#1
als je het gewoon rustig thuis neemt , krijg je vanzelf wel zin om uit te gaan of naar buiten of om gewoon binnen te blijven dus zou iig op een thuisbasis beginnen
Kleine_Tripster zei:ik sta ook wel sterk in mn schoenen dat is het probleem ook niet (heb immers al 3x paddo's gebruikt en ben niet bad gegaan oid.) maar ik voel me binnen op zo'n moment gewoon opgesloten ofzo..alsof ik nergens heen kan, alleen ik wil even weten of je heel erg gaat hallucineren oid? Want ik kan wel verhaaltjes van het internet gaan lezen maar ik hoor het liever van iemand die er ervaring mee heeft..

Mac... zei:2 caps



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."