#1
Kort gesproken: ik vind het een subtiele stil zonder uitschieters. Je bent relaxed helder. Goed om een boek te lezen of het gras af te laaien, de vaat te doen of gewoon chillen bij een filmpje. net dat ietsje extra maar ook niets meer.
Is zeker leuk. Laat hier weten hoe het gegaan isKinkt goed allemaal, ik heb er ook een gram van liggen, ik denk dat dit mijn volgende probeersel word als zich een gelegenheid aandient
Mja maar meer dan 500mg gaat er op een dag niet door bij mij. Dat vind ik gwn té gevaarlijk.Ik gebruik op het moment 3mmc heb ook 2mmc gebruikt en vind het eigenlijk het zelfde (wat het eigenlijk ook is).
maar 3mmc heeft weer een net wat hardere kick .
de come down was voor jou niet vervelend dat komt omdat je niet te veel hebt genomen.
bij 3 mmc als ik een beetje neem en stop is er niks aan de hand maar zoals nu heb 3 gram voor de nacht dus die come down word ongeloofelijk verschikkrlijk.
persoonlijk als ik snuif is het vaak 30min op toilet lijntjes snuiven en nog zeer grote ook .
persoonlijk zou ik zeggen dat het misschien eens leuk is om een bomnetje te doen vind dat effect toch weer net wat anders sorry voor het lange bericht maar je snapt het Well als je onder 3m of 2m zit dan praten en typen gaat maar door en door.😂
Hoop dat je er iets aan hebt en fijne nacht nog!🙃
Oraal is het beste ja. Werkt heel snel ook, 10 minuutjes of zo. 150mg zou goed moeten zijn om te proberen. 200mg is al aan de hevige kant.Mja maar meer dan 500mg gaat er op een dag niet door bij mij. Dat vind ik gwn té gevaarlijk.
Enuhhh bommetje 2mmc zou je aanraden dan?
Yup Zou ik zeker doen, sterker en langer effect.Mja maar meer dan 500mg gaat er op een dag niet door bij mij. Dat vind ik gwn té gevaarlijk.
Enuhhh bommetje 2mmc zou je aanraden dan?
Blijf Well veilig en weeg je dosering affYup Zou ik zeker doen, sterker en langer effect.
Zou zelfs niets boven de 200mg gaan.Blijf Well veilig en weeg je dosering aff
Je maakt best bommetjes van 150mg (deed ik persoonlijk in het begin )
En zo bouw je het wat op.
Er kan een hardere Rush komen in je lichaam maar niet van schrikken want zolang je spull getest is is alles oké.
Ben zelf gestopt met gebruiken van 3m of 2 omdat het mijn hele leven van me affpakte en ik keek gewoon toe terwijl ik bezig was met de volgende lijn .
Beste advies is gebruik het gewoon niet. ik ging van stoppen met wiet naar minderen met wiet en veel 3mmc.
Het pakt echt je leven sneller als je het kan zien vanaf de 1ste keer verslaafd is bij 3mmc Heel makkelijk dus dit advies is gewoon voor het veilig te houden !
Persoonlijk heb ik all eens een halve gram in 1x geslonken en had de symptomen: overgeven, denken dat ik dood ging en dat was kapot eng dus zou in 1 dosering nooit boven de 350mg gaan (350) is zeer zwaar maar geen problemen mee.
Veel suc6 nog en laat me iets weten hoe het was !!
Kinkt goed allemaal, ik heb er ook een gram van liggen, ik denk dat dit mijn volgende probeersel word als zich een gelegenheid aandient
Achtergrond
Hallo iedereen, aangezien er bijzonder weinig over 2mmc te vinden is, heb ik besloten een korte tripreport te schrijven over mijn live-ervaring
Dit is de 2de keer dat ik 2MMC gebruik, laatste keer was niet in een setting waar een echte tripreport mogelijk was, dus daarom bij deze.
Ik heb 190mg klaargemaakt in een apart zakje.
Heb mezelf voorgenomen om NIET te compulsive redosen, dit om het report duidelijk bij een bepaalde dosis te houden en om mijn zelfcontrole te testen.
Geen ervaring met 4- of 3mmc, wel met 2-fa en 3-fa
Inname 12:10
Insuffl 100mg (50mg elk neusgat) (ik hou nog ongeveer 90 mg over voor later)
De dosering die te vinden is op oa https://safensound.be/?product=2-mmc lijkt mij nogal conservatief na mijn vorige ervaring. Door de zeer lichte effecten die ik kreeg door toen op safe te spelen (40mg) ben ik blijven bijnemen (zonder doseringen bij te houden) ipv 1 voldoende grote dosis in 1 keer.
Het snuiven brandt redelijk in mijn neus, krijg ff tranen in mijn ogen maar na 30 seconden is het voorbij.
+5 (12.15)
Voel me een klein beetje onrustig, opgefokt zeg maar. Kan deels door de "snuif-rush" zijn
+15 (12.25)
Ik voel dat ik dieper adem begin te nemen en me heel chill maar toch ietwat gestimuleerd voel tegelijkertijd.
Ik heb ook nog niet middaggegeten dus zet de airfryer aan en gooi er wat kipfingers in, hopelijk valt mijn eetlust mee straks.
+30 (12.40)
voel een versnelde hartslag, beetje zweethandjes en lichte buzz in mijn hoofd. Helemaal niets speciaals; ook geen zin om te praten praten ofzo
+40 (12.50)
Redose insuffl 90mg verdeeld over 2 neusgaten.
13.50
Eten ging beetje moeilijker maar gaat gewoon wel als je wil eten. Ik voel me iets opgewekter maar zou gwn in de zetel tv kunnen kijken ofzo
Broer kwam thuis, voelde dat ik wat wilde kletsen maar had helemaal geen stimmed gevoel. Het valt voor anderen totaal niet op dat ik onder invloed ben.
De lichte euforie is aanwezig maar is heel subtiel, eigenlijk vind ik dit wel aangenaam
Lichte kaakspanning is aanwezig en voel me wel wat onrustig (maar niet op een vervelende manier)
Ook heb ik ietwat klamme handjes, hartslag is ook hoger maar niets heel bijzonders.
Ik voel dat het hoogtepunt inmiddels wel al bereikt is en dat het niet veel beter dan dit zal worden.
Updates over nastimulatie en nachtrust volgen.
Vragen zijn altijd welkom
Dat is het zeker niet. Dat is eerder 3-FPM.heb nog nooit 2-mmc op, maar ik hoor eigenlijk steeds vaker dat gewoon een soort kortwerkende pep is, kan best handig zijn op zich.. de 2 in de naam 2mmc verklapt t al. amper serotonine. net als 2-fa en 2-fma. straks krijg je AMMC (alphamethylmethcathinone) aka pep met een andere naam![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."