Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMA, 3MMA, 6-APB en een hoop andere vragen.

4-FMA, 3MMA, 6-APB en een hoop andere vragen.

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het niet handiger om je vragen wat concreter en duidelijker te maken ipv zoveel text en dingen er omheen..
Ik vind het zelf lastig lezen en veel van vanalles.. 🤣

Voor sommige dingen zou je misschien op psychonautwiki kunnen kijken (Er zal waarschijnlijk niet alles op te vinden zijn maar misschien wel wat. Kwa dosis enzooo)
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lange tekst en veel vragen! Excuses bij voorbaat... het zit me eenmaal in het bloed veel dingen in 1 keer te doen dan veel apparte dingen in een subfora, als het zo niet hoort dan hoor ik het graag en deel ik dingen op.... We komen zoiezo on topic (promise), maar er komen enkele andere vragen bij door omstandigheden waar dit nu eenmaal aan vasthangt.

k had 4FMA, NEP en 6-apb besteld bij een site die nogal.... achterna nogal "niet koosjer" leek. Geen antwoord op mails, geen gegevens bij trackig, er staat 2 dagen levertermijn via post.nl.......


Nu mail gestuurd om m'n geld terug te vragen. Ze antwoorden al een week niet op m'n mails dus ik hoop dat ze de boel niet verzenden voor ze die mail ontvangen, ik heb gelezen dat ze soms het verkeerde product in een zakje met het label van het bestelde product levern (gevaarlijk) en zelfs wisselende kwaliteit hebben. 3 jaar geleden waren ze blijkbaar sterk in 4FMP, nu is het een lachertje geworden als ik trustpilot en andere reviewsites lees.

Dus, effe de 4FMA gelaten waar het was, NEP (zowel poeder als crystal) en 6-APB besteld via een andere site, netjes binnen de dag hier. Zoals het hoort dus, super gewoon.


Van de NEP (poeder, was niet vlokkerig, leek poedersuiker, toch met het scheermesje erdoor gehakt, bleef lekker in de neus en ging niet de keel binnen of zo) heb ik net een lijntje gesnoven van ongeveer 25, kan naar de 30 gegaan zijn maar m'n weegschaal zei dat er 26 mg verdwenen was uit m'n potje van een gram... Voelt voor mij een beetje aan als coke, ik heb dit nu ongeveer een tweetal uur geleden gedaan. Ik voel net als bij coke ongeveer "niets", buiten wat relaxter als het echt goeie coke is.... Ik lig er ook niet echt wakker van (van coke, van de nep moet ik nog voelen), en bij NEP voel ik m'n bovenlip tinkelen aan de rechterkant, dit reeds na 1 lijn.

Bij coke heb ik na 2-3 lijnen het "midden van je bovenste lip en je 2 snijtanden gevoelloos" effect wel. Geen idee hoe lang nep zijn werking blijft hangen, de antwoorden hierop lopen sterk uiteen. Iemand een idee?. Ik heb hier namelijk ook 6-apb liggen in poedervorm. Helaas geen capsules liggen, ik hoor dat 6-APB vrij heftig is en lang kan aanhouden? Niet snuiven naar verluid maar in capsules. Werken bommetjes met vloeitjes even goed? Welke dosis is aangeraden en hoe lang heeft dat effect? Slecht om te slapen als ik deze bv nu neem, bijna 2 uur na een lijn NEP? Daarnaast sta ik op het punt om (on topic) 4FMA te bestellen, hoe beschrijf je de werking? Kan het gesnoven worden? Crystal of poeder? Hoe lang? OF lijkt dat niet nodig gezien ik 6-apb heb liggen? Had ook zin om er 3MMA bij te doen, enig idee over de werking en duur daarvan? Is het wel "nodig" (nee, dat is het niet, maar jullie snappen de jist wel) om deze allen liggen te hebben of zijn er veel erbij die hetzelfde doen?

Ik vind er eigenlijk heel weinig info over.

Vooral werking, duur en effect ( extra accent op euforie) van al deze stoffen zou ik willen weten, om dan ook te kunnen beslissen of ik ze koop. Lees ook zeker de PS onderaan.

Heel wat vragen he, waarvoor m'n excuses. Ik hoop dat iemand kan helpen :)

Vindt iemand fijner 3-FMA dan aan 4-FMA en waarom? De 3 kunnen we niet meer kopen dacht ik?

