Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dus hij zou bij het eten een erwt hebben geïnhaleerd... meneer eet blijkbaar graag ongekookte erwten (een gekookte erwt ontkiemt niet )"
"...als je probeert je hand eraf te likken omdat je denkt dat die van coke gemaakt is geen commentaar over mijn ideeën over het gebruik van coke op dat moment"
"atbboy zei: LADd zei: ...als je probeert je hand eraf te likken omdat je denkt dat die van coke gemaakt is geen commentaar over mijn ideeën over het gebruik van coke op dat moment Klik om te vergroten... Junkie!, wat had je op toen je dacht dat je hand van coke was? Mag ik je hand even lenen? Klik om te vergroten... 50 euro en je krijgt mn hand voor n uurtje"
"CAMEL"
"(dit alles ongeveer 3 keer zo snel gesproken als normaal) *ik pak een denkbeeldige marker, die er voor mij levensecht uitziet, en begin druk "op een muur te schrijven"* kijk max, hier zie je twee kollommmen. de linker, is aardig die rechter........ daaaar moet je voor OPPASSEN!! die is stom. jij staat op de linker. *probeer "max" te schrijven, met de denkbeeldige marker* dus eigenlijk......... HEET JIJ MAX MACHT!"
"goedkope vodka! (0.7 literfles Oblomov vodka, 7 euro ofzo bij dirk-slijter)"
"prosecco van 5 euro met een draaidop van de appie xD"
"Biertje zei: Klik om te vergroten... OT: j'adore l'alcohol! lekkerste smaak van alle drugs, vind ik,, lekker makkelijk te krijgen, krijg er geen koppijn van, heb ik wel met veel drugs, zelfs de volgende ochtend niet"
"sinds kort wel.. op vakantie in griekenland verkeerde ik enkel in drie fasen: 1. slapend 2. aangeschoten 3. dronken"
"je hebt je drugs weggegooit?"