Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDroge bakkes na speed.

Droge bakkes na speed.

32 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
K
KrackkidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus ik heb dit weekend voor 't eerst pep gesnoven. Had wel wat veel gedaan. Over een avond en nacht 1 gram. Alles was getest. Hoeveel werkende stof er precies in zat weet ik niet, dan moet ik dat ff aan me maat vragen.

Maar ik heb nog steeds zo een last van een droge mond.. Bij mdma ofzo heb ik er nooit zo een erge last van. Hoelang houd deze droge mond nog aan?

En btw, nee.. het effect was er zowat niet omdat ik ADHD heb.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
je moet ook gewoon regelmatig drinken tijdens gebruik, dan heb je later geen droge bek. en dan bedoel ik niet alcoholhoudende dranken, want die dragen alleen maar bij aan de droge bek.

zelf drink ik vooral melk (naast bier), vermindert de toxiteit oftewel giftigheid van de speed, is heel lekker bij speedgebruik en er zitten ook nog stoffen in die een eventuele kater tegengaan.

een droge bek in combinatie met speed is ontzettend slecht voor je gebit, speeksel beschermt je tanden. daarom hebben speedjunks vaak zo'n slecht gebit met uitgevallen tanden.

speed werkt bij lagere hoeveelheden inderdaad anders bij ADHD-ers dan bij anderen, dan ervaar je vooral rust. bij hogere hoeveelheden krijg je dus wel het 'normale' effect, maar je hebt wel meer nodig dan een ander om op dit punt te komen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja... Een hele gram is sowieso al een belachelijke hoeveelheid en voor de eerste keer zeker.
Het is nou eenmaal een bijwerking, minder speeksel. En hoe meer je neemt hoe meer de negatieve bijwerkingen gaan opspelen. Droge bek is daar 1 van.
Het feit dat je adhd hebt zorgt dat je meer nodig hebt van speed om hetzelfde te voelen als iemand zonder adhd. Het betekend niet dat je lichaam meer kan hebben.
Ik adviseer je echt om de volgende keer veel en veel minder te nemen. Tenzij straks uit het percentage van de speed blijkt dat het flutspeed was en je vooral caffeine hebt gesnoven.
Pas er echt mee op hoor, zoveel speed is echt geen grapje en behoorlijk ongezond.
K
KrackkidLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Tja... Een hele gram is sowieso al een belachelijke hoeveelheid en voor de eerste keer zeker.
Het is nou eenmaal een bijwerking, minder speeksel. En hoe meer je neemt hoe meer de negatieve bijwerkingen gaan opspelen. Droge bek is daar 1 van.
Het feit dat je adhd hebt zorgt dat je meer nodig hebt van speed om hetzelfde te voelen als iemand zonder adhd. Het betekend niet dat je lichaam meer kan hebben.
Ik adviseer je echt om de volgende keer veel en veel minder te nemen. Tenzij straks uit het percentage van de speed blijkt dat het flutspeed was en je vooral caffeine hebt gesnoven.
Pas er echt mee op hoor, zoveel speed is echt geen grapje en behoorlijk ongezond.
Klik om te vergroten...

Ja de volgende keer ( als ik nog neem ) neem ik niet meer zo veel. Ik was inderdaad erg relax in me hoofd, maar super veel energie. Ik drink nu elke dag goed en eet goed, en neem multivitamines hoge dosering. ( pillen. )

Ik hou het denk ik wel lekker bij pure m. :)

Dank jullie wel voor de antwoorden. :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Krackkid zei:
en neem multivitamines hoge dosering.
Klik om te vergroten...

Pas hier ook mee op. Dit kan ook erg ongezond zijn.

https://www.optimalegezondheid.com/de-gevaren-van-vitamine-supplementen/

Zeker als je al een gezond voedingspatroon hebt zijn die pillen onnodig en kunnen ze ook gevaarlijk zijn.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
zelf drink ik vooral melk (naast bier), vermindert de toxiteit oftewel giftigheid van de speed, is heel lekker bij speedgebruik en er zitten ook nog stoffen in die een eventuele kater tegengaan.
Klik om te vergroten...

Ik heb dit afgelopen weekend geprobeerd tijdens speed, melk (volgens mij nadat ik die tip van jou ergens op het forum had gelezen?), maar ik kreeg het echt niet weg. Heb normaal geen probleem met melk maar op speed smaakte dit ineens enorm vies. Alsof alle onderdelen in de melk uit elkaar waren gevallen en ik alles apart proefde, en vooral het 'vettige' kwam heel prominent naar voren. Brrrrr!

