Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"FredKroket zei: Manbroermanneef Klik om te vergroten... Niet dom gaan lullen vaget"
"Jopper zei: Ik wacht nu op de uitslag, had een halve joint gerookt en 2 uur later bloedtest.. blow wel elke dag een jointje dus ben benieuwd! Wacht nu al langer als 6 weken. Hoe lang heb jij moeten wachten op de uitslag? Klik om te vergroten... Uitslag al binnev"
"Hey beste mensen, ik had een vraag. Ik ben positief getest met een speeksel test op THC en heb uiterlijk bloed moeten afgeven op het politie bureau. Alleen als de thc gehalte hoger uit komt als 3.0 wat zou ik kunnen verwachten ik lees overal dat je een boete t.w.v €850 kan verwachten en een strafpunt op je rijbewijs hebben meerdere hier ervaring mee, dan hoor ik t graag ben zelf wel een aardige roker elke avond 2 maar toen ik gepakt was had ik 8.5 uur ervoor een halve joint gerookt, En hoor van veel mensen in mijn omgeving dat ze een uur of 2 uur ervoor een hele joint hebben gerookt alleen terwijl t bloedresultaat binnen kwam en er kwam negatief uit als dr mensen zijn met ervaring met deze situaties hoor ik jullie feedback graag!"
"De Zandman zei: Noot: Met die 850 euro ( boete kan nog veel hoger uitvallen) ben je er nog niet. Je krijgt ook nog met het CBR te maken ( als je met een auto reed) en dat kost je nog eens bijna 1200 euro voor de EMD die je moet gaan volgen. Klik om te vergroten... Wej wat heb mooi de brief gekregen gaat helemaal niets gebeuren er staat in uw bloed zijn stoffen aangetroffen echter deze overschrijdt niet de daarvoor vastgestelde grenswaarde"
"De Zandman zei: Gefeliciteerd! Maarrehh....niet meer rijden onder invloed! Deze keer kom je er nog mee weg, laat het een goede les zijn! Je krijgt wel een aantekening op je kenteken. Dat kan inhouden dat je vaker gecontroleerd wordt. Klik om te vergroten... Nee weet t ben ook gestopt allanh al met blowen gaat nier nog eens gebeuren"
"ToSaturnus zei: Hi! Ik ben onlangs aangehouden op de scooter (snorfiets) na een avondje blowen. Ik werd om 02:00 aangehouden en moest na de speekseltest mee naar het bureau. Rond 04:10 kreeg ik bloedtest. Eergisteren kreeg ik de uitslag: 16mg thc in m’n bloed. Ruim 5x boven de grenswaarde. Wat kan ik verwachten qua straf? Ik heb me rot gezocht op internet maar ik word er niet duidelijker op. Het is de eerste keer ooit dat mij dit is gebeurd. https://wetten.overheid.nl/BWBR0042986/2020-01-01 volgens dit val ik onder 2C en zou ik alleen een boete krijgen? Ik ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat. Als ik mijn rijbewijs kwijt raak stort namelijk mijn leven in (financieel). Ik waardeer het enorm mocht iemand hier wat meer info over kunnen hebben. Alvast bedankt! Klik om te vergroten... Hey, ben erg benieuwd hoe dit is afgelopen heb je hier aub meer informatie over?"
"Harry In De Warrie zei: Ts is 10 maanden geleden voor het laast online geweest dus de kans is klein dat je reactie gaat krijgen. Je had meteen moeten vragen aan de politie wat je kon verwachten. Klik om te vergroten... Had ik gedaan helaas gaven ze me een erg slap antwoord: dat verschilt per persoon etc?"
"Mevrouw Pløp zei: Dat is dus ook je antwoord. Klik om te vergroten... Nee maar ik wou ook alleen graag weten als je 5 dagen geleden 0.2 gram coke op heb gehad of dat terug te zien is in t bloed? 👍"
"Harry In De Warrie zei: Ooit van google gehoord? Binnen 2 seconden antwoord. Kan tot 8 dagen aantoonbaar zijn in het bloed. Klik om te vergroten... 8 dagen? Je hebt t hier over urine, cocaine is binnen (5) uurtje’s voor 98% uit je bloed verdwenen."
"Oh nee? Zoek t maar eens op google"