Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Parfumflesje zei: Als ik speed gebruik kan ik beter elektronica, software, mechanica en behuizingen ontwerpen. Ik gebruik het niet om te feesten op festivals maar om te feesten in mijn atelier. Omdat ik best veel voor elkaar krijg tijdens een pepsessie gun ik mezelf goede rust, eten en verzorging de volgende dag. Natuurlijk ben ik dan wel een beetje gaar maar meestal niet geĂŻrriteerd of een katergevoel maar eerder blij en verwonderd over de wonderen der techniek. Als ik pep zou gebruiken op een festival om zinloos een paar dagen naar herrie te kunnen luisteren en gewoon om sociaal door te kunnen gaan zou ik er waarschijnlijk een zware kater aan overhouden. Klik om te vergroten... Inspiring"
"Boswandelingetjeeee! Als ik dan toch wat moet..."
"Cocaine kan ik me nog iets bij voorstellen, dat je de "comedown" lekker vindt. Het heeft een beetje een mild taste. (vindt snuiferij sowiezo niet zo vet) Maar speed is een geval apart. Smerigste drugs die ik ooit heb gehad."
"De Dunne zei: Hahaha ja echt. Zo âfloepâ echt een hele aan elkaar geplakt streep vloog der in hahaha! Deze speed is minder vies qua smaak maar idd, vergeleken coke (meer dan coke en speed heb ik nooit gesnoven) is het wel viezer. Maar qua gore smaak wint mdma het. Klik om te vergroten... Een Poolse guy die ik tegenkwam op een festival gooide 4 kristalletjes in z'n mond en kauwde ze zo op. Geen water, niks. Zulke heb je er ook bij.."
"Fenrir zei: Ik raakte op een festival eens aan de praat met iemand die aan de speed en MDMA zat, en op een gegeven moment bood hij me een slokje van zijn bier aan. "Moet je proberen man, ik heb er miauw miauw ingegooid!" Klik om te vergroten... Jullie zullen next level gesprekken moeten hebben gehad. Heb je zijn offer aangenomen?"
"Fenrir zei: Dat niet, soms ben ik best verstandig! Mephedrone staat nog wel op de to do-list. Klik om te vergroten... Ik wist er niet dat het bestond voor jou bericht. Nieuwe research drug voor vanavond."
"genk123 zei: Wat is hier raar aan? Klik om te vergroten... Ik dacht al.. fuck, ik ben een gekke chick."
"Wasssuuuup everyone! X Merry christmas first of all! Heb een hekel aan kerst maar goed. Positives vibes toch.! Het is al een hele tijd geleden sinds ik hier iets heb gepost. My bad guys! Ik had een paar dingen die ik moest fixen voordat ik weer drugs kon gebruiken. Youknowhowitis. Nu alles is gefixt had ik met een aantal vriendinnen besloten om eens even lekker drugs te gebruiken. Mijn cijfers waren fuckin' wack in het begin, maar heb het weten te fixen en vindt dat ik best wel wat harddrugs heb verdient We wouden eerst gaan rollen op X, maar R had dat al gedaan een paar week geleden.. Dat was de reden dat we toen besloten hadden om speed te doen. Ik had nog maar 1 experience gehad met speed, en die was niet heel chill. Dat kwam denk ik door de mensen met wie ik het deed. Deze meiden ken ik veel beter en wouden het eindelijk een keer doen. ze hadden het alle 3 nog nooit gedaan, en vonden het best spannend. Na een hele dag met ze 4en op mijn kamer onderzoek doen naar speed, hadden we met zijn 4en een gram gehaald.(hebben hier iets meer voor gepayed dan normaal, omdat het schijnbaar hele goede was.) Het kost toch al niks, dus vondt het wel fair. We hadden eerst gezegt dat we het diezelfde dag zouden doen, maar L moest eerder naar huis. Unlucky, maar het kon wel wachten tot volgende week. Dan was het immers kerstvakantie. (Een week verder) (gisteren) Was dan eindelijk de dag. Mijn vader is de hele vakantie weg, dus hadden we besloten om het bij mij te doen. Ik en L hadden een lijstje gemaakt met wat we nodig hadden voor tijdens de space. Die ging als volgt: - 1 gram speed (ong 250 MG p.p) - een fles wodka - 5 gram hasj - Appelsientje Mango - verschillende soorten fruit - Lachgas - 4 diepvries pizza's! <--- net opgegeten.! - Een laptop en televisie L sliep de dag voor de trip ook al bij me en hielp me mee met alles klaar maken. De voorpret was heel grappig. Heb altijd zo'n spanninggevoel in mijn maag voordat ik drugs doe en wordt helemaal hyper dan. Om 9 uur kwamen R en P naar mijn huis en werden verwelkomt in mijn creatieve triplocatie. Niks kon nog fout