Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb geen adhd maar add, zonder hyper te zijn dus en ik heb het slechts lichtelijk."
"Doe aan bodybuilding dus een heleboel(creatine etc)... Maar wat met jou vraag te maken heeft gebruik ik detox-one (zuivert je lever en nieren en ja het werkt echt) => dit gebruik ik als ik op stap gegaan ben net voor het slapen gaan, smorgens ziet mijn urine dan echt hard oranje(alle afvalstoffen er uit), maar daarna voel ik me meteen beter. Ik gebruik de ochtend na het uitgaan ook 1 multivitamine tablet voor sneller herstel. Heeft iemand btw ervaring met die after-e pil en de varianten daarop? Mij lijkt het onwaarschijnlijk dat het echt werkt zoals men zegt bij azarius enz maar ben toch benieuwd.."
"Hoi, ben deze week nog eens naar de coffeeshop gegaan in maastricht, het was een heel tijdje geleden(ben een belg) en ik verschoot enorm van de prijzen 12€/g voor amnesia haze, 10 voor white widow... De goedkoopste was Jamaica wiet, 8€/g, uiteindelijk 4g jamaica gekocht en 1g amnesia Die amnesia is zoals altijd heel goed, jamaica kende ik niet en ik weet niet wat ik er van moet vinden... Ik word zowiso niet graag stoned, geef mij maar de sativa soorten lekker high worden en lachen.. Maar bij gebrek aan beter dus voor deze indica gegaan. Om te rollen suckt die echt hard, veel takjes, zaadjes enz... Geur en smaak vallen ook tegen. Het effect heb ik geen idee van. Ik had 1 jamaica gerookt, ik werd wat stoned, maar ook wat licht(high-achtig) in het hoofd.. Het was heel mild maar niet tof ik werd ook wat misselijk er van.. Misschien een goede wiet om voor je gaat slapen te roken maar zeker niet in het begin van de avond. Ben toen meteen overgeschakeld op de amnesia en deze draaide het effect wat om waardoor de avond toch nog geslaagd is. Probleem is: ik zit nu nog met een dikke 3g van dat rotspul. Ik heb nog een beetje amnesia(0.5g denk ik) Weet iemand of het een goed plan is deze 2 samen te gooien? Of verpest ik mijn amnesia dan gewoon? Ik hoop als ik ze meng dat het effect degelijk is, niet super maar goed genoeg om wat high te worden telkens... Maar als jullie zeggen dat ik beter de jamaica weggooi en de haze oprook is dat heel jammer maar doe ik het zo.. Waarom verkopen ze zulke kutwiet in een coffeeshop vraag ik me dan af ik lees meerdere posts dat dit slechte wiet is dus het licht toch niet enkel aan mij... grtz"
"Hallo allemaal, het is weer festivaltijd en ik zou dus graag nog eens naar de coffeeshop gaan inkopen doen Ik ga met 3 vrienden naar een festival, ik had gedacht om een 15-20g wiet te gaan halen + 30g truffels. Ik ben van belgie en zou dit alles in maastricht met de wagen gaan kopen samen met nog een vriend (we gaan dus met 2 personen, 20g wiet en 30g truffels in de auto zitten) Enkele vraagjes: ==> Is die wietpas nu al ingevoerd in maastricht??? ==> Hoe groot is de kans op controle? + Is er een bepaald uur wanneer er meer controle is dan anders?(ik wou smiddags gaan) =>Ik ben nog nooit controle tegen gekomen maar heb ook nog nooit zoveel ineens gehaald(meestal maar 5g ofzo) dus heb me nooit er veel van aangetrokken ==> Hoe ziet een controle er uit? is dit met honden? Want zoniet denk ik dat ze het moeilijk vinden als ik het onder mijn bekleding verstop niet? ==> Stel dat ik toch gepakt wordt, dit betekend dan smokkel naar belgie van 10g wiet/persoon en 15gtruffels/persoon, wat voor straf mag ik dan verwachten?? Indien de straf vrij zwaar is welke hoeveelheid raden jullie dan aan?(ik dacht dat je tot vroeger 5g per persoon niet vervolgd wordt?) Alvast bedankt voor jullie hulp, een arme Belg die liever rookt dan drinkt op festivals ..."
