Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA tolerantie

MDMA tolerantie

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KrackkidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een jaar zou voldoende moeten zijn. Vooral als je het niet in enorme hoeveelheden nam. Je zou het best kunnen proberen. Neem dan niet meer dan nodig is, de tolerantie zal zeker weg zijn.

Ps laat je mdma/xtc wel testen als dat kan. Vooral omdat er nu vervuilde in de ronde gaat.

Be safe!
K
KrackkidLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wil een jaar pauze houden van de XTC/MDMA. Omdat ik merk dat ik flinke tolernatie heb opgebouwd. Zal één jaartje genoeg zijn? Of moet het nog wel langer zijn? Of zal 6/7 maanden ook genoeg zijn , en dan langzaam en rustig weer proberen? Lage dosis pillen natuurlijk.

Ik heb nooit dips ofzo, omdat ik gezond eet, en leef.

Graag hoor ik jullie mening.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedoel je met tolerantie dat je niets meer merkt? Of heb je alle gangbare effecten wel (stijve kaken, wazig, energie) en mis je alleen dat "love-gevoel"? Van het laatste zeggen ze soms dat het helemaal niet meer terug komt na een bepaalde tijd gebruik. Anderen zeggen dat een pauze van 6 maanden of langer juist dat toch weer terug bracht. Zeker het proberen waard! :)
K
KrackkidLid
01-01-2024, 00:00
#5
SanneBanne zei:
Bedoel je met tolerantie dat je niets meer merkt? Of heb je alle gangbare effecten wel (stijve kaken, wazig, energie) en mis je alleen dat "love-gevoel"? Van het laatste zeggen ze soms dat het helemaal niet meer terug komt na een bepaalde tijd gebruik. Anderen zeggen dat een pauze van 6 maanden of langer juist dat toch weer terug bracht. Zeker het proberen waard! :)
Klik om te vergroten...
De stijve kaken ,grote ogen, droge mond etc zijn er wel , maar het effect is een stuk minder, en lijkt ook een stuk korter. Ik had laatst zoveel nodig om weer een 'beetje'.. te kunnen spacen. Lijkt me echt niet goed. Vandaar deze vraag. :)
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan zou ik inderdaad die ruim 6 maanden wachten, en het dan weer eens proberen. Succes!
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#7
eet veel bananen voor het love gevoel.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#8
een jaar is genoeg
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou leuk dat anderen zeggen dat een jaar genoeg is, maar daar hebben we te weinig info voor op het moment.

Hoe vaak heb het al gebruikt? Hoe lang duurde je pauzes? Wat voor doseringen nam je? Allemaal relevante informatie.

Ik heb wel eens een jaar pauze gehouden, toen het echte love gevoel weg was maar dat is eigenlijk nooit meer echt goed terug gekomen voor mij helaas.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
nou, standaard jaartje als antwoord hier gaat echt niet altijd op, in ieder geval niet voor mij in de jaren 90, maar het misbruik bij mij was echt behoorlijk.

Een pauze van meer dan 10 jaar kreeg het dan toch voor elkaar om het gevoel weer terug te krijgen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."