Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed kater minder erg met een jointje?

Speed kater minder erg met een jointje?

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
Kleine_TripsterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je dus hebt gesnoven, en voordat je gaat slapen een jointje rookt.. ben je de volgende dag dan minder verrot? of als je wakker wordt en dan een jointje rookt ? Tenminste, ik heb 1 keer speed gesnoven en was de volgende dag behoorlijk verrot.. maar had er ook xtc bij genomen, is de kater dan erger?

Alvast bedankt
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja de kater is dan erger. Nogal logisch, want je hebt nog meer rotzooi in je lijf zitten. Of 's avonds een joint roken helpt, weet ik niet. Het helpt mij wel enigszins ontspannen. Wel kom je lekker bij als je de volgende dag een joint rookt.
K
Kleine_TripsterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke bedankt.. dan rook ik zowiezo als ik niet kan slapen even een jointje en volgende dag ook :wink: .. maar ik was dus na 3 dagen (avonden) speed gesnoven te hebben.. de 3e dag helemaaal niet verrot.. hoe kan dat?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heeft waarschijnlijk met de stand van de maan te maken.
K
Kleine_TripsterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel grappig.. :confused:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat hij bedoelt dat het wel redelijk wat is, en dat het logisch dat je, je dan verneukt voelt
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee hoor, de vraag is waarom ze na 3 dagen ineens niet meer rot is. Nja, drugs blijft raar spul hè. Je zal wel gewoon geluk hebben gehad, mss per ongeluk toch de juiste voedingsstoffen binnen gekregen. Met andere woorden: Er valt zeer waarschijnlijk geen antwoord op te geven, dus zal het wel met de stand van de maan te maken hebben.

Snapje?
K
Kleine_TripsterLid
01-01-2024, 00:00
#8
ohhhhh zo.. haha sorry ik dacht dat je grappig probeerde te zijn :P :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit is een serieus forum. Altijd serieus!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
vooral als het over schijten gaat hoor!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller begrijpt het :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."