Verder wel volkomen eens met het advies dat genoeg drinken belangrijk is. Ik vind het zelf alleen wel altijd lastig om me daar aan te houden, omdat alles zo vies en onnatuurlijk smaakt. Kwestie van jezelf om de zoveel tijd dwingen om een paar slokken te nemen denk ik. Na een upper (ook MDMA) probeer ik wel altijd voor ik ga slapen iets van vla/yoghurt te eten. Je zit er meestal echt niet op te wachten op dat moment, dus het is echt jezelf een beetje dwangvoederen, maar het gaat je helpen bij je kater de volgende dag en symptomen zoals een droge mond/pijnlijk gehemelte verminderen.
K
KrackkidLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze olifant zei:
Ik heb dit afgelopen weekend geprobeerd tijdens speed, melk (volgens mij nadat ik die tip van jou ergens op het forum had gelezen?), maar ik kreeg het echt niet weg. Heb normaal geen probleem met melk maar op speed smaakte dit ineens enorm vies. Alsof alle onderdelen in de melk uit elkaar waren gevallen en ik alles apart proefde, en vooral het 'vettige' kwam heel prominent naar voren. Brrrrr!

Verder wel volkomen eens met het advies dat genoeg drinken belangrijk is. Ik vind het zelf alleen wel altijd lastig om me daar aan te houden, omdat alles zo vies en onnatuurlijk smaakt. Kwestie van jezelf om de zoveel tijd dwingen om een paar slokken te nemen denk ik. Na een upper (ook MDMA) probeer ik wel altijd voor ik ga slapen iets van vla/yoghurt te eten. Je zit er meestal echt niet op te wachten op dat moment, dus het is echt jezelf een beetje dwangvoederen, maar het gaat je helpen bij je kater de volgende dag en symptomen zoals een droge mond/pijnlijk gehemelte verminderen.
Klik om te vergroten...

Ik vind het ook lastig toch als je op een feest bent en je gaat lekker om dan drinken ofzo te halen. :P uiteindelijk ga je wel maar met moeite. xD
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Krackkid zei:
Ik vind het ook lastig toch als je op een feest bent en je gaat lekker om dan drinken ofzo te halen. :P uiteindelijk ga je wel maar met moeite. xD
Klik om te vergroten...

Op een feest vind ik het dan ergens nog minder moeilijk, omdat er altijd wel iemand is die ineens drinken voor je gehaald heeft (ongevraagd, lol). Als ik thuis gebruik merk ik soms dat ik gedurende al die uren amper wat gedronken heb. 't Is echt lastig! Maar echt, eet/drink iets (half-vloeibaars) als je thuis bent van de party en naar bed gaat, scheelt al een hoop.

Hoe is het met je droge mond inmiddels?
K
KrackkidLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze olifant zei:
Op een feest vind ik het dan ergens nog minder moeilijk, omdat er altijd wel iemand is die ineens drinken voor je gehaald heeft (ongevraagd, lol). Als ik thuis gebruik merk ik soms dat ik gedurende al die uren amper wat gedronken heb. 't Is echt lastig! Maar echt, eet/drink iets (half-vloeibaars) als je thuis bent van de party en naar bed gaat, scheelt al een hoop.

Hoe is het met je droge mond inmiddels?
Klik om te vergroten...
Nog steeds droog. Maar blijf water drinken. :)
L
LinksrechtsLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Tja... Een hele gram is sowieso al een belachelijke hoeveelheid en voor de eerste keer zeker.
Het is nou eenmaal een bijwerking, minder speeksel. En hoe meer je neemt hoe meer de negatieve bijwerkingen gaan opspelen. Droge bek is daar 1 van.
Het feit dat je adhd hebt zorgt dat je meer nodig hebt van speed om hetzelfde te voelen als iemand zonder adhd. Het betekend niet dat je lichaam meer kan hebben.
Ik adviseer je echt om de volgende keer veel en veel minder te nemen. Tenzij straks uit het percentage van de speed blijkt dat het flutspeed was en je vooral caffeine hebt gesnoven.
Pas er echt mee op hoor, zoveel speed is echt geen grapje en behoorlijk ongezond.
Klik om te vergroten...



Hangt er vanaf hoeveel % amfetamine er in zit vriend :wink: het enige belachelijke is je antwoord.
L
LinksrechtsLid
01-01-2024, 00:00
#11
acht.zes zei:
nou, voor het eerst een reactie gemeld en wel die van hierboven.

je bent echt behoorlijk onrespectvol in al je topics, en ik begin me er aan te ergeren.

verder is elke discussie over de kwaliteit van je speed zinloos als je die laat testen. en wij zijn hier hevig voorstander van dat testen, zodat wij (althans de meesten van ons) gewoon weten wat de kwaliteit van onze speed is, ongeacht wat jouw mening daarover is.
Klik om te vergroten...

Dus jij meld mijn reactie omdat ik verstand heb over amfetamine? De enige die hier gemeld moet worden ben jij. Wel omdat je totaal geen benul hebt over wat je spreekt. Jullie drugs worden getest op zuiverheid en niet op grondstoffen.

Moest je zoals je zelf zegt verstand hebben van kwaliteit zou je beseffen dat dit geen mening van me is maar een feit dat niet door mij is bepaald maar door simpele chemie.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Linksrechts zei:
Hangt er vanaf hoeveel % amfetamine er in zit vriend :wink: het enige belachelijke is je antwoord.
Klik om te vergroten...

