dat je vergeet dat je moeder ook thuis is en rond gaat lopen schat ik wel klein met 50mg ketamine op al zie ik het bij een hogere dosis nog wel gebeuren. Maar dan is het sws dus het beste om niet te gaan lopen.

- imo helpen alle drugs ervaringen omdat je dan gewoon beter gewent bent aan het onder invloed zijn. Ervaring met truffels en 1p-LSD zal dus wel enigszins helpen maar ketamine is wel echt wat anders. Lachgas komt er nog het dichtste bij in de buurt, niet heel gek want het zijn allebei dissociatieven. Probeer open te staan voor de ervaring, ik vind het zelf ook altijd spanned te trippen maar het beste is om je gewoon mee te laten voeren.

50mg is zeker een goede start dosis om ketamine te verkennen, als je dat op hebt en je denkt het mag nog wel wat sterker dan raad ik aan om steeds lijnen van 30mg erbij te nemen tot je niet meer hoeft en om erbij te gaan liggen. Hou wel zeker 10/15 min tussen elke lijn want het heeft tijd nodig om in te werken. Het beste is natuurlijk om het te doen wanneer er geen mensen in hetzelfde huis zijn waar je het geheim voor moet houden, maar als je het toch doet zou ik idd niet te veel gebruiken dus dan is 50mg wel goed. Veel plezier morgen!
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je moeite! Het is me duidelijk geworden.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is dus vandaag.
Ga je lekker?

Kleine lijntjes nemen het is geen coke of pep.
Keta kan je snel te veel van nemen, dus rustig aan.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@Genieter
Nee man, juist bewust veel pakken en voor die K-hole gaan! :tongueclosed:
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Genieter zei:
Dat is dus vandaag.
Ga je lekker?

Kleine lijntjes nemen het is geen coke of pep.
Keta kan je snel te veel van nemen, dus rustig aan.
Klik om te vergroten...
Vanavond is het zover
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
Have fun!
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
@Genieter
Nee man, juist bewust veel pakken en voor die K-hole gaan! :tongueclosed:
Klik om te vergroten...

Drink een drankje, ga later over op de sterke drank en zoek dat delirium op.

Zo’n trip-ervaring vergeet je je hele leven niet meer!

Have fun, laat je nog even weten hoe het was?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."