#1
Iemand?
De stijve kaken ,grote ogen, droge mond etc zijn er wel , maar het effect is een stuk minder, en lijkt ook een stuk korter. Ik had laatst zoveel nodig om weer een 'beetje'.. te kunnen spacen. Lijkt me echt niet goed. Vandaar deze vraag.Bedoel je met tolerantie dat je niets meer merkt? Of heb je alle gangbare effecten wel (stijve kaken, wazig, energie) en mis je alleen dat "love-gevoel"? Van het laatste zeggen ze soms dat het helemaal niet meer terug komt na een bepaalde tijd gebruik. Anderen zeggen dat een pauze van 6 maanden of langer juist dat toch weer terug bracht. Zeker het proberen waard!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."