Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb gisteren mijn eerste goede ervaring gehad met keta en dit was echt een van mijn leukste ervaringen met drugs! Ik had het gecombineerd met speed. Ik was gewoon helemaal op in een ander wereldje het is heel moeilijk uit te leggen maar het leek zeg maar dat ik en een maat van me de enigste over waren op de wereld. Op een gegeven moment werd ik weer een beetje bewust van de mensen om me heen en ik wou op staan maar dat lukte nie meer. Ik ben niet in een k-hole geweest maar dit ben ik nog wel van plan in de toekomst!"
"Als je stopt met blowen rook je meestal ook minder tabak aangezien de meeste mensen tabak bij hun joint doen. Als het nicotine niveau te laag word krijg je ontwenningsverschijnselen zoals: gespannen-, rusteloos- en prikkelbaarheid, slapeloosheid en lichamelijke klachten zoals bijvoorbeeld buik- en hoofdpijn. misschien komt het daardoor?"
"Voor mij is dat toch echt wel jumpstyle! Al die prachtige geluiden die erin voorkomen Het lijkt soms wel of deze muziek voor mensen die xtc op hebbe gemaakt is en ik weet ook wel zeker dat dat bij sommige liedjes ook is"
"Ja ben ik blij dat ik niet zo veel alcohol drink :P ik heb best veel gedaan maar heb toch wel de gekste dingen met alcohol meegemaakt en dan heb ik het alleen nog maar over de dingen die ik me kan herinneren."
"Ik heb dit ook weleens als ik op een mooie zomerdag stoned ben en ergens op een rustige plek in het gras lig en dan naar de lucht ga kijken dan krijg ik opeens zo'n heel gelukkig gevoel door me lichaam"
"Ja dit herken ik na 2 nachten wakker geweest te zijn had ik nog geblowed en ik was zo bang daarna dat ik van een maat van mij naar huis fietste en onderweg zag ik overal mensen die aan het aanbellen waren bij deuren terwijl die er nie eens ware en ik hoorde ook overal stemmen en ik hoorde de deurbelle ook letterlijk gaan. Ik durfde onderweg alleen nog maar naar het wegdek te kijke."
"DAnny, Ben zelf ondertussen al 6 jaar lang verslaafd aan de ghb. Ben al meer als 10x afgekickt vAn de ghb op verschilende manieren. Ik raad je af om thuis niet af te gaan bouwen ghb omdat het veel te verleidelijk is om meer te gaan pakken en ben zoiezo geen voorstander van detoxificatie op deze manier maar je lichaam met behulp van medicatie. in dit geval raad ik je aan: BACLOFEN + DIAZEPAM (bromazepam werkt ook goed). 3 jaar 24/7 is een behoorlijk tijd waar je flink wat ontwenningsverschijnselen kunt krijgen (Acute psychosche tot overlijden aan toe). DE DOSIS DIE HIER WORDT AANGERADEN LIGT VEEL TE LAAG KIJK UIT!!. Schema als volgt: (de eerste 24 uur zijn belangrijk omdat je vanuit hier je dosis medicatie moet aanpassen en je flinkte ontweninning kan krijgen) Dag 1: 120 mg baclofen + 100 mg diazepam (vak voordat je ontwenning krijgt pak je 10 mg diazepam + 10 mg baclofen. Herhaal dit proces om de 2 uur. (houd je bloeddruk goed in de gaten.) Dag 2: 120 mg baclofen + 100 mg diazepam. (zelfde schema zie dag1) Dag 3: 120 mg baclofen + 100 mg diazepam. dag 4: (probeer deze dosering toch wel een week aan te houden) of als je merkt dat je met je minder medicatie kan pakken moet je dit doen) dag5:....... Na 2 weken (enkele gevallen 3 weken) kan je beginnen je diazepam en baclofen af te bouwen. Dus: Dag 14: 100 mg balofen + 80 mg diazepam (bv. om de 3 uur 10mg diazepam + 10 mg baclofen) dag 15: 80 mg baclofen + 60 mg diazepam dag 16............. Na 3 weken zit je met alles op 0 en ben je ghb vrij. (Ik raad je wel aan om de baclofen een aantal maanden blijft doorslikken omdat 90% in de eerste weken terugvalt en met baclofen is dit aanzienlijk minder. TIPS: - Probeer professionele hulp in te schakelen. - Koop iets om je bloeddruk in de gaten te houden - Mocht je tijdens de ontwenning bloed in je urine krijgen of andere extreme klachten, gelijk 112 bellen. - Zorg dat je voldoende medicatie hebt. Liever een paar tientjes meer kwijt aan medicijnen dan jezelf onnodig te gaan pijnigen . Hou me op de hoogte hoe het er voor staat nou. En als je nog meer vragen heb laat maar weten. Succes!"
"Linke combinatie?: Ja, maar niet levensgevaarlijk. Zolang je uit je eigen geen andere medische klachten hebt. Doe het zelf regelmatig en vind het heerlijk. Want het versterkt de euforie, je wordt stik geil, je kan eten& slapen. Ik krijg zelf wel altijd van die rare spiersamentrekkingen, iemand die dit kan uitleggen?"
"http://www.afkickenghb.nl/ Is een manier om thuis af te kicken met professionele hulp! Je kan er zelfs mee werken enzo maar je hebt er wel doorzettingsvermorgen voor nodig"
"Ik ben aangehouden met 1 potje(4ml) die in een tube zat. Maar ik had gezegd dat het iets anders was en het kwam opzich best geloofwaardig over maar nou hebben ze het meegenomen om te laten testen. Nou zei die dat die dan later nog procesverbaal kon maken en denk je dat ze ook wel de moeite nemen voor 1 potje?"