Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tweetal keer geprobeerd op een after waar eigenlijk iedereen als een zoutzak in een hoekje zat... ik voelde me ook heel erg vaag/traag/sloom en begreep er weinig van. Niets voor mij"
"Dit is by far het beste tripreportje dat ik gelezen heb. Man man wat kan jij goed schrijven!"
"Was deze tripreport ook de laatste ervaring? Waarom 'durf' je niet te gebruiken? Je ervaring was idd vrij heftig, maar niet zozeer 'eng'/fout? Of heb je iets waar je meer van geniet (vervanging)? Leuk om zo'n oude topic weer boven water te halen en dat jij als TS daar ook op reageert! Bedankt!"
"Mulholland Drive zei: Ik durf simpelweg niet meer zo hard te gaan, ZO van de wereld. Na deze ervaring is er iets in mij gebroken. En ik wil het steeds opnieuw als ik dit soort dingen doe en aangezien ik al een aantal verslavingen heb ben ik voorzichtiger geworden. Af en toe een paar jointjes is nu prima Klik om te vergroten... Verstandig (Y) Jointje staat nog op mijn to-do list, maar ben niet echt een fan van roken"
"Mulholland Drive zei: Dan zou ik pure wiet nemen Klik om te vergroten... Verklaar u nader svp"
"Niet onwijs veel ervaring met festivals maar Soenda was toch wel een dikke prima!"
"Zelf rook ik niet en ben dit ook niet van plan. Maar nou wil ik eind deze zomer toch eens een jointje roken. Gewoon omdat het kan en ik het wel het proberen waard vind, staat op mijn to-do list. Aangezien ik de ballen verstand heb van wiet (behalve wat ik hier heb gelezen dan) zie ik er nogal tegenop een coffeeshop binnen te huppelen. Kan me voorstellen dat ze me van alles kunnen aamsmeren, vooral als ik vertel dat ik het gewoon eens wil proberen en ze mij dus niet als potentiele vaste klant zien. Zelf ben ik liever high dan stoned, dus dan wordt het denk ik een hasj jointje. Alhoewel een mix van hasj en wiet lijkt mij ook wel prima. Of wordt het effect dan vaag? Ik heb absoluut geen zin om de hele dag superstoned te zijn, wil na een paar uur in het park toch wel fatsoenlijk kunnen functioneren zonder dat iemand uit mijn directe omgeving ook maar enig vermoeden heeft/krijgt. De meeste mensen uit mijn directe omgeving zijn extreem anti-drugs en ik zit niet op een preek of vooroordelen te wachten of reacties van dat had ik nou niet van je verwacht. Denk niet dat ik de hele joint ga oproken, zeker omdat ik een niet-roker ben. Iemand nog goede tips met het uitkiezen van een goede joint, be my guest"
"truffelmaniac zei: moeilijke vraag hoor je hebt zoveel soorten. van de soorten die iedereen kent rook ik uiteraard gewoon het liefst een lekker hazeje ( amnesia. ) van de hasj kunnen sommige skuffjes ook echt heel erg lekker zijn. Klik om te vergroten... Snap dat het idd een lastige vraag is, maar ja ik moet toch ergens beginnen en hopen dat de eerste die ik probeer ook een goede is"
"Nou ja 'fan' is een groot woord. Maar ik vind sigaretten geur sowieso onaangenaam. Wel eens geprobeerd een hijs te nemen, maar stikte zowat en de nasmaak was bleegh. Sindsdien nooit weer geprobeerd."
"Mulholland Drive zei: Ja is het ook... Houden zo dan! Klik om te vergroten... Desalniettemin staat dat jointje nog steeds op de planning"