Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"voor de lol van 3mmc betaal je nou eenmaal vaak met een dip, niks aan te doen. vooral in combinatie met alcohol, hoewel jouw lijstje drank niet echt shocking veel was imo. niet iedereen krijgt drugs katers, maar ik heb het ook. probeer bezig te blijven, sport eens flink, eet gezond, en blijf erop hameren dat het niet echt is, en vanzelf weggaat. bij mij worden de katers erger hoe vaker ik drugs gebruik. m'n lichaam is het dan gewoon zat. neem ik eens 6 maanden niks en dan weer eens een flinke sessie 3mmc of 6apb, dan is de dip veel minder."
"shockjes krijgen en verminderd zicht duidt op flinke serotonine actie. voor mij wel een moment niet meer bij te pakken. beter dan dat wordt het niet meer die nacht. goed dat je erbij gegeten hebt, dat is belangrijk. je moet je lichaam energie geven om high van te zijn. dat werkt niet goed op een lege maag. topspul, 4fma, maar ben er erg zuinig mee sinds ik de mentale katers behoorlijk schandalig vind na een paar dagen. niet vaak gebruiken is mijn advies."
"4fma zou ik echt niet snuiven, brandt echt als de neten en ik zie geen goeie reden waarom je het zou doen. 4fma is een fijne, langdurige (op 200 kan ik de hele nacht wel), sociale, alles enhancende rush en vanaf een bepaalde dosis (hangt af van je tolerantie en gewicht, maar ik zou zeggen zo rond de 150-180mg) zeer euforisch. dag erna voel ik het ook nog wel op een fijne manier. ik zou gewoon starten met 60, kijken hoe je reageert, en dan per uur stacken tot je goed zit. kan goed met 4fma omdat het lang werkt. sommige mensen bevalt het minder (hartkloppingen, hoofdpijn). ik kan na 4fma nog wel slapen. na 3mmc bv echt niet, hartslag blijft daarmee lang heel hoog. maar dat zal allemaal van persoon tot persoon verschillen, zoals altijd. mijn eerste paar keren 4fma waren vrijwel katerloos, maar sinds ik het wat teveel ging gebruiken (2-3x per maand een periode) komt er na 4 of 5 dagen altijd een zeer deprimerende kater. wees gewaarschuwd. daardoor hou ik mijn gebruik nu beperkt tot 1x per 4 maanden ofzo, if that."
"hey man, in mijn ervaring werken zowel 4f-mph als 4-fma vrij lang. zeker langer dan 8 uur. fma kan ik de volgende dag nog voelen. dus ik denk dat daar best overlap in kan zitten. ik heb deze 2 ook eens gecombineerd (begonnen met 15mg mph, later iets van 120 4-fma bijgeladen) en ik heb toen achteraf besloten dat ik dat niet meer ga doen precies om deze redenen: zelfs met aardig wat benzo's lastig om te slapen. ook vind ik slapen na 22.5+ 4f-mph an sich al lastiger dan na een avondje 4-fma. het is flink stimmen met dat spul. maar gewoon niet druk maken imo, ook met slechte slaap ben je de dag erna wel ok ivm de afterglow. lekker laten uitfaden en niet te vaak doen!"
"onmogelijke queeste, een soort 4fma vinden zonder serotonine affiniteit. denk dat dit lastig te doen is. 4F-MPH (wat een soort sterkerer ritalin is) is nice, een goeie opkikker, en gaf mij de eerste dag rond de 30mg aardig wat energieke euforie. maar de dag erna al niet meer, toen alleen maar werklust en zekere onrust. misschien kun je eens kratom proberen. geen rc, maar ga je je wel lekker van voelen. lees wel even goed over de verslavingsgevaren."