#1
yuww iedereen, bennik weer met een vraag.
planten (buiten) staan in volle bloei, mooie toppen, neemt minder water op, veel gele bladeren, ziet er wel nog vitaal, gezond uit.
nu wordt het wel erg koud snachts en ging ik vragen of het een goed idee is om ze binnen te zetten (waar er wel niet zo veel licht is) en ofdat het aan te raden is datik ze nu zou oogsten om toprot te voorkomen.
heb veel rondgezocht op internet en de ene site zegt datje je planten het best zo lang laat staan en de andere zegt datje ze moet oogsten om toprot te voorkomen.
dus nu vraag ik jullie raad.
thxx
Luv you all
-x-
planten (buiten) staan in volle bloei, mooie toppen, neemt minder water op, veel gele bladeren, ziet er wel nog vitaal, gezond uit.
nu wordt het wel erg koud snachts en ging ik vragen of het een goed idee is om ze binnen te zetten (waar er wel niet zo veel licht is) en ofdat het aan te raden is datik ze nu zou oogsten om toprot te voorkomen.
heb veel rondgezocht op internet en de ene site zegt datje je planten het best zo lang laat staan en de andere zegt datje ze moet oogsten om toprot te voorkomen.
dus nu vraag ik jullie raad.
thxx
Luv you all
-x-