P.S. erg ervaren ben ik niet zoals jullie kunnen lezen. Zoals ik al zei heb Ik heb alle illegalen (en wiet) uit m'n leven gebannen sinds vrijwel 2 maanden nu. Ik gebruikte sporadisch coke, speed 3MMC (houdt me wakker en maakt me praatzaam en valt bij snuiven gemakkelijk te redosen in kleine hoeveelheden om een nachtje door te gaan in een lekker diep gesprek, maar geeft me geen euforie) en 'fake' 4MMC (3MMC met wat MDMA erin verwerkt, niet veel speciaals... betaal ik liever minder voor de 3MMC, 3MMC).


Heel pover eigenlijk want ik zoek nog altijd een drug die echt iets met me doet. Coke doet me niets buiten me wakker houden als ik blijf herdoseren, ik blijf er ook bij m'n verstand van... vermoeidheid lijkt m'n denkvermogen niet aan te passen want ik voel ht niet, maar ik heb geen high of zo, Speed kreeg ik nadat ik eens van woensdag tot zaterdag ochtend niet had kunnen slapen, geen minuut.... ik durfde niet in auto rijden van vermoeidheid (dat was ook na een nacht coke met vrienden, met z'n zessen 2 gram opgebruikt in een periode van ongeveer 6 uur, ik had ook 2 grote lijnen van 250 mmc op) en ik werd er rustig van.... maar wakker, goed wakker en gefocused, dus ik durfde en kon rijden zonder problemen, dan wel nog wakker geweest tot maandag ochtend na 7.00...

dus van woensdag tot maandagochtend wakker geweest. Bijkomende info: chronische insomniac sinds m'n 6de op een van de meest extreme vormen.... maar DIT was uitzonderlijk! Zeker en vast dat de drugs van vrijdag avond ermee te maken had dat ik nog tot maandag trok, ondanks het feit dat ik van woensdagochtend al wakker was).

Kortom, ik zoek eigenlijk echt iets (liefst legaal) wat me een euforisch gevoel zou kunnen geven... Ik heb buiten pure mdma en/of XTC (same shit?) het meeste (of het meest populaire hiervoor) wel geprobeerd dat dit zou moeten geven denk ik. Speed vond ik wel aangenaam omdat ik zo rustig werd, houdt me wel te lang wakker.... Voelt voor mij eigenlijk als coke, ik relax ervan, maakt me rustig en wakker en that's it..... Daarom zou speed wel door zijn prijs wat interessanter zijn maar ik heb te veel schrik van verlies van slaap en euforie geeft het me ook niet.


Zoals ik zei, ik neem niets illegaals meer, dus ben ik op zoek naar deftige RC's.
Wat niet betekent dat er geen illegale substanties mogen benoemd worden als "ideaal voor mij", het liefst zou ik wel RC's zien passeren om te zien of ik ook andere opties heb :)

Dus na al die info, herhaling van het the actual points. Wat er nu op m'n bestellijstje staat: 4FMA poeder, 3MMA, poeder, 2-FMA poeder. De moeite om te bestellen als ik al 6-apb heb liggen en NEP. Kan ik 6 APB gebruiken 2 uur na gebruiken 25mg NEP, is ondertussen eigenlijk al iets meer dan 3 uur. En hoe gebruik ik al het bovenvernoemde in welke dosissen het best? Als ik kan en mag snuiven verkies ik dat(maar weet graag de verschillen. Tot nu toe lijkt de regel: snuiven, als het te snuiven valt of kan kiezen, is sneller, korter en soms krachtiger, dat vind ik fijner, toch weet ik graag de verschillen), voor 6apb weet ik dat dat een no go is dus... mag het met een vloeitje en hoeveel (als het ok is 3 uur na nep en op deze tijd niet nefast voor m'n slaap omstreeks 10.00 en vooral libido/erectie).

Ik herhaal nogmaals... Ik heb overal rondgezocht, over 6 apb wel een en ander gevonden maar zoveel uiteenlopende info. Vooral de combo met wat ik nog zou bestellen baart me zorgen. Want ik heb feitelijk genoeg liggen, als die stoffen anders genoeg zijn (en aansluiten bij wat ik zoek) zijn ze het kopen waard.

Nogmaals excuses voor de lange tekst :( ...
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Helaasch is het verboden om vendors te delen hier...had anders een goed adresje voor je.
Maar je plan is dus om alles tegelijk te doen? Persoonlijk geen voorstander van aangezien het de kwaliteit van je avond/nacht niet verbeterd.
Neem zelf meestal 1 ding of alleen laatste uurtjes een 2e middel.

