Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"J86 zei: het verschilt idd per persoon. maar ook vooral aan de hoeveelheid MDMA. Zo'n 7% van de MDMA wordt namelijk omgezet in MDA en DAT is het stofje waarvan je gaat hallucineren. Heeft verder niks met blowen te maken. Klik om te vergroten... precies.. Ik moet zeggen dat ik hier een aantal jaren (zo'n 5 a 6 jaar) geleden hier wel meer last van, now hoorde ik zeggen dat ze toen wel vaker pillen met mda hadden dan nu het geval is... Nu ben je al lang blij dat er wel mdma in zit.."
"Angramar Temenos zei: Ik begin altijd met 250 mg, en dan 3 uur later elk uur 80 mg erin, als ik alleen op mdma feest. Als ik MDMA bij een tripmiddel doe, begin ik met 120-150 mg, en dan om de uur 100 mg bijpakken. Klik om te vergroten... die kerel vraagt wat verstandig is, heeft 10x x gedaan en dan begin jij van ik begin altijd met 250 mg, of dat zo normaal is... Ik denk als je 10x pillen heb gedaan en je gooit een bommetje mdma van 250 mg in je donder, dat je binnen 1 uur tijd bij de ehbo lig...als je teminste goede mdma heb, kristallen.. Poeder zou ik niet eens aan beginnen.. Wat is ook de rede om van mdma poeder te maken ??? ik kan alleen bedenken dat je er dan iets tussen wil gooien Geef ff zinnig antwoord niet van die junkiepraat, mdma is om het feest aantrekkelijker te maken, leuker te hebben, niet om als een zombie daar rond te lopen en dat je de volgende dag niet eens meer weet wat voor muziek je gehoord heb.."
"ik ben vaste klant in complex.. en idd na de razia is het wel beetje strenger geworden met de controle, iedereen moet door de metaaldetector...ook meisjes/vrouwen ligt ook een beetje aan hoe druk het voor de ingang is, meestal wel lange wachtrij buiten... laten soms is iemand door lopen ipv door de metaaldetector.. Ze voelen wel in je zaken tegenwoordig ook, zou ook nix in je portomonee steken of peuken pakkies, want daar kijken ze regelmatig ook in.. De boxershortmethode lukt daar prima en idd 80 % procent is daar wel aardig wappie.. Ik zou ook uitkijken als je toevallig nakie wil nemen op de wc, want daar plukken ze ook wel eens mensen af...maar daar heb jij geen last van.. Veel plezier daar en als je er ben geef me een belletje ik loop er ook wel ergens rond"
"candygirl zei: Thanks voor de reactie's.... Ik heb gisteren geen 5 htp geslikt en ook lekker geslapen..verders heb ik geen dip deze week. Dus ik zal het niet vaak slikken... mischien hooguit een of twee dagen na MDMA gebruik. Thanks voor het compliment Sweet kiss, Candygirl Klik om te vergroten... als ik feestje heb gehad aan enkele pilletjes heb genomen, neem ik het de volgende dag als ik wakker word 1 capje 5 htp, vind dat je er een mindere dip van heb over de gehele dag.. Ook betere eetlust, dan als ik weer ga slapen drop ik meestal nog 2 caps. Slaap ik prima... En de maandag/dinsdag dip is bij mij ook weer stukken minder.."
"het komt idd gewoon omdat je je eigen te druk maak, en omdat je nogal vol spanningen zit gewoon ff koppie legen, denken aan een waterval, rustig blijven en dan komt het vanzelf"
"Re: richelle zei: Eenpilletje geeft de nacht net een iets andere demensie, Klik om te vergroten... En zo is het maar.."
"Re: 35+ vrouwen Fresh zei: ZIZI zei: Ik ben blij dat er ook tijdgenoten zijn die graag uit de bol gaan. Wijzelf hebben een paar jaar geleden genoten van explotion, hiermee beleefden we een zalige roes, een goed gesprek en zeer intens voor alle zintuigen. Sindsdien zijn we op zoek gegaan naar een vervangend produkt. We hebben een beetje van alles geprobeerd ( zelfs de nieuwe explotion die op de markt is), maar kunnen niet echt iets vinden. Kunnen jullie ons iets aanraden waarmee jullie een soortgelijke ervaring mee hebben. Mijn man is jarig volgende maand en ik zou hem zo graag willen verrassen! Klik om te vergroten... Wat is explotion? Ik ken het echt niet...... Of is dat dat spul wat zo'n vanille achtige geur heeft? Weet wel dat er eens zoiets was, heb het wel eens gezien bij de smartshop dacht ik. Zat daar geen Methylone in is als "opvolger" van de MDMA? Help me ff Klik om te vergroten... Explotion is naar mijn wete een drankje ( Bleu curacao ???) Met een flinke dosis Mdma( 140-150mg) en d8 ook nog beetje Speed Heel zeker weten doe ik het ook niet.. http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 27-350.jpg Dit is ook van dat spul, zo ziet het eruit.."
"WieIsHet zei: je mag maximaal 3 dingen opsturen naar het lab. Dat is wat mij altijd wordt gezegd. mijn contactpersoon is heel relaxt en we checken ook altijd goed of het echt de pil is die in de database staat. Het is slim om te kijken wanneer deze is binnengebracht aangezien het lijkt dat ze tegenwoordig bijna elke week een ander logo of kleurtje pakken Het is slim om zo'n EZ tester te kopen zodat je zelf kunt zien welke kleur die maakt voordat je naar het testpunt gaat. Somige pillendraaiers stoppen tegenwoordig gwn 5mg in die dingen zodat die test blauw kleurt Als je ook de prijs eens bekijkt op de markt tegenwoordig pff de echte knallers gaan richting de 2000 euro per 1000 en de meuk bende zit gewoon rond de 140 - 200 euro per 1000! wat een verschil.. Klik om te vergroten... er is idd groot verschil in prijzen tegenwoordig de mitsus die ik hier heb liggen zitten idd voor 1000 rond de 2000 Niet dat ik dat koop maar tijden dat je een pilletje voor een halve euro had zijn over.. maar ff ontopic die mitsus die je hebt laten testen ik heb hier dezelfde liggen waarschijnlijk werden bij mij ook niet opgestuurd omdat ze zogenaamd herkend werden in de database... met een spreiding toen van 65 tot 90 mg zijn degene met cirkel op voor en achterkant.. Ik vind het trouwens de laaste tijd toch al een zooitje bij de testcentrums, ze gaan teveel op uiterlijk af, wat totaal niet betrouwbaar is idd.. Volgens mij hebben ze je ook gewoon beet genomen en is die pil helemaal niet opgestuurd, want als hij opgestuurd word krijg je gehalte precies en helemaal geen spreiding..."
"Ik vind persoonlijk ook dat je beter gelijk goede dosis kun droppen.. dat is voor iedereen verschillend maar zoals hierboven al staat 1.5x je lichaamsgewicht is voldoende.. Persoonlijk drop ik meestal ongeveer 2 a 3 uurtjes later, nog 1x dezelfde dosis en heb ik altijd het perfecte feestje.."
"Pikachu zei: Ok prima dan ga ik gewoon door met dit plan. Hij krijgt van me twee maal 90 mg mdma in. (Het is vrij puur, niet het maximaal haalbare maar wel bijna) Zelf ga ik waarschijnlijk voor tweel/drie capsules van 140-150mg. Klik om te vergroten... 3 capsules van 150 mg dan kraakt de hersenpan wel or..."