gaan. Het duurde niet lang voordat we allemaal al een lijn hadden gelegt, al was dat focking moeilijk omdat het pittig nat was. We hadden onze pep op de verwarming gelegt en namen onze eerste dosis. Ik had de grootste lijn gepakt, en de rest allemaal wat minder. De smaak.. NASTY! Ik wist het nog wel van vorige keer, maar deze leek wel nog viezer Bijna even smerig als Mdma kristallen fo' real.. De vieze smaak in mijn mond composeerde gelukkig met het gevoel dat we hadden na 10 minuten. Dit was totaal een ander gevoel dan last time. De set en setting waren veel beter dan vorige keer. Dat merk je gewoon aan hoe hard je het effect voelt. De andere meiden gingen er ook goed op en besloten we al snel om er ook bij te gaan smoken en drinken. We smoken alle 4 regelmatig, dus ik verwachtte geen problemen op het gebied van psychische shit. Als je met mensen bent die goed bij je passen, kan de trip net een stukje magischer zijn. We hebben het eerste uurtje met zn allen lekker geklest over de gekste shit. Na een uurtje namen we allemaal nog een lijntje. Dit keer nam iedereen even veel. Een kwartier later waren we alle 4 aardig ver heen. We speelde met z'n allen games en we waren vet goed! Na 2 goede lijnen pep kill je iedereen! Het smoken erbij gaf me wel een fijn gevoel. Alles was een beetje mellow en voelde me heel relaxed. Ineens kreeg ik door dat R een beetje stil werd. Ik zag dat ze steeds aan haar pols voelde en niet gefocussed was. Nou heb ik met X wel eens gehad dat ik een beetje schrok van mijn hartslag, dus heb ik even met haar gepraat om haar te kalmeren. Ik heb haar verteld dat iedereen een snellere hartslag krijgt van speed, en als je er op gaat letten, hij nog sneller gaat! Heb een beetje gezocht hier op dit forum naar verschillende verhalen over speed en hartslag, en toen ik die met haar las, kalmeerde ze wel een beetje. R had besloten niet meer te nemen en de rest weg te gooien door de put. Ze voelde zich goed genoeg, en wou het effect niet nog erger. We hadden besloten om een jointje te roken en een rondje te gaan lopen. Tijdens dat rondje hebben ik, P en L alle 3 nog een sleutelpuntje genomen. Die maakte het af. Wist niet dat speed zo chill kon zijn.. Had een totaal ander beeld van deze drug na mijn eerste ervaring. De beste tip die ik je kan geven is: Doe het met je mensen die je voor 100% thrust en gooi lekker weg als je genoeg hebt gehad. Dat kan je echt wel een beetje aanvoelen. Wij hebben alle 3 ook de rest weggegooid door de put en hebben de hasj opgerookt bij mij thuis. Niemand kon slapen dus hebben we de hele nacht "The peaky Blinders" gekeken. Prachtige serie trouwens. We hebben met zijn 4en een geweldige dag gehad, en schrijf dit verhaal met een glimlach op mijn mond Met oud en nieuw wil ik ook nog iets doen, en dan weer een hele tijd nada! Iemand nog een idee welke drug leuk zal zijn voor tijdens new year's eve? Anywayz, Pep is een leuke drug. Misschien we té leuk en té goedkoop. Ik had het onderschat, en deze ervaring heeft me verast. Bedankt voor het lezen lieve drugsvriendjes! <3 DONT FORGET! Stay high, but educated..!"
"De Dunne zei: Leuk rapport hoor! Leest fijn. Ik kijk ook uit naar mijn eerste keer speed met meerdere/veel mensen! Tot nu toe (pas dit jaar speed ontdekt) of alleen gebruikt of met maar 1 persoon erbij. Ik word online en 1 op 1 al zo mega sociaal en kletserig (normaal heb ik dat niet zo sterk) dus ben benieuwd! Wel even een vraag: waarom heb je de rest van je speed weggegooid? Je kunt het echt lang bewaren hoor. Wil je nooit meer speed gebruiken of iets? Klik om te vergroten... Hey! Speed met meerdere mensen is echt een aanrader inderdaad. Een hele andere vibe heb je dan. Praten met mensen gaat bijna vanzelf dan voor mijn gevoel. De reden dat ik het heb weggegooid is omdat ik voor die avond genoeg had. Ik zat voor mijn gevoel precies goed op level. Mijn laatste keer speed was ook een maand of 5 geleden. Zolang wil ik er nu ook ongeveer tussen houden. Lijkt me niet echt handig om 5 maand je speed te bewaren. ;p"
"Psychedelibee zei: Omdat je nog bij je ouders woont of jezelf er niet mee vertrouwd zijn natuurlijk wel goede redenen om het het niet te bewaren. Klik om te vergroten... Dit dus.."