Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mojito, genuttigd op vakantie op 28 augustus 2025. Ik gok dat mijn volgende drankje wederom een Mojito zal zijn ergens tussen 1 en 14 april 2026π¬"
"De beste drugs voor een after vond ik toch altijd the good old joint, het liefst een sterke haze soort. Maakte me altijd eerst nog vager dan ik al was, maar dirigeerde me daarna altijd richting mijn fietsje om huiswaarts te gaan. Afters zijn leuk, zolang je weet wanneer het tijd is om naar huis te gaan. Dat blijven hangen om maar tot in den treure te blijven gebruiken, daar heb ik nooit wat aan gevonden."
"FerdFatoehaus zei: Daar zijn afters voor toch? Ik ga liever naar huis en nog even een paar uurtjes goed van bil. Klik om te vergroten... Mwah. Toen we vroegah op stap gingen was het altijd 02:00 of 04:00 sluit van de discotheken/cafes, daarna was er vaak nog een after. Leuk voor even, maar een hoop zaten zondagmiddag nog steeds spichtig te zijn met zn allen. Dan was de lol er voor mij iig allang vanaf."
"Gevaarlijk spul hoor, dat bromazolam. Na wat Xanax misbruik in lage doseringen had ik besloten maar wat van die groene pillekes in te slaan. Ovef een periode van ik gok 1,5 maand stuk of 70 er van geslikt, dacht wel een dag zonder te kunnen, en mijn laatste inname dateerde toen al zo'n 18uur daarvoor. Zo'n 28 uur na laatste inname begon ik me een partij ontwenning te krijgen, trillen, angst, zweten als een otter. Echt, pas er mee op. 1 of 2 van die pilletjes per dag lijkt niks, maar voor je het weet krijg je net als mij bovenstaande ontwenningsklachten. Geloof me, dat wil je echt niet."
"Ik zit er helemaal doorheen. Even voor de duidelijkheid, ik ben nog clean. Mij is zojuist letterlijk alles afgepakt. Ik snap niet hoe mensen elkaar zo doelbewust kapot proberen te maken. Strekking van deze post, ik heb het moeilijk, heel moeilijk."
"dupont zei: Fijn dat je zo veel vooruitgang boekt. Lekker bezig π. Slaap zal zich ook wel herstellen op den duur. Houd wel rekening met de muur-fase die er in meer of mindere mate aan komt na de roze-wolk fase π. Klik om te vergroten... Ja ben er ook erg blij mee dat het zo voorspoedig gaat! De muur-fase, kan je die toelichten?"
"dupont zei: Is een fase die na een paar weken clean zijn begint, waarin veel tegen lijkt te zitten en de stemming vaak wat meer down wordt. Ik vond het waardevol om te weten wat ik (ongeveer) kon verwachten. In de kliniek hebben we gekeken. Daar worden de fases van herstel goed in uitgelegd. Engelstalig filmpje. Klik om te vergroten... Bedankt! Nog niet de tijd gehad het hele filmpje te kijken, ik zal er vanavond eens goed voor gaan zitten! Maar herken het idd deels wel uit m'n vorige hersteltijd, daarom doe ik dingen nu ook wel wat geleidelijker. Vorige keer wou ik te snel te veel en dacht ik al heel snel dat ik er wel was. Dat was een grote denkfout. Die ga ik deze keer (proberen) niet maken."
"UPDATE: DAG 21! Vandaag alweer 3 weken in opname! Deze update duurde wat langer dan de vorige, puur omdat als je eenmaal in het ritme zit met een vaste groep je ook minder te melden hebt imo. Ik heb een goede week achter de rug! Gewicht zit ondertussen op rond de 75 kilo, sport heb ik nu flink opgeschroefd naar 4 dagen fitness en 2 dagen voetbal, en ook heb ik uiteraard dagelijks mijn behandelingen. Helaas nog geen opstart van medicatie voor mijn add, dat heeft te maken met de stroperigheid/interne bureaucratie van de kliniek waar iedereen zijn zegje en mening moet doen voor er daadwerkelijk iets gebeurd helaas. Idem met CGT (Cognitieve Gedrags Therapie), de vraag ligt er, alleen voor het is opgestart zullen we nog wel weken verder zijn. Wel een ergernis punt, echter moet ik leren dingen van me af te laten glijden dus dat doe ik dan ook maar. PrivΓ© loopt het helaas minder, hierdoor wel een eye opener dat ik nog wel een periode hier moet blijven. Situatie gehad waarin ik overtuigd ben dat ik voor de bijl was gegaan als ik niet de kliniek zou hebben gehad als veilige plek. Ondanks dat gaat het herstel prima en maak ik vorderingen! Fijne dag allen ππβ€οΈ"
"Volgende week ga ik voor het eerst een NA-meeting bezoeken. Kan me alleen er niet echt een voorstelling bij maken wat ik kan verwachten. Iemand die hierover wat meer wilt vertellen?"
"Slotenmaker laten komen als ze er niet is, sloten vervangen, je mobiel uit en een paar dagen tot rust komen op een onbekende locatie. Wedden dat het probleem mbt onderdak is opgelost als je terug bent? Zolang jij er als optie bent, zullen haar geen opties worden aangeboden (ouders etc). Zodra ze daadwerkelijk een nachtje op straat heeft moeten zwerven, komen die opties vanzelf. Dit soort situaties dienen met rigoureuze maatregelen te worden aangepakt. Wellicht niet chique, wel uiterst effectief."