Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMC andere soort dip?

3-MMC andere soort dip?

6 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou zoals je in de title leest, ik heb afgelopen zaterdag alcohol gedronken met vrienden en er kwam een leuk zakje tevoorschijn met 3-MMC. Door de alcohol mn grens een beetje verwaterd en daad zat in dan, aan de snuif.

Ik voelde er eerste instantie niet ontzettend veel van, iets helderder van geest, je kan het opgefokt noemen.

Maar de dip, die was erger dan ik gewend ben en dat na een mini lijntje. Ik heb zelf eerder designer drugs geprobeerd, namelijk 6-APB en die dip was ook geen pretje. Zou het dan toch liggen aan designer drugs?
Mn vriend heeft overigens ook een enorme dip, hij ervaart het ook erger dan normaal.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben benieuwd wat je precies van ons wilt horen.
Je geeft relatief weinig informatie.
Nee het ligt vast niet aan de designer drugs.
Combinatie met alcohol is sowieso niet goed. Alcohol is een downer en dempt het effect. Daarom voelde je ook zo weinig…
Zou het kunnen dat je teveel alcohol hebt gedronken in combinatie met 3M?

Probeer het eens zonder alcohol na een goede pauze, geldt ook voor 6-apb.
Mijn ervaring is dat de beleving zonder een druppel alcohol veel beter is. En de kater is minder.

En een beetje kater hoort erbij. Hoogte van dosering speelt daarbij ook een rol.
Evenals je voorbereiding met gezond eten etc.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeehond zei:
Zou het kunnen dat je teveel alcohol hebt gedronken in combinatie met 3M?
Klik om te vergroten...

Wat zou je willen weten? Ik heb 3 shotjes op, 3 bier en 2 champagne. Ik was niet perse super lam, maar had hier en daar wel een bakkie op inderdaad.

Hoeveel 3M durf ik niet te zeggen. Ik heb sowieso nooit geen downers en upper gecombineerd. Weet wel dat ik dat ook niet meer ga doen 😏 echt voorbereid heb ik hier niet
L
LotPonyLid
01-01-2024, 00:00
#4
voor de lol van 3mmc betaal je nou eenmaal vaak met een dip, niks aan te doen. vooral in combinatie met alcohol, hoewel jouw lijstje drank niet echt shocking veel was imo.
niet iedereen krijgt drugs katers, maar ik heb het ook. probeer bezig te blijven, sport eens flink, eet gezond, en blijf erop hameren dat het niet echt is, en vanzelf weggaat.
bij mij worden de katers erger hoe vaker ik drugs gebruik. m'n lichaam is het dan gewoon zat.
neem ik eens 6 maanden niks en dan weer eens een flinke sessie 3mmc of 6apb, dan is de dip veel minder.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan van zowel alcohol als van 3-MMC een flinke kater krijgen (hoewel soms gezegd wordt dat je van 3-MMC geen kater krijgt). Hoe slecht je je voelt de dag(en) erna hangt af van hoeveel je neemt én van de kwaliteit van je slaap. Maar ook andere factoren spelen mee zoals hoeveel je eet en drinkt, en hoeveel lichaamsbeweging je hebt gehad in de tussentijd.

Dat je een kater ervaart van 8 glazen alcohol op een avond is niet verwonderlijk. Dat is een hoeveelheid die je doorgaans de volgende dag wel voelt zitten.
Als je daar bovenop nog 3-MMC neemt dan zou ik het eerder verwondelijke vinden als je topfit zou zijn de volgende dag :wink:
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen alcohol en drugs meer gebruiken dus. Voel je je de volgende dag zeker kip lekker 😋
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien een onpopulaire (en niet wetenschappelijk onderbouwd) maar ik moet wel erkennen dat je van 3mmc geen dip krijgt.


Is puur subjectief offc.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."