Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"sex & pep gaat niet same vindk gaat echt uren dure man"
"Handelaar zei: ik heb 2cb pillen met een opdruk van een paddestoel het zijn gele pillen en de inhoud is 5,4 mg en alsnog voelen mensen ze heel goed na 2 stuks, dusja Klik om te vergroten... Heb er onlangs ook 2 stuks van gekocht in de uitgang, had er meer van verwacht, heb ze opgesnoven en eigenlijk weinig tot niks van gevoelt."
"Dit weekend ook een leuke combi gedaan, 1 Hoffman, wat lijntjes md & wat lijntjes Ket. Was echt heftig!"
"Kan mezelf hier zeker ook in herkennen, je bent niet de enige man"
"Mensen die toevallig dit weekend in gent naar Eargasm gaan in ICC? Ik hoorde van enkele mensen dat er een razzia zal zijn (weet dit niet zeker.) weet iemand hier meer over ? alvast bedankt Oja en hier alvas de Line up LINE UP INDOOR @ ICC GENT (20h-06h) ▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅ ◢ PSYCHEDELIC MADNESS (Saturday night) PENTA live (USA) SHAKTA live (UK) From Taka Taka-selection: AIRTIST live didgeridoo (HU) 1ste time in Belgium! *Mind Distortion System (Lycantrop Records) *Psyvader live (Eargasm) *Digicult live (Dacru) *Anoebis(Suntrip Records) *Ain-Soph (Eargasm, Exogenic Records) *Aida Noridania (Eargasm) ◢ KETALOCO (Saturday night) - invites MAKE UP CLUB & FEESTGEDRUIS - *STIMMING (GER) live *ANDRE LODEMANN (GER) 1st time in BE! *Caspar (Eargasm, KetaLoco, Club M) VS *don Santos (KetaLoco, Club M, Purple Edge) *Pierre (Lessizmore, FUSE) *Igor Vicente (VisionQuest) *Deejames (Decadance) VS *Gols (Thrill Recordings) *José Noventa (Feestgedruis)"
"Wow, nog nooit keta gedaan, is het effect echt zo leuk?"
"zal troep zijn geweest hoor Als ik een lijn MD van 150mg snuif (wat stukken minder is dan 4 dopjes) ben ik in de hemel."
"XTC op festivals, heerlijjjk !"
"Vraagje; als iemand met ADHD paddos of andere tripmiddelen in neemt, kan dit voor ernstige problemen zorgen?"
"0.6gr super cristal met 1/3 l&m sigaret"