Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Agonist zei: Ik wil namelijk geen mdma en coke enzo gebruiken, omdat ik vind dat dat een te grote aanslag op me lichaam is, ik wil eig alleen nog maar dingen gebruiken die dat dus niet doen, maar puur op je geest! Klik om te vergroten... dan bij je bij 2-cb aan het verkeerde adres, het is een research chemical, er is niet veel over bekend wat de schadelijke effecten zijn op lange termijn. Mischien zijn deze zelfs wel erger als coke of mdma"
"lijkt me echt een ervaring leuk om s mee te maken iemand een idee waar te zoeken voor dit interessante stofje?"
"In je ''did'' lijstje staan nog niet echt trip middelen, beter mischien om iets milders te proberen? lsa/2cb?"
"ben ik ook zeer zeker van plan: ) paddo's gaan volgende week weer plaatsvinden"
"hoe hoog was de dosis die je had genomen 2 portie's? of meer? ik denk er over om 2 portie's thaise te nemen.."
"ik rook pakje per dag.. dat btje safrol zal vast niet erger zijn als 365x25 peuken in een jaar :P"
"als ik jou was zou ik een halve gram halen, elk uur 2 lijntjes er uit leggen in totaal iets van 6 ofzo.. en er 1 avond van genieten en daarna nooit meer kopen of gebruiken.. je wilt niet een coke habit krijgen! maar uiteraard , veel plezier ervan"
"Ik word ook altijd depressief bij de gedachte dat me sealtje dezelfde avond nog op zal zijn"
"te veel(vind ik zelf), meestal 5-6 per dag.. vaak meer.. 's weekends blow ik juist minder dan is het tijd voor andere dingen"
"Haal 1 voorgedraaide bij je lokale coffeeshop en rook totdat je het een beetje voelt, je kan daarna altijd nog op bouwen!"