Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"CloudSurfer zei: De medicatie soorten die gesorteerd die zijn onderverdeeld onder doorslapen en inslapen, is met ChatGPT-q gedaan, mijn eigen closed source versie van ChatGPT, geheel zelf geprogrammeerd dus zitten hier en daar nog foutjes in😌. Goed opgevallen wel. De kennis over de molucaire verbindingen en de effecten zijn trouwens wel allemaal zelf getypt, niet dat jullie beginnen te denken dat ik alles maar met AI doe. Klik om te vergroten... En inslapers zijn vaak middelen die snlleller inwerken maar een kortere halfwaardetijd hebben (zoals regulier: temazepam) middelen die slapend houden hebben een langere halfwaardetijd, je hebt kwa de benzodiazepinereceptor 4 welbekende subunits, α1 α2 α3 α5. α1 staat vooral bekend vanwege zijn sedatieve effecten, terwijl α2 een stuk meer op angstwerende effecten zit. Benzos die meer sedatief werken zijn meer lichamelijk verslavend waardoor je ergere ontwenning krijgt bij middel tot langdurig gebruik. (zelf helaas afkickende van jarenlang gebruik ervan) Bij veel RC's is helaas niet bekend en onderzocht op welke deze het beste werken en wat dus de gevaren zijn kwa verslaving vooral, en halfwaardetijd is dan ook niet bekend. voorderest werken bijna alle benzo's wel soortgelijk. maar als je het niet nodig hebt probeer het dan altijd maar niet is mijn advies, en inderdaad broom atoom in de benzo maakt het molecuul een stuk meer lipofiel, (in vet willenopnemend, tegenovergestelde van hydrofiel (in water opnemend)) en dit zorgt voor een slomere opname, langere halfwaardetijd, hogere opname via de bloed-hersenbarriére, maar wel een hogere F (biologische beschikbaarheid)."
"Passiegebruiker zei: Het is na mijn ervaring, hoe lager je bij de 0 komt qua 4MMC, 3MMC en 2MMC. Hoe minder aangenaam het effect, 2MMC word ik persoonlijk meer opgejaagd en kan ik gegarandeerd niet slapen heel de nacht. 3MMC chill ik hem lekker, euforie is aanwezig en heb goed energie. (Mijn favoriet) 4MMC heb ik eerlijk gezegt 1 keer geprobeerd en niet bijzonder iets anders wua effect gehad als 3MMC. Hoewel ze zeggen dat 4MMC een meer euforisch effect zal hebben als 3MMC… Ben benieuwd of iemand met mijn mening eens is? Klik om te vergroten... 2mmc is meer stimulerend puur kwa (dopamine?) aangezien ik het milde effect vergelijkbaar vind met coke kwa energie, 3mmc is er tussen in maar vind ik niet heel bijzonder behalve op hoge dosissen maakt het je best euforisch. , 4mmc werkt meer als serotonine slurper, voelde voor mij altijd alsof ik mdma door me neus haalde kwa effect, dit is echter wel lang geleden. Na effecten: 2mmc meer vermoeidheid en veel slapen de dag erna, dag daarna weer normaal. 3mmc beetje mwa, down voor 2-3 dagen. bij 4mmc wel een echte dip, iets lichter dan xtc. Vooral met 2/3m vind ik dat tolerantie net zo hoog omhoog schiet als een raket. 1e keer gebruik was 50-100mg genoeg op een feestje. Als je het een lange periode frequent gebruikt zit je zo al op de 5 of meer g per 24uur (ik ben maar 1,72m en 63kg), en dit is best een flinke aanslag op je lichaam, daarom zijn lange pauzes er tussen aangeraden, cravings zijn alleen lastig wanneer je eenmaal begint voor vele (inclusief mij helaas). Met 4-mmc merkte ik dit echter een stuk minder, misschien vanwege de sterkere serotonine werking, dat je daarna voelt van pff ben nu al zo kapot tis wel mooi geweest. Dit is in mijn ervaring hoe het is, groetjes!"
