#1
Zou zelf gewoon een sigaar roken i.p.v. sigaretten erin kiepen. Het brouwsel lijkt me giftig genoeg.
Maar ja, wat weet ik?
Maar ja, wat weet ik?
Tip: P. Subtropicalis bevat beta-carbolines (MAO-remmers), laatst een aangezuurde thee gezet (citroenzuur) van 2gr gedroogde vruchten, lvl5 trip.. duurde desondanks slechts 3 uurtjes, daarna werd de come-down ingezet. Was een prachtige ervaring.. geen angst gevoeld, o.a. door een aantal gezien als alternatief op Psilohuasca. Ook wel eens vergeleken met mescaline (geen ervaring mee overigens).. google Official P. Subtropicales/Semperviva Thread om er meer over te weten te komen...Cool, en ja DMT extractie heeft wel wat weg van Ayahuasca maken. Toen ik het deed was de vraag van onverwachte visite ook of het Ayahuasca was wat er in de pan aan het borrelen was. Als je nog DMT hebt liggen kun je dat ook combineren met een MAOI. Kun je de dosis DMT in ieder geval precies bepalen (gok dat je wel een miligrammenweegschaal hebt). Eerst je MAOI en dan een half uurtje later een capsule met DMT. Het kan zelfs met MAO remmers van de apotheek, dan noemt men het Pharmahuasca.
Ik ben benieuwd naar een trip report hieroverAya staat ook nog op m'n verlangslijstje.
Je hebt toch helemaal geen pan nodig op het vuur om een extractie te maken? Excuus voor het bumpen van een oud topic maar vroeg me gewoon af en vindt het beetje verwarrend allemaal.Cool, en ja DMT extractie heeft wel wat weg van Ayahuasca maken. Toen ik het deed was de vraag van onverwachte visite ook of het Ayahuasca was wat er in de pan aan het borrelen was.
Het hoeft niet maar het kan wel. Ik hanteerde altijd een tek waarin dat een stap wasJe hebt toch helemaal geen pan nodig op het vuur om een extractie te maken? Excuus voor het bumpen van een oud topic maar vroeg me gewoon af en vindt het beetje verwarrend allemaal.
Bedankt voor je reactie!Het hoeft niet maar het kan wel. Ik hanteerde altijd *modknip, foei!*
Je hebt toch helemaal geen pan nodig op het vuur om een extractie te maken? Excuus voor het bumpen van een oud topic maar vroeg me gewoon af en vindt het beetje verwarrend allemaal.
Mimosa mengen met water en sodium hydroxide. Schudden een uur laten staan. Daarna met naptha VM&P of 40-60 petroleum ether mengen. Wachten tot er 2 lagen zijn. En dan de bovenst laag met een pipet opzuigen en in een jam potje doen, die een nacht in vriezer. De volgende de dag het jam potje leeg maken op een koffie filter en dat dan laten drogen.Hoe zou jij het dan doen?
Ben m'n eigen sjamaan, probleem opgelostZelf ayahuasca maken, zonder een sjamaan?
Ik ben zeer benieuwd naar de resultaten!
Zou weleens een gat in de markt kunnen zijn.
Bij het fabriceren van DMT heb ik in ieder geval gezien dat de opbrengst goed is van de batch mimosa. Heel spannend is het echt niet. lijkt wel een beetje op DMT extractie alleen dan zonder vries-dooi proces en wundbenzin.. zodra alle DMT in oplossing zit.. kwestie van inkoken en op het laatste moment de caapi extract erbij en voila.. DMT + MAO-remmer.. en ja, ik heb geen zicht op hoe het caapi extract is verkregen.. de beste test is dan proberen, als de caapi inactief is.. dan werkt DMT oraal niet...Interessant!
Ik ben benieuwd naar het resultaat van eigen gemaakte bdrank die ayahuasca heet!
Dit zou ik vooral NIET doen.Geloof dat ze er ook nog sigaretten bij gooien
Nee was ik ook niet van plan, verschillende docu's erover gekeken en 1 van de shamanen zei letterlijk "er horen nog 5 sigaretten bij".. hop zo in de soep. Vraag me af vanaf welk moment dat onderdeel van het recept werd.. zie t al voor me; waren ze gelijktijdig roken en blazen.. vliegt zo die sigaret erin..Dit zou ik vooral NIET doen.
Je zal niet de eerste zijn die op deze manier een heftige nicotine-vergiftiging oploopt (of zelfs komt te overlijden).

Was nog een beetje aan t lezen.. maar kennelijk heb je ook nog mimosahuasca en anahuasca.. zullen nog wel meer -huascas zijn en dan ook nog de verschillende varianten/toevoegingen op ayahuasca... na ik vind de paddestoelen wereld toch wat duidelijker.Sigaretten erin pleuren?? Dat meen je toch niet?
Hier zie ik geen meerwaarde van in. Nee.
Ja, maar ben wel nieuwsgierig naar wat het is, probeer wel wat te maken ervan met die caapi.Mee eens. Aangezien je dus niet weet , wat je voorgeschoteld krijgt bij een ayahuasca ceremonie, zie ik er vanaf. Het is me ook te zwaar, zo'n zweverige sfeer...nee, dan zijn paddenstoelen beter!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."