Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er zit in Nederland blijkbaar een verlenging van de lockdown met drie weken aan te komen. Dus eigenlijk haalt een lockdown niets uit. Wat doet men? Verlengen met drie weken. En dat voor een virus dat amper 1% van de wereldbevolking trof tot hiertoe. Hoe lang blijft dit riedeltje nog duren?"
"Dat las ik zonet op De Standaard online..."
"Rivalrie zei: Wij doen altijd of we niet bij elkaar horen Klik om te vergroten... VL en NL horen bij elkaar ja."
"Ik ben er ook klaar mee."
"Geeuw."
"Gekke Kuipers wil een permanente "coronanoodwet". Wanneer houdt dit nou 'ns op?"
"Ik weet het nog niet. Straks heb net zo'n koppie als Marc Van Ranst of misschien Frank Vandenbroucke"
"n8wachT zei: Wie weet staat het je hartstikke goed! Klik om te vergroten... 🤣"
"Mevrouw Pløp zei: In de cijfers over de najaarsbooster ben ik ook benieuwd of ze mee kunnen nemen hoeveel mensen hem niet gaan halen omdat ze recent corona hebben gehad. Dat gaan er bij mij in de familie aardig wat zijn, want hoewel de meesten tot nu toe coronavrij waren gebleven gaan ze nu in grote getalen voor de bijl. Klik om te vergroten... Ik ben drie keer geprikt en denk niet dat ik die vierde nog ga halen. Het mag nu wel eens gaan stoppen met die hysterie voor een loopneusie."
"Blijkbaar wil men ons nog altijd niet volledig terug "normaal" laten leven eens het vaccin volop in omloop is. En nee, ik hoef geen spuitje."