Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr - Moeite met plassen - Ik vind het niet zozeer eng, maar erg onprettig om alleen te zijn. - Als ik 's ochtends na het feesten naar huis loop van de bushalte, hoor ik stemmen en ben ik redelijk paranoia de hele tijd om me heen aan het kijken. Ik denk dat overal mensen zijn etc. Heb ook een keer gehad, toen was het echt heel erg, liep ik met een dude op centraal, en ik kon echt niet naar mensen kijken, ik dacht dat ze dan alles van me wisten en me heel raar vonden. Normaal gesproken zou ik zoiets hebben van 'Fock it', maar dit gaf echt een onrustig gevoel. Nam hij me mee naar een park, dat was helemaal een slechte zeg, om 6 uur 's ochtends in het halfdonker. Dacht dat ik gek werd:P -Vaak buikpijn tijdens het spacen! Verder heb ik 1 keer gehallucineerd, en verder heb ik nog niet echt rare effecten gehad."
"Altijd problemen mee inderdaad. Vooral de eerste keer, nu heb ik wel wat trucjes ofzo, maar nog steeds is het niet zo soepel. Wat wel echt kut is, als het feest is afgelopen en de x uitwerkt.. Ja dán kan het wel! Maar waar moet je dan als meisje zijnde naar de wc? Midden in de stad is er echt NIKS meer open om een uur of 6, 7. Echt geluk hebben is het dan, als ze je nog ergens naar binnen laten. En dan gelijk een uur blijven zitten want om de 5 minuten moet ik dan haha. Logisch natuurlijk gezien de hoeveelheden water die je op zo'n nacht naar binnen werkt :P"
"Aalpoepert zei: L'A zei: Maar waar moet je dan als meisje zijnde naar de wc? Klik om te vergroten... In de mond van je vriend ^^ Klik om te vergroten... Hahaha, als ik een vriend heb die dat okee vindt ga ik denk ik toch twijfelen of ie wel wat voor mij is :P"
"Na binnenkomst het liefst. Heb éen keer voor binnenkomst ingenomen, en ook al voelde ik nog niks, ik vond het toch niet helemaal chill. Als ik de tent waar ik ben niet ken wil ik sowieso een beetje wegwijs zijn eerst, beetje weten hoe het eruit ziet.. Dat ik niet met m'n wappie hoofdje de weg kwijt raak haha. Meestal gewoon rustig een cola of water bestellen, goed plekje opzoeken en een halfje naar binnen gooien. Half uurtje later het volgende halfje en lekker laten inkicken!"
"Op het moment dat je daar achter komt hoef je alleen maar even je behoefte te doen. Zware keuzes moet je sowieso niet maken tijdens drugsgebruik. Klik om te vergroten... Ja daar heb je wel een punt, maar ik geloof niet dat ik hieraan denk als ik de volgende keer wat gesnoept heb :P Maar hoe dan ook bedankt voor de tip"
"Ik lees hier dat je een hele hoge dosis binnen gehad moet hebben om te hallucineren van XTC, maar ik heb 2 weken terug ook gehallucineerd. Ik had toen echter maar een half pilletje op! (Ja serieus) Het was wel in combinatie met alcohol en totaal ongepland, maar toen ik eenmaal thuis was rond een uur of 7 zag ik toch écht shit die er niet was :P Ik ging ook echt knetterhard, net zo hard als de eerste keer dat ik het had genomen. Komt misschien omdat ik niet had verwacht dat het uberhaupt zou werken, zo'n halfje, en ik dacht gelezen te hebben dat alcohol het gevoel juist afvlakt. Even voor de duidelijkheid, ja, ik weet zeker dat het XTC was"
"Ik heb ook nog geen echte kater ondervonden, zo hevig als me werd verteld. Ik zorg dan ook wel voor goede voeding voor gebruik, en na gebruik veeeeeeeeeel fruitsapjes haha. Wel ben ik 2 dagen erna vaag, alsof het een soort waas is waar ik me ook niet heel gedetailleerd dingen kan van herinneren.(Gaat niet op voor de space zelf, die herinner ik me altijd goed, op de keer met alcohol erbij na:P) Beetje vlak qua emotie wellicht, maar zeker niet depressief of ontiegelijk brak. Na een nacht flink zuipen voel ik me algemeen kutter, ik vind de 'XTC kater' tot hoever ik deze heb ondervonden zelfs wel iets chills hebben haha."