Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Coke tja tis wel leuk hoor maar voor dat geld vind ik het niet echt waard dan heb ik toch liever pep .."
"Jack herrer"
"Eentje met wiet erin .."
"Paar keer gekotst van wiet in me begin tijd en 2 keer van xtc .."
"Ligt eraan meestal drink ik bier omdat dat gewoon lekker is maar als ik echt hard zat wil worden dan ga ik toch voor de sterke drank .."
"Blowen Smoken niet echt bijzondere namen voor .."
"Blowde ook dagelijks ben nu bezig met stoppen ik heb het wel gehad om heel de dag vaag te zijn en me nooit eens normaal voelen .."
"Xtc is leuk maar doe het niet te vaak zoals iemand al zei eens in de 3 maanden is niet ernstig en zal geen merkbare schade leveren ik heb zelf weken achter elkaar geslikt en ook door de week/op school je word er depresief van korte termijn verheugen verslechterd en valt af ( ben zelf 12 kilo afgevallen en nog niet op oude gewicht ) dus geniet maar slik met mate"
"Niet lichamelijk geestelijk kan voorkomen maar is vrij zelden .."
"http://www.azarius.net/indexnl.html"