Wat is er precies belachelijk aan haar antwoord? Heb je het antwoord wel gelezen aangezien ze zelf zegt: "Tenzij straks uit het percentage van de speed blijkt dat het flutspeed was en je vooral caffeine hebt gesnoven."
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@Linksrechts

wat is belachelijk? @De Dunne zegt toch dat het percentage speed veel uit maakt? volgens mij heb je maar 1 halve zin gelezen voor je je reactie plaatste.

en een volle gram voor de eerste keer met precies nul tolerantie is per definitie echt niet weinig.

edit;
@SanneBanne was me al voor.
L
LinksrechtsLid
01-01-2024, 00:00
#14
SanneBanne zei:
Wat is er precies belachelijk aan haar antwoord? Heb je het antwoord wel gelezen aangezien ze zelf zegt: "Tenzij straks uit het percentage van de speed blijkt dat het flutspeed was en je vooral caffeine hebt gesnoven."
Klik om te vergroten...

Dan is 1 gr toch geen belachelijke hoeveelheid?
L
LinksrechtsLid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
@Linksrechts

wat is belachelijk? @De Dunne zegt toch dat het percentage speed veel uit maakt? volgens mij heb je maar 1 halve zin gelezen voor je je reactie plaats
en een volle gram voor de eerste keer met precies nul tolerantie is per definitie echt niet weinig.

edit;
@SanneBanne was me al voor.
Klik om te vergroten...


Wat snappen jullie niet aan de zin: hangt er van af hoeveel % amfetamine er in zit?
Het grootste deel dat op straat word verkocht bestaat uit 1/4de amfetamine.
L
LinksrechtsLid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
@Linksrechts

nou, als dat jouw ervaringen zijn dan zou ik toch maar eens op zoek gaan naar een goede speeddealer. ik heb zelf nog nooit van mijn leven speed gehad van maar 25%.

zou je je toon wat willen matigen? je komt nou niet bepaald sympathiek over vind ik.
Klik om te vergroten...


Speed word al versneden tijdens het productieproces naar 73.98% amfetamine, daarna gaat het naar de eerste "grote" dealer die het versnijd naar ongeveer 50% amfetamine. Tegen de tijd dat het bij jullie is heeft iedereen er zijn deel al uitgehaald en versnijd het met cafeïne, dexamfetamine, dextrose, 4mme, 4mec, 4fma en ik kan zo nog even doorgaan.

De enige reden waardoor je niet kan slapen, veel zweet, grote pupillen krijgt, en al die andere rare shit is door de toegevoegde versnijdingsmiddelen. Dit omdat amfetamine deze verschijnselen niet veroorzaakt.

En ja zal zeker eens opzoek gaan naar een nieuwe dealer :wink:
L
LinksrechtsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben ik nu de enige op dit forum die het verschil weet tussen speed en amfetamine?

Vergeet die "newbie" maar die onder mijn katje staat :)
L
LinksrechtsLid
01-01-2024, 00:00
#18
acht.zes zei:
@Linksrechts

geen idee, mijn speed is altijd goed, direct van de producent en nog nat.

verder gaan we er hier bij advies vanuit dat men kwalitatief goede speed heeft. we kunnen er toch niet vanuit gaan dat iedereen speed heeft van 25% en het advies geven om dan maar meteen met 1 gram te beginnen.?
Klik om te vergroten...



Ik spoor niemand aan om meer of minder speed te gaan gebruiken. integendeel. Het is ook omdat jullie geen idee hebben van wat er allemaal in je speed zit dat er hier zoveel rare verhalen worden verteld. Dus aan het aantal rare verhalen besluit ik dat de meesten speed hebben van 25% amfetamine.

Dus je hebt geen idee maar je speed is wel altijd goed en rechtstreeks van de producent?
you sir just made my day hahahahahahhahahahahhahahahaha
L
LinksrechtsLid
01-01-2024, 00:00
#19
acht.zes zei:
speed is een verzamelnaam voor de verschillende soorten amfetamines. maar in de praktijk wordt met speed gewoon amfetamine bedoelt.

verder geen idee waar jij het over hebt. maar dat heb ik met al jouw posts vandaag. :tongueout:
Klik om te vergroten...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dit kan toch niet serieus genomen worden?

Ik ben u zeer dankbaar beste gebruiker.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hola zeg! Whats going on here? Mijn speed is 70% zuiver zonder caffeine etc. Zelfs nog gewassen met aceton. Dus lulkoek dat “al onze speed” maar 25% bevat. Ik snuif geen caffeine maar speed.

Linksrechts zei:
De enige reden waardoor je niet kan slapen, veel zweet, grote pupillen krijgt, en al die andere rare shit is door de toegevoegde versnijdingsmiddelen. Dit omdat amfetamine deze verschijnselen niet veroorzaakt.
Klik om te vergroten...
Nu mag ik toch wel even lachen? Hahahahahahahaha... Lul niet zo dom. Sorry hoor... Neem jij maar eens een klein snuifje echte speed, dus geen caffeine, wedden dat je uren niet kan slapen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."