"Bedankt voor de reacties, gisteren heb ik het andersom gedaan, eerst de amnesia gerookt(1joint) en dan 2 joinjes van de jamaica. Dit was zalig. Ik was vrij high en de jamaica haalde dit niet weg, gaf geen enkel ander effect, maar verlengde deze amnesia high gewoon enorm leuke verassing en hierbij ook mijn oplossing gevonden, telkens een beetje amnesia(of andere sativa want ik ga binnenkort terug) roken en dan wat jamaica ... Een bijvraagje: ik ben al een hele poos op zoek naar "peacemaker", heb dit toen ik 15 was eens gerookt en ik herinner me het als de beste wiet die ik ooit gehad heb . Ik heb deze jammer genoeg nooit meer gevonden in de coffeeshop weet iemand waar ze het hebben??"
"Ok bedankt dat lucht al een pak op dat er vrij zeker geen honden zijn, ik ken vrij veel van autos en weet dus plekjes genoeg waar ze wrs niet gaan zoeken(tenzij ze mijn interieur er uit willen halen wat ze niet zullen doen gok ik) En Waauw! wat een achterlijke wetgeving is dat nu weer :d en toch serieuze boetes ook Dan maar hopen dat ik nooit gepakt wordt. Met 2 autos rijden we nooit ik ben zowat de enige met een auto van mijn vrienden dus ik moet steeds rijden... Morgen dan maar een tripje doen, overmorgen opent de tomorrowland camping al dus.. grtz"
"Hey, even een nieuw topic omdat ik er niets over vond. Hier staat veel info over rilatine snuiven(heb het zelf even terug nog gedaan waswel nice), maar niets over rilatine MR snuiven.. Ik heb gelezen dat deze vorm van rilatine niet "snuifbaar" is. Ik gok dat men bedoeld dat het geen effect heeft, maar dat lijkt me allemaal zo onlogisch. Iemand ervaring mee?"
"Mm heb dit opgezocht maar vind er niets over.. het zijn capsules. Maar op internet vindt je enkel dat de werking idem is als rilatine maar de stoffen gedoseerd toegediend worden, staat niet bij hoe dit komt.. hoe dan ook ik ga het eens proberen deze week ik zal posten hoe het was."
"Wow veel reactie al.. even duidelijk maken; was niet mijn vriend die ghb in drank deed.. was een kerel die ik niet kende, heb er ookwel ambras mee gemaakt daarna omdat ik het toch niet kunnen vind dat je dat zomaar doet. Maar ik was er eigelijk niet boos om, gratis drugs..en het was toch goede denkik. Lsd om te fuiven?? lijkt me niet ideaal.. werkt toch zowat als salvia maar dan langer he? en salvia kon ik niet echt op feesten hoor, ik kon enkel ronddwalen en olifanten zien enzo.. :d xtc ok, maar xtc is toch niet zo betrouwbaar he? of je moet je dealer vertrouwen maar zoals ik al zei is dat niet echt.. Pep ken ik niet.. wat is de werking daarvan? Ik zie ook dat jullie veel dingen mengen.. lsd en pep, coke en drank, speed en drank.. Voor een beginner toch niet aan te raden denkik of boeit dat niet veel? Ik kan wel wat hebben hoor, maar ik wil niet dat ik een afkeer krijg van bv coke omdat ik er slecht op gegaan ben doordat ik het gemengd had met.. thnx voor al de reacties al"
"Flameon zei: Wat pep .... en wel laten testen ja, want het kan met alles vermengd zijn Klik om te vergroten... waar kan je drugs laten testen? ik vertrouw de dealer niet, en ik gok niet dat ik bij de dokter langs kan gaan om mijn drugs te testen he?"