Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRijden onder invloed

Rijden onder invloed

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AudioAddictLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er zijn genoeg van dit soort berichten op het forum. Meestal met een niet zo'n fijne afloop...Cbr, psychologische testen. Vervelend gedoe allemaal, sterkte!!
L
Lelooo1001Lid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Manbroermanneef
Klik om te vergroten...
Niet dom gaan lullen vaget
P
Parra1234Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste mensen,
Ik heb iets doms gedaan, Ik heb een joint gerookt(hasj) van de shop en 4 uur later gaan rijden.
Dus ik was onderweg naar huis politie reed een minuut achtermij aan.
Toen kreeg ik een stopteken,Het viel ze op dat ik te sloom reed volgens hun.
Dus eerst geblazen een normale gesprek met ze gehad.
Agent wou heel graag een speeksel test doen.
Bleek positief te zijn.
Mee naar bureau bloedtest gedaan.
Nu 3 weken later een brief gekregen,wat ik begreep is dat de grens op 3,0 microgram per liter zit.
Mijn uitslag is 3,3 microgram perliter.
Is dit een grote ramp voor mijn rijbewijs?
Ik ben onderhand al 2,5 weken gestopt begin nooitmeer aan die troep.
Het heeft me niks meer dan stress en ellende opgeleverd.
Ik hoop dat jullie een antwoord op me vraag kunnen geven.
L
Lelooo1001Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Parra1234 zei:
Beste mensen,
Ik heb iets doms gedaan, Ik heb een joint gerookt(hasj) van de shop en 4 uur later gaan rijden.
Dus ik was onderweg naar huis politie reed een minuut achtermij aan.
Toen kreeg ik een stopteken,Het viel ze op dat ik te sloom reed volgens hun.
Dus eerst geblazen een normale gesprek met ze gehad.
Agent wou heel graag een speeksel test doen.
Bleek positief te zijn.
Mee naar bureau bloedtest gedaan.
Nu 3 weken later een brief gekregen,wat ik begreep is dat de grens op 3,0 microgram per liter zit.
Mijn uitslag is 3,3 microgram perliter.
Is dit een grote ramp voor mijn rijbewijs?
Ik ben onderhand al 2,5 weken gestopt begin nooitmeer aan die troep.
Het heeft me niks meer dan stress en ellende opgeleverd.
Ik hoop dat jullie een antwoord op me vraag kunnen geven.
Klik om te vergroten...
Bro heb t zelfde probleem gehad mer 4 uur van te voren halve joint gerookt daarna gepakt man maar vraagje aan jou was je ook wel net als ik vaste roker elke dag wel 1 of 2 zeg maar
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als het je eerste keer is dan is de richtlijn vanuit het openbaar ministerie een boete.

Het CBR is een ander verhaal. Die hebben nieuwe regels ingevoerd, maar dat is vanaf 1 april. De oude regeling zijn indd o.a. een psychologische test. Kan zijn dat je rijbewijs geschorst wordt totdat je dat allemaal hebt afgerond. Ik zou even googlen of op de site van het CBR kijken en desnoods juridische hulp vragen.

