Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben 23 en nog nooit een relatie of date gehad man. Fuck that shit. xD De meeste vrouwen worden afgeschrikt van Drugs, en omdat ik altijd open en eerlijk ben.. Tja.. Dan maar forever alone. :P"
"vinden jullie dat speed een fijne werking op jullie heeft als je pep neemt? Ik heb zelf ook ADHD en 2x pep geprobeerd. Beide keren lig ik na 5 min languit op de bank zo relax als een sprinkhaan. Helemaal rustig. Helemaal nergens zin in, en word best wel chagerijnig. Hoe gaat het bij jullie die ADHD hebben? En kan ik het veranderen , dat ik bijvoorbeeld wel zin krijg in dingen , en niet de heledag op de bank hang?"
"acht.zes zei: Ik heb zelf ADD en op mij heeft het een fijne uitwerking. Nog sterker het is zo ongeveer mijn favoriete drug. Van speed krijg ik een goed humeur, en krijg ik overal zin in. Het maakt me wel rustig en relaxed, maar wel tot een bepaalde hoeveelheid. Als ik echt veel neem dan ga ook ik uiteindelijk aan het stuiteren. Van chagrijnigheid of nergens zin in heb ik nog nooit iets gemerkt. Maar beetje bankhangen kan ook ik best van wat speed. Of de uitwerking van speed bij jou kan veranderen zou ik echt niet weten. Klik om te vergroten... Nice. Ik ga vanavond weer wat speed nemen, ben toch vrij tot donderdag. De effecten zoals niet slapen , droge mond heb Ik ook. Wel kut dat ik zo relaxed ben maar niet kan pitten. Dat word vanavond wat nachtjes door gamen dus."
"Dus ik heb dit weekend voor 't eerst pep gesnoven. Had wel wat veel gedaan. Over een avond en nacht 1 gram. Alles was getest. Hoeveel werkende stof er precies in zat weet ik niet, dan moet ik dat ff aan me maat vragen. Maar ik heb nog steeds zo een last van een droge mond.. Bij mdma ofzo heb ik er nooit zo een erge last van. Hoelang houd deze droge mond nog aan? En btw, nee.. het effect was er zowat niet omdat ik ADHD heb."
"acht.zes zei: @Krackkid Heb je wel een flink toegenomen reactiesnelheid als je gaat gamen met speed of zelfs dat ook niet? Klik om te vergroten... Morgen kom ik hier op terug."
"Iemand?"
"jaja"
"Straks denk weer ff 2 nakkies nemen. Nog meer mensen?"
"De Dunne zei: Tja... Een hele gram is sowieso al een belachelijke hoeveelheid en voor de eerste keer zeker. Het is nou eenmaal een bijwerking, minder speeksel. En hoe meer je neemt hoe meer de negatieve bijwerkingen gaan opspelen. Droge bek is daar 1 van. Het feit dat je adhd hebt zorgt dat je meer nodig hebt van speed om hetzelfde te voelen als iemand zonder adhd. Het betekend niet dat je lichaam meer kan hebben. Ik adviseer je echt om de volgende keer veel en veel minder te nemen. Tenzij straks uit het percentage van de speed blijkt dat het flutspeed was en je vooral caffeine hebt gesnoven. Pas er echt mee op hoor, zoveel speed is echt geen grapje en behoorlijk ongezond. Klik om te vergroten... Ja de volgende keer ( als ik nog neem ) neem ik niet meer zo veel. Ik was inderdaad erg relax in me hoofd, maar super veel energie. Ik drink nu elke dag goed en eet goed, en neem multivitamines hoge dosering. ( pillen. ) Ik hou het denk ik wel lekker bij pure m. Dank jullie wel voor de antwoorden."
"Roze olifant zei: Ik heb dit afgelopen weekend geprobeerd tijdens speed, melk (volgens mij nadat ik die tip van jou ergens op het forum had gelezen?), maar ik kreeg het echt niet weg. Heb normaal geen probleem met melk maar op speed smaakte dit ineens enorm vies. Alsof alle onderdelen in de melk uit elkaar waren gevallen en ik alles apart proefde, en vooral het 'vettige' kwam heel prominent naar voren. Brrrrr! Verder wel volkomen eens met het advies dat genoeg drinken belangrijk is. Ik vind het zelf alleen wel altijd lastig om me daar aan te houden, omdat alles zo vies en onnatuurlijk smaakt. Kwestie van jezelf om de zoveel tijd dwingen om een paar slokken te nemen denk ik. Na een upper (ook MDMA) probeer ik wel altijd voor ik ga slapen iets van vla/yoghurt te eten. Je zit er meestal echt niet op te wachten op dat moment, dus het is echt jezelf een beetje dwangvoederen, maar het gaat je helpen bij je kater de volgende dag en symptomen zoals een droge mond/pijnlijk gehemelte verminderen. Klik om te vergroten... Ik vind het ook lastig toch als je op een feest bent en je gaat lekker om dan drinken ofzo te halen. :P uiteindelijk ga je wel maar met moeite. xD"