Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevolgen 1ste keer gepakt worden met thc in het bloed (beginnend bestuurder)

Gevolgen 1ste keer gepakt worden met thc in het bloed (beginnend bestuurder)

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
Lelooo1001Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey beste mensen, ik had een vraag. Ik ben positief getest met een speeksel test op THC en heb uiterlijk bloed moeten afgeven op het politie bureau. Alleen als de thc gehalte hoger uit komt als 3.0 wat zou ik kunnen verwachten ik lees overal dat je een boete t.w.v €850 kan verwachten en een strafpunt op je rijbewijs hebben meerdere hier ervaring mee, dan hoor ik t graag ben zelf wel een aardige roker elke avond 2 maar toen ik gepakt was had ik 8.5 uur ervoor een halve joint gerookt, En hoor van veel mensen in mijn omgeving dat ze een uur of 2 uur ervoor een hele joint hebben gerookt alleen terwijl t bloedresultaat binnen kwam en er kwam negatief uit als dr mensen zijn met ervaring met deze situaties hoor ik jullie feedback graag!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lelooo1001 zei:
Hey beste mensen, ik had een vraag. Ik ben positief getest met een speeksel test op THC en heb uiterlijk bloed moeten afgeven op het politie bureau. Alleen als de thc gehalte hoger uit komt als 3.0 wat zou ik kunnen verwachten ik lees overal dat je een boete t.w.v €850 kan verwachten en een strafpunt op je rijbewijs hebben meerdere hier ervaring mee, dan hoor ik t graag ben zelf wel een aardige roker elke avond 2 maar toen ik gepakt was had ik 8.5 uur ervoor een halve joint gerookt, En hoor van veel mensen in mijn omgeving dat ze een uur of 2 uur ervoor een hele joint hebben gerookt alleen terwijl t bloedresultaat binnen kwam en er kwam negatief uit als dr mensen zijn met ervaring met deze situaties hoor ik jullie feedback graag!
Klik om te vergroten...
Gebruik de zoekfunctie hier, zijn vele topics hierover.

Jezelf vergelijken met anderen zegt niks, die waarden zijn van zoveel factoren afhankelijk dat dat niks zegt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lelooo1001 zei:
Hey beste mensen, ik had een vraag. Ik ben positief getest met een speeksel test op thc en ik lees overal dat je een boete t.w.v €850 kan verwachten ......
Klik om te vergroten...

Noot:
Met die 850 euro ( boete kan nog veel hoger uitvallen) ben je er nog niet.
Je krijgt ook nog met het CBR te maken ( als je met een auto reed) en dat kost je nog eens bijna 1200 euro voor de EMD die je moet gaan volgen.
L
Lelooo1001Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Noot:
Met die 850 euro ( boete kan nog veel hoger uitvallen) ben je er nog niet.
Je krijgt ook nog met het CBR te maken ( als je met een auto reed) en dat kost je nog eens bijna 1200 euro voor de EMD die je moet gaan volgen.
Klik om te vergroten...
Wej wat heb mooi de brief gekregen gaat helemaal niets gebeuren er staat in uw bloed zijn stoffen aangetroffen echter deze overschrijdt niet de daarvoor vastgestelde grenswaarde
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gefeliciteerd! Maarrehh....niet meer rijden onder invloed! Deze keer kom je er nog mee weg, laat het een goede les zijn!
Je krijgt wel een aantekening op je kenteken.
Dat kan inhouden dat je vaker gecontroleerd wordt.
L
Lelooo1001Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
Gefeliciteerd! Maarrehh....niet meer rijden onder invloed! Deze keer kom je er nog mee weg, laat het een goede les zijn!
Je krijgt wel een aantekening op je kenteken.
Dat kan inhouden dat je vaker gecontroleerd wordt.
Klik om te vergroten...
Nee weet t ben ook gestopt allanh al met blowen gaat nier nog eens gebeuren
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goed zo! Rijden onder invloed is echt een no go. Er staat hier al genoeg over geschreven, echt niet meer doen.....ook niet met gebruik van andere middelen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lelooo1001 zei:
Wej wat heb mooi de brief gekregen gaat helemaal niets gebeuren er staat in uw bloed zijn stoffen aangetroffen echter deze overschrijdt niet de daarvoor vastgestelde grenswaarde
Klik om te vergroten...
Mazzeltje gehad pik. Use it wisely.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."