Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind de visuals niet zo belangrijk. Heb ik wel altijd sterk, maar die vind ik tegenwoordig eerder hinderlijk, ik heb het wel gehad met visuals!!! Leuker vind ik het typische "Paddo-gevoel": de denkwijze en gedrag die zo typerend is met paddo's vind ik echt fijn, en dan op ontdekkingsreis in de omgeving en filosopheren etc. Visuals zijn saai... :P"
"Het is weleens een trip lang tien over drie gebleven..."
"De precieze reden dat gedroogde paddensteoelen illegaal zijn, is volgens mijomdat het per gram gewicht veel meer alkaloïden bevat. Klik om te vergroten... Gedroogde paddo's zijn verboden, omdat het daardoor een bewerkte hallucinogene paddestoel is. En dat bewerken is verboden. Net als de werkzame stoffen in pilvorm verkopen."
"Je kan doen alsof je depressief bent en vervolgens aan de antidepressiva."
"Wie heeft hier weleens heroïne gebruikt? Ik vraag me nml af: als je het hebt gebruikt, is het dan zo lekker dat alles wat je ooit hebt gedaan, en wat leuk was, in het niet valt bij deze ervaring? En alles wat je na deze ervaring meemaakt? Heeft dat ook minder glans dan het zou hebben gehad? Ik zou het dus nooit gaan gebruiken omdat: -erg verslavend - Niets lijkt meer zo leuk?"
"Ze zijn tegenwoordig te koop in smartshops, en vroeg me af of iemand hier al een ervaring mee heeft gehad. Ze worden gedroogd verkocht, dat mag omdat het een heel ander soort paddestoel is met andere werkzame stoffen als de "traditionele" paddo's. Er wordt over gezegd dat de trip meer in je hoofd zit, en niet zo visueel. Ik weet nog niet of ik dit positief vind of negatief. Weet iemand of het sterk is, en of het enigszins met andere paddo's valt te vergelijken?"
"Zet hier de leukste synoniemen voor een blow, blowen, hasj of wiet neer die je kent. Een Blow = Hijskraan Blowen = Bedaafpeppen Hasj = Allochtoon Wiet = Autochtoon HAHAHA, quote: "Stop wat allochtonen in die hijskraan zodat we kunnen bedaafpeppen, en geen autochtonen want die moet ik niet!" Ik heb het niet verzonnen hoor..."
"Ik vind ritalin veel prettiger. Het is wat rustiger voor je lichaam, en het voelt niet zo heel erg alsof je gesloopt wordt dmv een sloophamer . Bovendien een stuk helderder gedachtengangen dan bij speed... Vind ik."
"ritalin is een medicijn die aan mensen wordt gegeven die ADHD hebben. Voor mensen zonder ADHD zou dit ongeveer net zo voelen als speed, heb ik me laten vertellen. Heb het nooit geprobeerd, maar wil het wel eens doen, ook al ben ik niet gek van medicijnen als pleziermiddel te gaan gebruiken Klik om te vergroten... Je bent er niet gek van om medicijnen te gebruiken als pleziermiddel, maar speed was in den beginne ook een medicijn. Bovendien: cocaïne wordt soms ook toegedient in het ziekenhuis, evenals belladonna, ephedra, allerlei opiaten etc. etc. Dit wordt allemaal als medicijn gebruikt. Het is dus nonsens om te zeggen dat medicijnen gebruiken als plezier (ik zeg liever genots) middel niet goed zou zijn."
"Jij denkt waarschijnlijk aan slaapmiddelen, of uppers/downers die je van de arts krijgt voorgeschreven bij depressie of slaapproblemen ed. Ja, die kunnen zeer verslavend werken, maar cocaïne of speed etc niet dan?"