"LeoFla zei: Achtergrond Hallo iedereen, aangezien er bijzonder weinig over 2mmc te vinden is, heb ik besloten een korte tripreport te schrijven over mijn live-ervaring Dit is de 2de keer dat ik 2MMC gebruik, laatste keer was niet in een setting waar een echte tripreport mogelijk was, dus daarom bij deze. Ik heb 190mg klaargemaakt in een apart zakje. Heb mezelf voorgenomen om NIET te compulsive redosen, dit om het report duidelijk bij een bepaalde dosis te houden en om mijn zelfcontrole te testen. Geen ervaring met 4- of 3mmc, wel met 2-fa en 3-fa Inname 12:10 Insuffl 100mg (50mg elk neusgat) (ik hou nog ongeveer 90 mg over voor later) De dosering die te vinden is op oa https://safensound.be/?product=2-mmc lijkt mij nogal conservatief na mijn vorige ervaring. Door de zeer lichte effecten die ik kreeg door toen op safe te spelen (40mg) ben ik blijven bijnemen (zonder doseringen bij te houden) ipv 1 voldoende grote dosis in 1 keer. Het snuiven brandt redelijk in mijn neus, krijg ff tranen in mijn ogen maar na 30 seconden is het voorbij. +5 (12.15) Voel me een klein beetje onrustig, opgefokt zeg maar. Kan deels door de "snuif-rush" zijn +15 (12.25) Ik voel dat ik dieper adem begin te nemen en me heel chill maar toch ietwat gestimuleerd voel tegelijkertijd. Ik heb ook nog niet middaggegeten dus zet de airfryer aan en gooi er wat kipfingers in, hopelijk valt mijn eetlust mee straks. +30 (12.40) voel een versnelde hartslag, beetje zweethandjes en lichte buzz in mijn hoofd. Helemaal niets speciaals; ook geen zin om te praten praten ofzo +40 (12.50) Redose insuffl 90mg verdeeld over 2 neusgaten. 13.50 Eten ging beetje moeilijker maar gaat gewoon wel als je wil eten. Ik voel me iets opgewekter maar zou gwn in de zetel tv kunnen kijken ofzo Broer kwam thuis, voelde dat ik wat wilde kletsen maar had helemaal geen stimmed gevoel. Het valt voor anderen totaal niet op dat ik onder invloed ben. De lichte euforie is aanwezig maar is heel subtiel, eigenlijk vind ik dit wel aangenaam Lichte kaakspanning is aanwezig en voel me wel wat onrustig (maar niet op een vervelende manier) Ook heb ik ietwat klamme handjes, hartslag is ook hoger maar niets heel bijzonders. Ik voel dat het hoogtepunt inmiddels wel al bereikt is en dat het niet veel beter dan dit zal worden. Updates over nastimulatie en nachtrust volgen. Vragen zijn altijd welkom Klik om te vergroten... Dit is is de eerste keer dat ik lees van andere dat onrustig en opgefokt gevoel komt bij het begin, maar later wegvaagt. Wel grappig dat er zulke verschillen ook zijn, ik begin na gebruik van dit goedje hele bijbels te typen naar vrienden en wil alleen maar praten urenlang. (Ik drink er wel altijd alcohol bij en ik neem best vaak bij op een avond/binge) Ik kan gewoon compleet normaal eten hieronder in tegenstelling tot speed, xtc of 3/4mmc. Ookal ben ik lang wakker en is er veel door heen gegaan gaat een stampotje er prima in. Ik kan alleen als nadeel helemaal niet meer stilzitten hiervan, en ik heb constant behoefte om te roken. (Rook 2,5-3x zoveel als normaal hieronder)"
"RCkoning zei: De pyros of terwijl A-PVP a-PHP en A-PiHP lijken een voor een uit te sterven. Iemand enig idee of dit ooit nog verkrijgbaar gaat zijn al zullen velen dit natuurlijk troep vinden. Zelf kan ik met mate wel genieten van de pyros in een heerlijk warm pijpje. Dus wat denken jullie sterven deze pyros uit en waarom? Is dit spul niet meer te maken ofzo? Ik vind de artikelen van powned op youtube over flakka wel heel erg overdreven. Het is geen onschuldig spul maar je wordt er ook niet per se direct een zombie van ofzo. Klik om te vergroten... Het is zeker nog te maken, maar deze drugs hebben een mindere waarde dan andere cathinones, en zijn bovendien super potent. Deze stoffen hebben een vergelijkbare verhoging op je neurotransmitters vergeleken met methamphetamine, maar dan een kortere werking, dit geeft een snelle, harde crash waardoor compulsive redosing bij deze stoffen nog vaker voorkomt dan bij andere cathinones. Bovendien door de lage dosissen die nodig zijn kunnen mensen snel te veel pakken waardoor ze een psychose kunnen krijgen, of andere zware klachten. Alternatieven zijn dus meerwaarde voor de gebruiker. A-pihp is in my opinion de drug die ik het minst waard vond ooit die ik gebruikt heb, 2uur strak en euforie voor een paar dagen dip, nah not again"
"ILoveRCs zei: A-PHP en a-PiHP zijn verkrijgbaar, je moet alleen weten waar. Is dit spul niet meer te maken ofzo? 2-Bromovalerophenone Pyrrolidine Hexanophenone grondstoffen voor a-pvp, a-php en a-pihp. zijn met gemak te krijgen uit china. mensen zijn alleen gek genoeg om t niet te synthetiseren wat gek is want a-pvp is tot 3x zo duur als een gram pure sos terwijl de grondstoffen geen drol kosten. a-php blijft de beste stim die ik ooit geprobeerd heb, alleen jammer dat je er zo snel psychotisch van word. tis zo sterk dat t haast een dopamine infuus is. a-pvp nog sterker. a-pihp stuk minder Klik om te vergroten... Zou een drug die je snel psychotisch maakt niet een waarschuwing moeten zijn voor wat dit nog meer kan doen met je? Je noemt dit de beste stimulant die je ooit geprobeerd hebt, maar als het deze bijwerkingen geeft zou ik er toch een tweede keer over nadenken, geen haat, stay safe!"
