Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ketalicious zei: Last van krampen nu helaas kan er niet van slapen, iemand tips? Heb geen keta meer ook niet van plan te halen.. Klik om te vergroten... Stoppen! Ik ben verslaafd geweest aan de keta en speed en kan je zeggen was ik maar gestopt toen doe krampen begonnen, ik kon uiteindelijk niet meer lopen van de pijn tussen me benen, niet meer weg durfen omdat je zovaak moet plassen en wauw wat een pijn heb ik gehad! Die krampen zijn al echt hel, maar niet pf nauwelijks kunnen plassen en dan weer elke 10 min met pijn is geen pretje! Je lichaam geeft aan met die kramp dat je moet stoppen. Ik ben eindelijk gestopt met keta, en bijna met speed. Maar loop wel met een gat in me neus en een zwakke blaas!"
"Had ik dit maar eerder geweten dan had ik nu misschien geen gat in me neusschot😔 helaas verslaafd geweest aan de keta en speed. Gelukkig ben ik er nu vanaf sinds maand. Maar wel overgebleven met zwakke blaas en dik gat in me neus!"
"Diamant zei: Ik herken dit en had dit met 3mmc en nu met 2fa. Omdat mijn dagelijks leven (en mijn neus) er nog niet onder lijdt - snuif ik ongeveer drie dagen in de week. Ook door het thuiswerken nu. Mocht ik 5 dagen per week op kantoor zitten, zou ik het alleen in het weekend doen, maar ik ga nooit meer 5 dagen terug naar kantoor voor mijn werk. Ik ga net zo lang door tot het op is en dan bestel ik nieuwe. Ik heb wel eens met mezelf afgesproken 'niet meer te bestellen'; maar als ik dan gedronken had bestelde ik het toch weer. Klik om te vergroten... Jaa is gewoon zwaar , ik deed het letterlijk elke dag. Stond ermee op en ging ermee naar bed. En dat gat wordt ook groter en meer hoofdpijn enz dus het moet ook gewoon stoppen maar die duivel is soms te sterk. Maar wil zeker niet dat me neus wegzakt nu het nog staat ondanks dat er een gat zit. Je die fluit ook steeds beter. Is gewoon allemaal kut en vooral hoe kan ik het zover laten komen!😓"
"Pff denk dat ik het pas merkte 1,5jaar geleden."
"Ja ik had de hele tijd het gevoel dat er wat in zat, gaf soms ook zn geluidje, dus doekje of vinger in je neus en dikke korsten eruit halen, zo hele tijd door gegaan niet wetende wat er afspeelde in me neus, tot ik alleen maar dat geluidje hoorde en ging niet meer weg, toen ben ik eens grondig in me neus gaan kijken en ja hoor daar zat een gat😔 en maar doorgaan tot dat me blaas ging spelen toen pas stopte ik veel te laat maarja door dat gepluk in je neus gaat het alleen maar verder kapot, want wat heb ik geplukt tijdens mijn gebruik, en blijkbaar waren de kortste van je tussenschot in je neus! Ik dacht dat overkomt mij niet maar helaas."
"MaddMonkey zei: Ohjeee. Dit is niet heel fijn om te lezen terwijl je aan het wausen bent. Zeg maar Klik om te vergroten... Snap ik haha Diamant zei: Wow jeetje wat moet dat heftig zijn geweest, dat je besefte dat je gewoon echt een gat in je neus had. Goed om te weten dat plukken het erger maakt. Ben jij naar een arts gegaan om het te laten herstellen? Of laat je het gewoon zo lang het niet erger wordt en niemand het merkt? Klik om te vergroten... Jaa pff zakte door de grond heen, snap ook echt niet dat ik het zover heb laten gaan, die krampen alleen al zijn zo heftig dat je denk kappen! Maar helaas. Nu zie je nog niks aan buitenkant. Wil heel graag naar de arts maar ik schaam me kapot om de rede te zeggen waardoor het komt!"
"Diamant zei: Mijn zus is arts, en zij weet wel dat ik excessief gebruik maar niet dat het een probleem is. Maar een arts is een arts, snap dat je je schaamt maar die hebben echt wel ergere dingen gezien. Artsen zijn er om jou te helpen en om jou beter te maken; hoe moeilijk het ook is om te bekennen dat het komt door je eigen gebruik. Klik om te vergroten... Jaa klopt helemaal🙈"
"Mrmiyagi zei: Ja ik heb helaas ook last hiervan, 1.5 jaar geleden nam ik 1 klein puntje en dacht ik dat ik op 6 benen liep en uiteindelijk zat ik een half jaar lang 2gram 3mmc en 2gr ketamine per dag weg te snuiven op mijn werk en dat als heftruckchauffeur, uiteindelijk uit huis getrapt en al 1 jaar bezig met proberen te stoppen, nu vooral aan de speed (vanwege de kosten) en keta, het is alsof je een 2e realiteit creëert voor jezelf. De normale wereld waar alles tegen zit en je van alle problemen door de bomen het bos niet ziet, en een wereld waar je alles weet en overal oplossingen in ziet. Het veranderd gewoon de manier van denken en vooral de hoeveelheden die je pakt zijn bizar, waar mijn vrienden een puntje nodig hebben snuif ik een gram in 2 uur weg en bereik nog niet het gewenste effect. Gelukkig heb ik volgende week mijn 2e afspraak bij kliniek en hoop ik snel 10 weken richting Schotland te kunnen gaan want ik ben zo klaar met dit idiote leventje. Alles om je heen valt weg en ik bereik dieptepunt na dieptepunt. Ketamine is echt extreem verslavend psychisch en stiekem ook lichamelijk, ik merk dat als ik nuchter ben ik spierpijn heb en paniekerig rondloop met een hoge hartslag. Stop er mee want voor je het beseft heb je alles al op het spel gezet Klik om te vergroten... Ja keta is gemeen, speelt echt met je geest, en inderdaad de hoeveelhede die moet pakken en nog niet eens het effect hebt is echt triest! Ik weet er alles van helaas! Maar wat goed van je dat je hulp zoekt!!"
"FredKroket zei: Ik denk dat je dit wel een interessante thread vindt: Klik om te vergroten... Dit is dus precies beschreven hoe het voelt , heb dit zelf gehad , ben verslaafd geweest aan de keta en speed, net maand clean, maar wel nu met zware blaas en een dik gat in me neus!!"
"Bedoel zwakke blaas Maar in de periode voelde wel me blaas heel vol en pijnlijk aan, ( dus zwaar gevoel) maar dat is gelukkig nu sinds paar dagen weg"