Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste ubettawalk Klote dat je dat hebt moeten meemaken, het zijn klote momenten. Ik heb ze ook wel eens meegemaakt maar niet zooo heftig, gelukkig. Ik neem de laatste tijd vrij veel pillen (alleen in het weekeind), ook gewoon met drank op. Wanneer ik uit ga gaan we altijd gezellig drinken en inderdaad ook baco's. Bier is af te raden, daar wordt je misselijk van omdat die pil ook al niet echt lekker voor je maag is. Maar de pillen die ik nu heb zijn echte XTC tabletten, alleen MDMA. Space pillen inderdaad, niet agressief maar wel fris. Mijn ervaring met veel alcohol en XTC is prima, een frisse en ontspannende opkikker, en onbegrijpelijk de volgende dag geen hoofdpijn . De eerste keer had je een goede pil te pakken. Prima geen probleem met alcohol, maar de 2e keer had je echt een slechte, denk met veel speed erin. XTC is toch het lekkerst in combinatie met water en af en toe een colatje. Dan beleef je hem veel lekkerder, intenser omdat alcohol je juist weer duf maakt. En na een lekkere nachtrust de volgende dag er geen last van. Kortom zorg gewoon dat je een goede pil hebt die je bevallen, met jou levensstijl, dank consumpsie erbij. Die vieze bruine zou ik gaan vergeten, zoek goed spul! succes, en gebruik met maten"
"Als je bad trip hebt, haal een redbull, mier zoet veel suikers, suikers, suikers dat doet veel goed. Maar blijf altijd op vochtgraad letten, neem na een bacotje een frisje/watertje en dan weer een"
"http://www.drugs-test.nl Zij doen een testje en halen een zeer uitgebreide database erbij, ze kunnen je vaak gelijk vertellen of het een goede "nette" pil is of dat type vaak negatieve "imitatie" troep (stoffen) bevatten. En dan leer je het snel af. Je weet of ze goed zijn of dat er troep door heen zit, al zijn de meeste pillen wel goed. Ze hebben een grote database waar ze je het direct kunnen vertellen en je pil weer direct kunt meenemen. Ze hadden mijn pillen zo met foto en al en exact kloppende beschreiving op het scherm naar voren gehaalt. En de doceering erbij, erg makkelijk. Dan weet je wat je kunt verwachten. Scheelt wel of je 60 mg MDMA hebt of 100 mg. ze kunnen je het precies vertellen. En dan afwachten hoe hij gaat bevallen have fun :P"
"ik gebruik(te) nu een jaartje coke, en als me vriendin en ik terug kwamen van een avondje uit namen we vaak nog een paar lijntjes voordat we het bed in doken. Top avonden dat zeker! We zijn nu wat "verstandiger" en ouder geworden en hebben besloten het nu nog met kleinere regelmaat te consumeren. En dat lukt goed! Welliswaar was het nadat we geminderd zijn af en toe aardig saai / moeilijk. Maar we zijn nu een 2 maanden verder en we hebben niet meer gesnoven en alles gaat een stuk beter. Maar zoals je dat hier en daar wel vaker hoort of leest hebben ook wij nu op allerlei rare momenten sterke hartbonzingen. Vooral wanneer er juist niets qua lichamelijke inspanning plaats vindt en we gewoon liggen proberen te slapen voel ik mijn hart als een dolle tekeer gaan, ik voel mijn hele lichaam bonzen zonder dat ik enig genotsmiddel (dus ook geen alcohol) heb gebruikt. We weten allebei dat het door de coke komt, en we twijfelen er sterk aan om naar de huisarts te gaan om 1 van ons naar de huisarts te laten gaan om te informeren wat we er aan kunnen doen. Maar hopelijk kunnen de ervaren gebruikers van dit forum een beter advies als de huisarts geven. Adviezen om er voor te zorgen dat ons hart samen weer normaal klopt zoals vroeger, ik hoop niet dat dit blijvend is... Ik kijk uit naar serieuze adviezen! (p.s. google gaf geen bruikbare informatie)"
"hartkwalen zitten niet in de familie, maar wat waarschijnlijk 1 van de grote redenen is geweest, is dat we het eigenlijk bijna altijd genuttigd hebben in combinatie met kleine of grotere hoeveelheid alcohol (tot zwaar dronkens aan toe)"
"600 euro a 20 gram, is voor mij grote hoeveelheid. gr"
"Khat heeft een stimulerend effect. Het vergroot de alertheid, veroorzaakt een lichte vorm van euforie en vermindert het gevoel van honger en vermoeidheid. Daarnaast kun je hyperactief worden en veel willen praten. Maar tis niet echt lekker voor je lichaam: Met name bij chronisch gebruik van grote hoeveelheden khat kunnen een aantal bijwerkingen optreden. Men kan last krijgen van een verhoogde bloeddruk, stijging van de lichaamstemperatuur, hartritmestoornissen, slapeloosheid en een gebrek aan eetlust. Het is erg slecht voor je maag, darm en mond klieren. Het geeft een zeer verhoogde kans op kanker. In mijn ogen wegen de bijwerkingen/gevolgen niet op tegen de voordelen, werking van de drugs. Maar het is relatief goedkoop. Een 3e wereld land drug"
"het is inderdaad nu wel duidelijk dat het geen opiaat is, hehe"
"http://www.wiet.nl/forum/viewtopic.php?p=7495 HIER STAAT ALLES!!! inclusief mooie foto's :P"
"SNEL BINNEN HALEN. VEEL TE LANG LATEN STAAN!!! maar dat zal je inmiddels waarschijnlijk al hebben gedaan. ze zien er missischien mooi en gezond uit, dikke toppen. ga ze maar snel knippen. En dan zal je zien dat ze vol met schimmel zitten --> Bud rot. Deze gehele top kun je gewoon weg gooien, want als je ze gaat drogen en er zitten nog schimmel sporen, al zijn het maar een paar sportjes. Zullen ze tijdens het drogen overwaaien naar de "nog" goede toppen, en krijg je wiet met een laagje schimmel. (tenslotte droog je in een gefantileerde/luchtende ruimte, met uiteraard luchtstrooming anders kan het nooit drogen. En dan gaan de spoortjes, net als in de natuur overal naartoe. En THC een stroperige zoete stof vinden ze hardstikke lekker ) (ik heb uiteindelijk 1/4 van me oogst kunnen weg gooien, van inderdaad de dikste planten. slechte zomer 3 jaar geleden en dacht laat ze zo lang mogelijk staan zodat ze nog doorgroeien. maar helaas dus) overgens was de wiet die verders wel goed was heerlijk, dankzij die extra mest stoffen goed laten drogen, anders smaakt het erg scherp (niet zoet) en als het nog een beetje vochtig is kun je het al wel roken, maaar krijg je een onvolledige verbranding waarbij er niet CO2 koolstofdioxide, maar CO koolstofoxide. CO2 is natuurlijk komt ook in de lucht voor. Maar CO is erg slecht voor je longen, gewoon vergif. Je zult wel stoned worden, met hoofdpijn. Laten drogen totdat de takjes gemakkelijk breken, niet meer buigen. En zonder professioneel droog materieel duurd dit toch al gou een maand tot langer. Pas dan heb je fatsoenlijke wiet. succes!"