"NewbieJullia zei: Iemand ook ervaring met: Eerst lijntje 2mmc pakt en uurtje later overstapt naar 3mmc? Klik om te vergroten... 2mmc zal waarschijnlijk ook een halfwaarde tijd hebben van echt maar 40minuten ofzo. Als je dan naar 3mmc gaat voel je gewoon de effecten van 3mmc, met misschien iets meer stimulering nog van de 2mmc die in je bloed zit. Ik heb het zelf weleens beide op een avond gedaan maar dan merk ik geen verschil meer, behalve dat ik van de 3mmc iets grotere ogen krijg en wat meer strakke kaken heb, wat sterkere euforie met een lichte stimulering, terwijl 2mmc meer een hele lichte euforie met een wat sterkere stimulering is."
"superlucy zei: werkt het ook op je serotonine? of alleen dopa Klik om te vergroten... Met de ervaringen die ik heb onder extreme dosissen, zou ik zeggen dat dit vooral op dopamine werkt (en natuurlijk licht op noradrenaline niet te vergeten!), aangezien het een vergelijkbare energie geeft als coke voor mij. Wanneer dosissen van 200-250mg+ nasaal werden gebruikt, kreeg ik wel een redelijke euforie ervan, en begon ik ook zwaar grote doppen te krijgen en met me kaak te bewegen. Voelde waardering voor vrienden waar ik mee was en wou ze graag bedanken voor dingen, maar ZEKER niet in de mate waarin MDMA/MDA dat doet. Onderzoek ooit naar deze stof zou de percentages kunnen uitwijzen nog later, maar ik denk dat dit 75% dopamine, 20% noradrenaline en 5% serotonine effect geeft."
"ILoveRCs zei: natuurlijk is dat een waarschuwing, toen ik op t randje van een psychose stond. de enige gram die ik ooit heb gekocht, weggespoeld door de wc, nooit meer aangeraakt. maar de rush is onbeschrijfelijk hard en vet, meth/crack zijn er letterlijk babies bij. eigenlijk wel ziek he, tis maar goed dat er niet zoveel mensen aan de flakka zitten, want dat zou een enorme ramp zijn. ze zijn niet te stoppen, letterlijk en figuurlijk. het is een drugs die te sterk is voor onze mensheid. maar goed, ook 1 hijs van een goeie batch mdphp freebase (25mg) en je zit bijna op een hartaanval. zonder grap. dat had a-php dan weer niet wat m nog veel aantrekkelijker maakte. ben iig blij dat ik t 1x heb geprobeerd en het netjes door de wc heb gespoeld. een pyrro die het wel waard is, is 3,4-EtPv. *Modknip* per gram maar perfect in elk opzicht Klik om te vergroten... Als je zegt dat meth een baby is vergeleken met a-pvp heb je denk ik een veelste hoge dosering gehad. a-php verhoogt waarschijnlijk wel noradrenaline een stuk meer waarschijnlijk. De overdosis ligt ook een stuk lager van dit spul. Maar kwa dopamine krijg je van een 5x lagere dosis van meth al een 2x hoger dopamine niveau (DOI: 10.2131/jts.39.1) . A-php werkt wel een stuk sneller in en piekt sneller waardoor het nog verslavender is. Meth houdt veel langer aan. Je geeft vervolgens ook weer een voorbeeld van een andere cathinone aan waarbij je ook een hele nare bijwerking had, en vervolgens probeer je een andere aan te raden? Het is algemeen bekend dat pyro derivaten schadelijker zijn dan de meeste andere stimulanten. Hopelijk zie je dat in en lukt het je om er vanaf te blijven, en als je dan toch een stimulerende rush wilt, zoek dan wat veiligers en stay safe."