Oh en niet meer doen
P
Parra1234Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Lelooo1001 zei:
Bro heb t zelfde probleem gehad mer 4 uur van te voren halve joint gerookt daarna gepakt man maar vraagje aan jou was je ook wel net als ik vaste roker elke dag wel 1 of 2 zeg maar
Klik om te vergroten...
Lelooo1001 zei:
Bro heb t zelfde probleem gehad mer 4 uur van te voren halve joint gerookt daarna gepakt man maar vraagje aan jou was je ook wel net als ik vaste roker elke dag wel 1 of 2 zeg maar
Klik om te vergroten...
Goede avond,
Jaman ik rookte gemiddeld 2 joints op een avond ligt er ook aan wat je rookt vgm.
Die hasj die ik had gehaald was niet zo’n goede kwaliteit.
Uur na een joint voelde ik me alweer oke.
Vgm als je wiet of haze rookt blijft t langer in je bloed.
L
Lelooo1001Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Parra1234 zei:
Goede avond,
Jaman ik rookte gemiddeld 2 joints op een avond ligt er ook aan wat je rookt vgm.
Die hasj die ik had gehaald was niet zo’n goede kwaliteit.
Uur na een joint voelde ik me alweer oke.
Vgm als je wiet of haze rookt blijft t langer in je bloed.
Klik om te vergroten...
Nee man heb nagevraagd is geen verschil mee man kwa assie en wierri alleen bro wat heb je verder al gehoord dan na die brief van t bloed? al rij ontzegging aanmelding cbr?
P
Parra1234Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Lelooo1001 zei:
Nee man heb nagevraagd is geen verschil mee man kwa assie en wierri alleen bro wat heb je verder al gehoord dan na die brief van t bloed? al rij ontzegging aanmelding cbr?
Klik om te vergroten...
Heb gisteren die brief gekregen dr stond dat er een proces-verbaal opgemaakt zou worden en naar de openbaar ministerie gestuurd zou worden dus ik krijg het nog te horen hoe en wat
En ze gaan me wss aanmelden bij cbr
Ik ben zelf ook benieuwd hoop niet dat k m kijt ben
Advies vanmij stop met blowen hoe sneller je clean bent hoe beter.
Een maat vanme was ook gepakt 3kwartier na t blowen en die jonge rookt gemiddeld 3/4 jonkos perdag bij hem was de uitslag 6,1 hij was zn rijbewijs voor 6maanden kwijt en intotaal boetes van 3k
L
Lelooo1001Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Parra1234 zei:
Heb gisteren die brief gekregen dr stond dat er een proces-verbaal opgemaakt zou worden en naar de openbaar ministerie gestuurd zou worden dus ik krijg het nog te horen hoe en wat
En ze gaan me wss aanmelden bij cbr
Ik ben zelf ook benieuwd hoop niet dat k m kijt ben
Advies vanmij stop met blowen hoe sneller je clean bent hoe beter.
Een maat vanme was ook gepakt 3kwartier na t blowen en die jonge rookt gemiddeld 3/4 jonkos perdag bij hem was de uitslag 6,1 hij was zn rijbewijs voor 6maanden kwijt en intotaal boetes van 3k
Klik om te vergroten...
Shit man b
L
Lelooo1001Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Parra1234 zei:
Heb gisteren die brief gekregen dr stond dat er een proces-verbaal opgemaakt zou worden en naar de openbaar ministerie gestuurd zou worden dus ik krijg het nog te horen hoe en wat
En ze gaan me wss aanmelden bij cbr
Ik ben zelf ook benieuwd hoop niet dat k m kijt ben
Advies vanmij stop met blowen hoe sneller je clean bent hoe beter.
Een maat vanme was ook gepakt 3kwartier na t blowen en die jonge rookt gemiddeld 3/4 jonkos perdag bij hem was de uitslag 6,1 hij was zn rijbewijs voor 6maanden kwijt en intotaal boetes van 3k
Klik om te vergroten...
bro gelijk die dag dat k ben gepakt meteen gestopt man ermee
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lelooo1001 zei:
bro gelijk die dag dat k ben gepakt meteen gestopt man ermee
Klik om te vergroten...
Manbroermanneef
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lelooo1001 zei:
Niet dom gaan lullen vaget
Klik om te vergroten...

Weeejooow. We hebben een ekte heuptasjesboy te pakken.
A
AudioAddictLid
01-01-2024, 00:00
#13
vaget of faggot? of begrijp ik het nou echt niet.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lelooo1001 zei:
Niet dom gaan lullen vaget
Klik om te vergroten...
Vriendelijk verzoek om een beetje fatsoenlijk Nederlands te typen hier. Je loopt niet met je matties op straat (al snap ik ook dan de 'kijk mij eens stoer zijn' straattaal niet zo).

Dank namens de mods.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Parra1234 zei:
......... ligt er ook aan wat je rookt vgm.
Die hasj die ik had gehaald was niet zo’n goede kwaliteit.
Uur na een joint voelde ik me alweer oke.
Vgm als je wiet of haze rookt blijft t langer in je bloed.
Klik om te vergroten...

Noot:
Wat een verschil maakt is hoe sterk de hasj of wiet was die je gerookt hebt.
In casu: Hoeveel thc erin zat.
Of het nu op zichzelf hasj of wiet was, maakt niet uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."