#1
4FMA is echt top spuL Weing tot geen depressieve klachten de dag nadien. Ik heb er voorlopg drie gedaan nu...
1. 4FMA
2. 3MMC
3. 6APB verwaarloosbared dosis van 100mg)
1. 4FMA
2. 3MMC
3. 6APB verwaarloosbared dosis van 100mg)
Het is indd best een lekker stofje, in mijn ogen zelfs de verbeterde versie van 4-FA, wat ik toen nam ipv XTC, X was mijn enige stim tot dan. 4fa, was totaal anders als X en wist naderhand ook dat het veel meer speedy was, maar waarop ik toen echt heel lekker ging, lekkere bodyhigh, veel meer down to earth ivm XTC. Dus 4-FMA heeft net nog wat meer dat euforische/entactogene effect tov 4fa.4FMA is echt top spuL Weing tot geen depressieve klachten de dag nadien. Ik heb er voorlopg drie gedaan nu...
1. 4FMA
2. 3MMC
3. 6APB verwaarloosbared dosis van 100mg)
Sryu wou reagere ma to wauss🤪😜 ma ts vetdte amfeta rc👊Dit topic lijkt het handigste topic om op voort te borduren met een post over (o.a.) de ervaren werkingsduur van 4-FMA. Ik heb het inmiddels vijf keer gebruikt. De eerste vier keer geplugd (100 mg eerste keer, 130 daarna). Op donderdagavond j.l. een bommetje gemaakt, van 120 mg.
Pluggen werkt uiteraard snel, en het bio-hydraulische systeem blijft functioneren (geholpen door halfje sildenafil) maar plassen gaat wat moeizamer. Wel vaak een droge mond, dus ik blijf met mate drinken (water EN meegenomen Chocomel Dark). Initiële rush, vervolgens high van een uur of vier/vijf, en daarna ruim voldoende energie om naar huis te fietsen. Thuis nog twee of drie uur wakker. Dan ook redelijk slaap. En redelijk fit op de dag erna. Normale eetlust. Werkt dus helemaal prima voor wat ik ervan verwacht. Een week tussenpoos blijkt echt veel te veel te kort (tolerantie).
Orale inname was om 21:00, vervolgens fietstocht van 40 mn. Het effect was er tegen 22:10. Wel op een heel onhandig moment, maar dat lag niet aan de 4-FMA. Wat wel aan die RC lag was dat het bio-hydraulische systeem daarna nog ruim zes uur ontregeld was (ondanks - met vooruitziende blik - een hele sildenafil). Mede door die twee dingen (en een irritante samenloop met andere omstandigheden) was ik veel eerder dan verwacht weer thuis.
Met de orale inname werkte de 4-FMA alleen langer door, in dit geval onhandig lang. Zelfs zo lang dat ik om 03:00 nog weer op de fiets wegging voor een uitstapje. Iets na 05:00 weer thuis en pas tegen 07:00 ingeslapen voor telkens korte periodes. Tegen 12:00 op, met de hele dag ruis in mijn hoofd en zonder al te veel energie. Wel gewoon eetlust , zelfs meer dan normaal.
Ik had meerdere redenen voor het orale experiment. Sowieso wilde ik niet mijn entree belasten door kort na aankomst een booty te nemen. Verder had ik zin in een rustiger effect wetende dat het mogelijk wat langer zou duren. En gewoon zin in uitproberen ook omdat dit de aangewezen ROA zou zijn.
Oraal zal ik vast nog een keer pogen, ik denk dan bij voorkeur voor een langer techno-feest. Als de werking dan hetzelfde blijkt, dan wordt het juist voor zo'n feest de voorkeurs-ROA voor 4-FMA. Terwijl wellicht oraal 6-APB dan een betere keuze zou zijn.
Ik was verrast over het forse verschil in werking tussen pluggen en oraal.
Zou het first-pass effect bij 4-FMA juist versterkend zijn ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."