Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoned worden van legale medicijnen?

Stoned worden van legale medicijnen?

33 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
i
ill_literateLid
01-01-2024, 00:00
#1
De apotheek is dichterbij , coffeeshop of smartshop zit ver hier vandaan, moet ik eerst 100 euro aan benzine besteden.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#2
(De spelling is Dextrometorfan)

En ik bedoelde niet geheimzinnig te doen, balonnetje, maar dat is niet iets waar iemand zomaar naar op zoek is en zeker niet deze persoon, lijkt mij, en ja ik heb ervaring met DXM.

DXM is voor mensen die willen experimenteren met alles wat los en vast zit, zgn. 'psychonauten' ofwel drugshippies die denken dat je van LSD heeeeel erg slim wordt :P hey ik pest je een beetje dat heb je wel door he
L
Lode78ZerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan doen alsof je depressief bent en vervolgens aan de antidepressiva.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
fneawognfkgln zei:
(De spelling is Dextrometorfan)

En ik bedoelde niet geheimzinnig te doen, balonnetje, maar dat is niet iets waar iemand zomaar naar op zoek is en zeker niet deze persoon, lijkt mij, en ja ik heb ervaring met DXM.

DXM is voor mensen die willen experimenteren met alles wat los en vast zit, zgn. 'psychonauten' ofwel drugshippies die denken dat je van LSD heeeeel erg slim wordt :P hey ik pest je een beetje dat heb je wel door he
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf ook wel enige ervaring met DXM, niet veel, maar ik kan je idd zeggen dat het niet weg is gelegd voor mensen die zomaar even high willen worden. Maar sowieso, er zijn een stuk interessante middelen dan DXM beschikbaar, zeker als een vriendinnetje van je een paard heeft en nog een potje ketalar heeft staan :wink:.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#5
rofl, mijn kat heeft laats k gekregen (hij moest gecastreerd worden). ik was zo jaloers op hem toen hij wankelend door de kamer liep (het werkte nog uren door na de operatie). :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
denizbier zei:
Dxm is goed
Klik om te vergroten...

dacht ik ook aan maar daar word je niet bepaald stoned van
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb je zn pupillen nog gezien? Die zijn echt achterlijk groot dan :)
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, erg :grin: als ik toen mn mooie digicam die ik nu heb, al had, had ik hem gefoto'd en gefilmd en hier gepost... 'KETA-KAT' :mrgreen:
d
denizbierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dxm is goed
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
En dxm is nou ook niet echt geschikt voor mensen die, zoals fneawognfkgln al zei zomaar vaag willen worden door makkelijk verkrijgbare pillen te slikken en maar kijken wat er gebeurt.. dxm is echt niet zomaar iets wat je ff kan pakken..

OT: ALS er idd zonder recept verkrijgbare medicijnen te koop waren, die met misbruik je 'stoned' zouden maken zonder verdere ernstige gevolgens, dan zou je daar vast al wel eens iets over gehoord hebben...
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#11
denizbier zei:
Dxm is goed
Klik om te vergroten...

Is het echt nodig om een aparte account aan te maken om oude topics op te dreggen? Hoe interessant en nuttig ook, dit is gewoon triest. Gebruik lekker je eigen account.

Verders is DXM naar mijn bescheiden mening het meest legale waarvan je ook nog eens het meeste kan voelen. Anders ga je lekker voor Ether, dit is ook een topper, mits goed gebruikt!!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
PepTalk zei:
En dxm is nou ook niet echt geschikt voor mensen die, zoals fneawognfkgln al zei zomaar vaag willen worden door makkelijk verkrijgbare pillen te slikken en maar kijken wat er gebeurt.. dxm is echt niet zomaar iets wat je ff kan pakken..
Klik om te vergroten...

over dxm word vaak te licht gedacht, en dat zeg ik als dxm gebruiker.

dxm schakeld je motoriek en je waarneming uit voor uren. dxm gaat hard, voor veel mensen te hard. daar moet je niet aan beginnen zonder veel ervaring en al helemaal niet zonder dat je weet wat je doet, daar word je niet even gezellig stoned van hoor.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#13
methadon :stoned:
i
ill_literateLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zijn er bepaalde medicijnen waar je stoned van kan worden? antigripine ofzo , ik heb wel gehoord over ritalin maar dan moet je eerst een doktersvoorschrift hebben,,krijgt niet iedereen. Neusspray? wat kan je gebruiken van legale medicijnen om stoned te worden? En uiteraard werkt het alleen in hogere dosis.Iemand enig idee?

Proost :beer:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#15
paracetemol met wodka
i
ill_literateLid
01-01-2024, 00:00
#16
hehehe viagra snuiven. nog iets anders?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Omg.. Waarom zou je dat willen? Je kan zo naar de coffeeshop lopen..?
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#18
weet wel dat je bepaalde paracetamolletjes kan gebruiken voor het versnijden van pure coke omdat hier een opium sulfaat inzit

maar ik zal wel ff voor je kijken
F
FuTuReLid
01-01-2024, 00:00
#19
k hoor veel over medische wiet , kep et zelf nog nooit gebruikt of gezien , maar et is dus gewoon voor mensne die veel pijn hebben ( reuma etc )

hoorde dat het echt goed moet wezen en dat je veel minder nodig heb
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20
doopie zei:
weet wel dat je bepaalde paracetamolletjes kan gebruiken voor het versnijden van pure coke omdat hier een opium sulfaat inzit

maar ik zal wel ff voor je kijken
Klik om te vergroten...

In sommige pillen zitten codeine fosfaat en paracetamol idd. Maar 3000 mg paracetamol doet leverschade en meestal zit er 10 mg codeïne in die pillentjes.

Vanaf ongeveer 70 mg codeïne ga je wat voelen. Wel oppassen als je dit wilt gaan gebruiken, het is een opiaat, en dus een vrij sterk verslavende stof.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."