Wie: Ik en A
Setting: in de binnenstad op plekken met muziek.
Wat: MDMA crystals, mijn eerste keer
Ik en A stonden lekker te chillen in een vette club en kwamen op het idee om een 'fingertip' MDMA te nuttigen. Ik kocht water en in de wc namen we het spul, A waarschuwde voor de baggere smaak, maar daar had ik niet zo veel last van. Na ongeveer een uur merkte ik nog helemaal niets, terwijl ik van het vrouwelijke geslacht ben en dit mijn eerste keer MDMA was. A voelde al wel wat dus ik besloot na een half uurtje nog een fingertip te nemen. De tijd vloog voorbij en nog steeds voelde ik me compleet nuchter. Af en toe kreeg ik een lekker gevoel als ik mijn handen tegen elkaar aan wreef, maar dit was zo licht dat ik twijfelde of het wel echt de MDMA was. Nog steeds nuchter besloot ik nu een derde vingertopje te nemen. Weer niks. Nu begon ik er een beetje zat van te worden en ik nam mijn vierde en nog een halve vingertop. Nog stééds geen veranderingen. Alleen het gevoel in mijn handen. Ik werd wel heel erg relaxed en chill, voelde me gelukkig niet negatief. Slapen was wel wat lastig, maar het in bed liggen was heel fijn.
Nu, de volgende dag, voel ik me wel echt brak en ik ben ook vrij vatbaar voor nare gevoelens, zoals eenzaamheid, dipperig etc.
Precies een week geleden heb ik 1 en een kwartje Q-dance xtc gehad, maar volgens mij heeft dat niet heel erg veel invloed hier op, aangezien ik vrij veel MDMA ingenomen heb.
Ik vraag me af of dit vaker voorkomt? Het was mijn eerste keer MDMA en ik ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld.
Reactie's zijn willekommen
![:grin:]()