4-fma is naar mijn ervaring beter dan 3-fma. Als je als doel hebt om door te raggen tenminste. Klein beetje vergelijkbaar met pep, alleen dan net wat minder scherp/alert. Dus ietsjes vager, maar functioneren kan ik altijd nog prima. Misschien zelfs wel is een maandagje doorgepakt op werk :tonguewink: , misschien, en nog nooit zo snel me werk af gehad hehe.
Daarom zou speed wel door zijn prijs wat interessanter zijn maar ik heb te veel schrik van verlies van slaap en euforie geeft het me ook niet.
Klik om te vergroten...

Wellicht dat je keer 4f-Ritalin wil proberen? Komt aardig in de buurt van je wensen en is legaal verkrijgbaar bij RC-vendors.
Qua effect zit het beetje tussen 4fmp en peppie in. Niet zo verrassend gezien het feit dat Ritalin amfetamine is ofc.. :nerd:
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Laatste Rohikaan zei:
Helaasch is het verboden om vendors te delen hier...had anders een goed adresje voor je.
Maar je plan is dus om alles tegelijk te doen? Persoonlijk geen voorstander van aangezien het de kwaliteit van je avond/nacht niet verbeterd.
Neem zelf meestal 1 ding of alleen laatste uurtjes een 2e middel.

4-fma is naar mijn ervaring beter dan 3-fma. Als je als doel hebt om door te raggen tenminste. Klein beetje vergelijkbaar met pep, alleen dan net wat minder scherp/alert. Dus ietsjes vager, maar functioneren kan ik altijd nog prima. Misschien zelfs wel is een maandagje doorgepakt op werk :tonguewink: , misschien, en nog nooit zo snel me werk af gehad hehe.


Wellicht dat je keer 4f-Ritalin wil proberen? Komt aardig in de buurt van je wensen en is legaal verkrijgbaar bij RC-vendors.
Qua effect zit het beetje tussen 4fmp en peppie in. Niet zo verrassend gezien het feit dat Ritalin amfetamine is ofc.. :nerd:
Klik om te vergroten...
Hi! Dank voor je antwoord en vooral om m'n veel te slordige, vol met herhalingen tekst te willen lezen... Het kon effe niet anders gezien de omstandigheden waar ik nu mee te doen heb en hoe ik m'n aandacht moet verdelen (werk, vastgoed, kinderen, iphone/ipad repair, blabla, de hele zwik en nog wat met muziek en zo verder).

Neen, ik hoef absoluut niet alles in een keer te proberen of te combineren. Ik zoek zoveel mogelijk middelen die me gewoon goed doen voelen.

Goed = euforie of liefde (bij mij toch) aan het wakker blijven en doorgaan heb ik nie echt iets, heel uitzonderlijk misschien maar de meeste zoals 4-FMA geven je een goeie rush van beide (naar wat ik lees) en duren tot ongeveer 4 uur of zo? OF was het 4 tot 6, dat kan ik wel gebruiken 's morgens of voor ik naar een feestje ga/op een feestje of festival. Voor de rest wil ik gewoon eens echt ervaren hoe het is om high te zijn op een plezierige manier, trippen mag ook eens...

De High van joints bv, daar voel ik me niet goed bij. M'n hoofd draait gewoon en ik wordt er niet goed van in m'n maag.
Ik heb eens 30 gr magic truffels opgegeten, dragon en.... het ontsnapt me nu, iets minder potent dan dragon, die heel potent zou zijn of zo en als ik het "toeliet" zag ik de baantjes en het relief van mijn perfect gestukadoorde plaffond 3D worden, maar dat was het dan ook.

Blijkbaar ben ik heel tolerant voor verschillende drugs. Ik weiger echter te spuiten of heroïne op een of andere manier te proberen (hoewel, als dat in een pil kan, misschien weet ik het niet, zou ik het wel eens willen proberen.... Hoewel dan weer, als ik out wil zijn wil ik gewoon slapen. Dus vooral rc's die goed zijn om te slapen die op dit moment te verkrijgen zijn, als slaapmiddel eigenlijk, en rc's die voor euforie zorgen, de energie liefst zo weinig mogelijk of vrij kort. Ik wil mezelf kunnen blijven maar de drug gewoon voelen, ben al energiek genoeg, ook al zie ik er zo rustig uit.

