Lange tekst en veel vragen! Excuses bij voorbaat... het zit me eenmaal in het bloed veel dingen in 1 keer te doen dan veel apparte dingen in een subfora, als het zo niet hoort dan hoor ik het graag en deel ik dingen op.... We komen zoiezo on topic (promise), maar er komen enkele andere vragen bij door omstandigheden waar dit nu eenmaal aan vasthangt.
k had 4FMA, NEP en 6-apb besteld bij een site die nogal.... achterna nogal "niet koosjer" leek. Geen antwoord op mails, geen gegevens bij trackig, er staat 2 dagen levertermijn via post.nl.......
Nu mail gestuurd om m'n geld terug te vragen. Ze antwoorden al een week niet op m'n mails dus ik hoop dat ze de boel niet verzenden voor ze die mail ontvangen, ik heb gelezen dat ze soms het verkeerde product in een zakje met het label van het bestelde product levern (gevaarlijk) en zelfs wisselende kwaliteit hebben. 3 jaar geleden waren ze blijkbaar sterk in 4FMP, nu is het een lachertje geworden als ik trustpilot en andere reviewsites lees.
Dus, effe de 4FMA gelaten waar het was, NEP (zowel poeder als crystal) en 6-APB besteld via een andere site, netjes binnen de dag hier. Zoals het hoort dus, super gewoon.
Van de NEP (poeder, was niet vlokkerig, leek poedersuiker, toch met het scheermesje erdoor gehakt, bleef lekker in de neus en ging niet de keel binnen of zo) heb ik net een lijntje gesnoven van ongeveer 25, kan naar de 30 gegaan zijn maar m'n weegschaal zei dat er 26 mg verdwenen was uit m'n potje van een gram... Voelt voor mij een beetje aan als coke, ik heb dit nu ongeveer een tweetal uur geleden gedaan. Ik voel net als bij coke ongeveer "niets", buiten wat relaxter als het echt goeie coke is.... Ik lig er ook niet echt wakker van (van coke, van de nep moet ik nog voelen), en bij NEP voel ik m'n bovenlip tinkelen aan de rechterkant, dit reeds na 1 lijn.
Bij coke heb ik na 2-3 lijnen het "midden van je bovenste lip en je 2 snijtanden gevoelloos" effect wel. Geen idee hoe lang nep zijn werking blijft hangen, de antwoorden hierop lopen sterk uiteen. Iemand een idee?. Ik heb hier namelijk ook 6-apb liggen in poedervorm. Helaas geen capsules liggen, ik hoor dat 6-APB vrij heftig is en lang kan aanhouden? Niet snuiven naar verluid maar in capsules. Werken bommetjes met vloeitjes even goed? Welke dosis is aangeraden en hoe lang heeft dat effect? Slecht om te slapen als ik deze bv nu neem, bijna 2 uur na een lijn NEP? Daarnaast sta ik op het punt om (on topic) 4FMA te bestellen, hoe beschrijf je de werking? Kan het gesnoven worden? Crystal of poeder? Hoe lang? OF lijkt dat niet nodig gezien ik 6-apb heb liggen? Had ook zin om er 3MMA bij te doen, enig idee over de werking en duur daarvan? Is het wel "nodig" (nee, dat is het niet, maar jullie snappen de jist wel) om deze allen liggen te hebben of zijn er veel erbij die hetzelfde doen?
Ik vind er eigenlijk heel weinig info over.
Vooral werking, duur en effect ( extra accent op euforie) van al deze stoffen zou ik willen weten, om dan ook te kunnen beslissen of ik ze koop. Lees ook zeker de PS onderaan.
Heel wat vragen he, waarvoor m'n excuses. Ik hoop dat iemand kan helpen
Vindt iemand fijner 3-FMA dan aan 4-FMA en waarom? De 3 kunnen we niet meer kopen dacht ik?
