#1
Had er vorig jaar veel last van. Bij mij kwam het door een combi van te weinig slaap, geen ontbijt en sowieso onregelmatig eetpatroon. Verder weet ik niet hoe oud je bent, maar als je onder de 21 bent (en dus nog in de groei) kun je last hebben van een zogenaamde ''groeimisselijkheid'' die getriggerd wordt door de peuken.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.