Ik bekijk 4F-ritalin nog eens. Ik dacht dat dit gewoon een versie van ritalin was die je zonder voorschrift kon krijgen. Wist niet dat die ook dopaminegroepen aansprak. Als dat geen 24 uur duurt en ik er niet wakker vanlig is dat allemaal goed voor me :) veel dank voor je advies!
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neen, ik hoef absoluut niet alles in een keer te proberen of te combineren.
Klik om te vergroten...

Gelukkig hahaha, dan had ik je verkeerd begrepen.
Ben zelf ook absoluut geen fan van blowen, wordt alleen duizelig en moet vervolgens kotsen. Niet echt mijn ding dus 😜

Hmm zowel bij 4fma als 4f ritalin hangt het veel aardig van de dosis af watvoor effect je krijgt. Vriendin van mij neemt het altijd in capsules (lees: beperkte dosering). Daarmee zit je miss wel rond die 4-6 uur en wellicht dat je nog kan tukken ook daarna.

Ik en een vriend snuiven het echter af en toe en dat is een ander verhaal. Sowieso zijn onze lijnen 4/5x zo groot als de inhoud van een capsule, en dat voel je ook 😬. Zeker bij 4f ritalin zou ik niet rekenen op slaap de 48 uur na het snuiven + misschien goed om te weten: aardig verslavend voor sommige. Dus let op jezelf 🤞🏻. Is dus zeker wel een "echte" drug. Die les heb ik geleerd na mijn 1x gebruik ervan.

4fma redelijk hetzelfde verhaal, dunno of je een ervaren snuiverd bent? Kan aardig branden in maagdelijke neusjes namelijk.... Capsules is wss verstandiger, ook omdat je dan beter weet hoeveel je op hebt.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is er eigenlijk een verschil tussen pellets en capsules?

Iemand die het verschil kent tussen 5-meo-DMT en 5-MEO-DMT-Fumarate? Kan dit ook gesnoven worden of enkel te roken?
L
LotPonyLid
01-01-2024, 00:00
#7
4fma zou ik echt niet snuiven, brandt echt als de neten en ik zie geen goeie reden waarom je het zou doen. 4fma is een fijne, langdurige (op 200 kan ik de hele nacht wel), sociale, alles enhancende rush en vanaf een bepaalde dosis (hangt af van je tolerantie en gewicht, maar ik zou zeggen zo rond de 150-180mg) zeer euforisch. dag erna voel ik het ook nog wel op een fijne manier. ik zou gewoon starten met 60, kijken hoe je reageert, en dan per uur stacken tot je goed zit. kan goed met 4fma omdat het lang werkt.
sommige mensen bevalt het minder (hartkloppingen, hoofdpijn). ik kan na 4fma nog wel slapen. na 3mmc bv echt niet, hartslag blijft daarmee lang heel hoog. maar dat zal allemaal van persoon tot persoon verschillen, zoals altijd.

mijn eerste paar keren 4fma waren vrijwel katerloos, maar sinds ik het wat teveel ging gebruiken (2-3x per maand een periode) komt er na 4 of 5 dagen altijd een zeer deprimerende kater. wees gewaarschuwd. daardoor hou ik mijn gebruik nu beperkt tot 1x per 4 maanden ofzo, if that.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
MestV zei:
Ik heb hier namelijk ook 6-apb liggen in poedervorm. Helaas geen capsules liggen, ik hoor dat 6-APB vrij heftig is en lang kan aanhouden? Niet snuiven naar verluid maar in capsules. Werken bommetjes met vloeitjes even goed? Welke dosis is aangeraden en hoe lang heeft dat effect? Slecht om te slapen als ik deze bv nu neem, bijna 2 uur na een lijn NEP?
Klik om te vergroten...
De dosis van 6-APB komt nogal nauw. In mijn ervaring ligt de sweetspot van het 6-APB-fumaraat tussen de 150 en 180 milligram. Minder doet niet zoveel en van meer word ik misselijk.

Ik zou het niet combineren met NEP. Dan ga je snel de mist in denk ik aangezien NEP maar een korte aangename roes geeft en daarna cravings. NEP stapelen bovenop je 6-APB is echt vragen om ongewenste bijwerkingen (zoals angstklachten, hoofdpijn, misselijkheid, hallucinaties, en dergelijke).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."