P.S. erg ervaren ben ik niet zoals jullie kunnen lezen. Zoals ik al zei heb Ik heb alle illegalen (en wiet) uit m'n leven gebannen sinds vrijwel 2 maanden nu. Ik gebruikte sporadisch coke, speed 3MMC (houdt me wakker en maakt me praatzaam en valt bij snuiven gemakkelijk te redosen in kleine hoeveelheden om een nachtje door te gaan in een lekker diep gesprek, maar geeft me geen euforie) en 'fake' 4MMC (3MMC met wat MDMA erin verwerkt, niet veel speciaals... betaal ik liever minder voor de 3MMC, 3MMC).
Heel pover eigenlijk want ik zoek nog altijd een drug die echt iets met me doet. Coke doet me niets buiten me wakker houden als ik blijf herdoseren, ik blijf er ook bij m'n verstand van... vermoeidheid lijkt m'n denkvermogen niet aan te passen want ik voel ht niet, maar ik heb geen high of zo, Speed kreeg ik nadat ik eens van woensdag tot zaterdag ochtend niet had kunnen slapen, geen minuut.... ik durfde niet in auto rijden van vermoeidheid (dat was ook na een nacht coke met vrienden, met z'n zessen 2 gram opgebruikt in een periode van ongeveer 6 uur, ik had ook 2 grote lijnen van 250 mmc op) en ik werd er rustig van.... maar wakker, goed wakker en gefocused, dus ik durfde en kon rijden zonder problemen, dan wel nog wakker geweest tot maandag ochtend na 7.00...
dus van woensdag tot maandagochtend wakker geweest. Bijkomende info: chronische insomniac sinds m'n 6de op een van de meest extreme vormen.... maar DIT was uitzonderlijk! Zeker en vast dat de drugs van vrijdag avond ermee te maken had dat ik nog tot maandag trok, ondanks het feit dat ik van woensdagochtend al wakker was).
Kortom, ik zoek eigenlijk echt iets (liefst legaal) wat me een euforisch gevoel zou kunnen geven... Ik heb buiten pure mdma en/of XTC (same shit?) het meeste (of het meest populaire hiervoor) wel geprobeerd dat dit zou moeten geven denk ik. Speed vond ik wel aangenaam omdat ik zo rustig werd, houdt me wel te lang wakker.... Voelt voor mij eigenlijk als coke, ik relax ervan, maakt me rustig en wakker en that's it..... Daarom zou speed wel door zijn prijs wat interessanter zijn maar ik heb te veel schrik van verlies van slaap en euforie geeft het me ook niet.
Zoals ik zei, ik neem niets illegaals meer, dus ben ik op zoek naar deftige RC's.
Wat niet betekent dat er geen illegale substanties mogen benoemd worden als "ideaal voor mij", het liefst zou ik wel RC's zien passeren om te zien of ik ook andere opties heb
Dus na al die info, herhaling van het the actual points. Wat er nu op m'n bestellijstje staat: 4FMA poeder, 3MMA, poeder, 2-FMA poeder. De moeite om te bestellen als ik al 6-apb heb liggen en NEP. Kan ik 6 APB gebruiken 2 uur na gebruiken 25mg NEP, is ondertussen eigenlijk al iets meer dan 3 uur. En hoe gebruik ik al het bovenvernoemde in welke dosissen het best? Als ik kan en mag snuiven verkies ik dat(maar weet graag de verschillen. Tot nu toe lijkt de regel: snuiven, als het te snuiven valt of kan kiezen, is sneller, korter en soms krachtiger, dat vind ik fijner, toch weet ik graag de verschillen), voor 6apb weet ik dat dat een no go is dus... mag het met een vloeitje en hoeveel (als het ok is 3 uur na nep en op deze tijd niet nefast voor m'n slaap omstreeks 10.00 en vooral libido/erectie).
Ik herhaal nogmaals... Ik heb overal rondgezocht, over 6 apb wel een en ander gevonden maar zoveel uiteenlopende info. Vooral de combo met wat ik nog zou bestellen baart me zorgen. Want ik heb feitelijk genoeg liggen, als die stoffen anders genoeg zijn (en aansluiten bij wat ik zoek) zijn ze het kopen waard.
Nogmaals excuses voor de lange tekst
![:(]()
...