"OtherShore zei: Ik vind pyro’s zoals a-php and a-pihp ook een sterkere rush geven dan meth of crack. Waarschijnlijk geldt dat ook voor a-pvp, omdat a-pvp nog een stukje sterker zou moeten zijn dan a-php. Klik om te vergroten... Ja zijn potentere stoffen, maar niet op gebied van dopamine. Meth is de koning in dopamine met ~1000-1500% verhoging zover ik weet. (zullen vast wel andere gekke rc's bestaan die je nog meer fokt maken) Waarschijnlijk geeft de noradrenaline of andere stoffen waar we nog geen kennis van hebben dan je een mega rush, verschilt ook per persoon moet ik zeggen, Ik heb namelijk 1x a-php geprobeerd, ik stond er gewoon 1 uur goed strak alsof ik 3 lijnen pep had gesnoven in 1x, en was daarna 5 dagen leeg, vond het totaal niet waard en het gaf mij alleen maar enorme zenuwtrekjes."
"Beste allen, Lang verhaal, maar goed. Eerst mijn achtergrond: Ik ben een 21 jarige jongen met een historie van ptss/angststoornis klachten, en gediagnosticeerd met het syndroom van Asperger (ASS tegenwoordig) en ADHD. (Hier is overigens nooit medicatie/therapie voor gegeven. (Diagnose was toen ik 10 jaar oud was.) Ik heb in het verleden weleens heftige periodes gehad van benzo misbruik voor recreatief gebruik toen ik geen idee had wat het was, dit tot in 8-10mg alprazolam/20-25mg etizolam binge gebruik voor wekenlang volledig blacked out, waarna ik me een paar dagen ziek voelde maar daarna heb ik voor 1,5 jaar geen benzo aangeraakt. Tot ik in het begin van het jaar paniekaanvallen kreeg en oxazepam van de dokter kreeg, 10mg 2-3x per week bij een aanval was genoeg om dit te dempen en me leven normaal uit te kunnen voeren. Uiteindelijk na een heftige gebeurtenis kreeg ik 20mg temazepam voor het slapen, waarna ik na een tijd dit abrupt niet meer kreeg, ging ik zelf opzoek naar weer wat anders om te slapen en ben ik op bromazolam uitgekomen wat ik tot heden nogsteeds gebruik en goed door slaap. Tolerantie treedt maar heel licht op bij mij en ik zit momenteel nogsteeds op 0.5-1mg per dag. Nu ik weer mijn studie goed op heb gepakt en eigenlijk veel dingen in het leven goed zijn en ik plezier uit kan halen, is dit het enige waar ik nog vanaf wil. Ik heb wel gemerkt dat wanneer ik het niet gebruik mijn angstklachten wat vager worden, en ik een stuk onrustiger ben en mijn spieren stijver staan waardoor ik niet slaap en het dan toch weer gebruik. Een soort cirkel dus. De pscyhiator gaf aan dat dit een onbekend middel is dus hij mij geen afbouwschema kan geven en de enige optie is anders om in een kliniek hiervan af te komen, wat mij te extreem leek aangezien ik het alleen voor slaap gebruik. De dosis van 0.5-1mg alleen voor het slapen gebruik ik nu ongeveer 3 maanden, met sporadisch dagen geen gebruik tussendoor. Nu is mijn vraag aan mensen die ervaring/kennis hierover hebben, zou het gewoon veilig genoeg zijn met de dosis waar ik nu op zit om zelf steeds minder te nemen in kleine stapjes, en dan uiteindelijk te stoppen in een week waarin ik geen afspraken heb etc? Ik ben bekend met de complicaties die het kan geven, maar ik heb gewoon geen zin om in een kliniek of iets te moeten afkicken aangezien dit mij me studie zou gaan kosten en het gebruik mij momenteel niet belemmert met studie/werk/dagelijkse activiteiten. Alvast bedankt voor jullie info!"