Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport: 1e keer MDMA (geen invloed?)

Tripreport: 1e keer MDMA (geen invloed?)

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#1
chres zei:
geen medicatie dat dit remt toevallig?
Klik om te vergroten...

Nope..
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Slecht spul. Kan niet anders. Ookal heb je het vorige week nog gedaan, zou je van 4 vingertopjes zeker wat moeten vullen. Klinkt bijna als caffeine/ephedra poeder. Laat t anders ff testen dan weet je het zeker.
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wie: Ik en A
Setting: in de binnenstad op plekken met muziek.
Wat: MDMA crystals, mijn eerste keer

Ik en A stonden lekker te chillen in een vette club en kwamen op het idee om een 'fingertip' MDMA te nuttigen. Ik kocht water en in de wc namen we het spul, A waarschuwde voor de baggere smaak, maar daar had ik niet zo veel last van. Na ongeveer een uur merkte ik nog helemaal niets, terwijl ik van het vrouwelijke geslacht ben en dit mijn eerste keer MDMA was. A voelde al wel wat dus ik besloot na een half uurtje nog een fingertip te nemen. De tijd vloog voorbij en nog steeds voelde ik me compleet nuchter. Af en toe kreeg ik een lekker gevoel als ik mijn handen tegen elkaar aan wreef, maar dit was zo licht dat ik twijfelde of het wel echt de MDMA was. Nog steeds nuchter besloot ik nu een derde vingertopje te nemen. Weer niks. Nu begon ik er een beetje zat van te worden en ik nam mijn vierde en nog een halve vingertop. Nog stééds geen veranderingen. Alleen het gevoel in mijn handen. Ik werd wel heel erg relaxed en chill, voelde me gelukkig niet negatief. Slapen was wel wat lastig, maar het in bed liggen was heel fijn.

Nu, de volgende dag, voel ik me wel echt brak en ik ben ook vrij vatbaar voor nare gevoelens, zoals eenzaamheid, dipperig etc.

Precies een week geleden heb ik 1 en een kwartje Q-dance xtc gehad, maar volgens mij heeft dat niet heel erg veel invloed hier op, aangezien ik vrij veel MDMA ingenomen heb.

Ik vraag me af of dit vaker voorkomt? Het was mijn eerste keer MDMA en ik ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld.

Reactie's zijn willekommen :grin:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daarbij kan je het gevoel natuurlijk ook onderdrukken. Je weet niet wat je moet verwachten en zenuwachtig zijn wat het gevoel kan onderdrukken al klinkt bovenstaand verhaal aannemelijker, maar dan zou de week erna die q-dance pil het wel moeten doen aangezien je de week daarvoor of erg slechte mdma heb gehad of gewoon een ander stofje
K
KokosnootLid
01-01-2024, 00:00
#5
zal troep zijn geweest hoor :tongueout:
Als ik een lijn MD van 150mg snuif (wat stukken minder is dan 4 dopjes) ben ik in de hemel.
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ook geen idee hoeveel ik genomen heb, maar minstens het dubbele van de andere persoon en die voelde het wel..
c
chresLid
01-01-2024, 00:00
#7
geen medicatie dat dit remt toevallig?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kokosnoot zei:
zal troep zijn geweest hoor :tongueout:
Als ik een lijn MD van 150mg snuif (wat stukken minder is dan 4 dopjes) ben ik in de hemel.
Klik om te vergroten...
We hadden het ook niet over snuiven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."