Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maar hijzelf droeg ineens een Ajax-Shirt dus..."
"Als je dus hebt gesnoven, en voordat je gaat slapen een jointje rookt.. ben je de volgende dag dan minder verrot? of als je wakker wordt en dan een jointje rookt ? Tenminste, ik heb 1 keer speed gesnoven en was de volgende dag behoorlijk verrot.. maar had er ook xtc bij genomen, is de kater dan erger? Alvast bedankt"
"Oke bedankt.. dan rook ik zowiezo als ik niet kan slapen even een jointje en volgende dag ook .. maar ik was dus na 3 dagen (avonden) speed gesnoven te hebben.. de 3e dag helemaaal niet verrot.. hoe kan dat?"
"Heel grappig.."
"ohhhhh zo.. haha sorry ik dacht dat je grappig probeerde te zijn :P"
"Misschien een wat meer hygienische plek, in je schoen/sok ofzo? :P Btw, gaat met een zippo dat alarmding niet af? ( niet dat ze in je zippo gaan kijken ofzo.. maar ik schrik me altijd kapot als zon ding afgaat terwijl ik shit bij me heb )"
"Hee mensen, ik zit er over na te denken om eens een keertje met 2 vrienden van mij lsd te nemen. Ik heb het nog nooit eerder gehad, heb alleen wel 3x paddo's gehad. Nou wilde ik t dus buiten gaan doen maar S. vind dat geen goed idee omdat er misschien iets fout kan gaan,maar ik doe het liever juist wél buiten want die keren dat ik paddo's heb gehad (of zelfs met xtc) en ik zit binnen, word ik een beetje raar en krijg ik het benauwd en voel ik me niet echt op mn gemak, na een tijdje wel maar buiten voel ik me meer op mn gemak.. Maar ik weet verder ook niet wat lsd met je doet? Ga je echt zwaar hallucineren of is het ongeveer hetzelfde als een paddotrip? Want ik wil het niet hebben dat als ik buiten ben dat ik bijv. een auto aanzie voor een lief poesje ofzo.."
"ik sta ook wel sterk in mn schoenen dat is het probleem ook niet (heb immers al 3x paddo's gebruikt en ben niet bad gegaan oid.) maar ik voel me binnen op zo'n moment gewoon opgesloten ofzo..alsof ik nergens heen kan, alleen ik wil even weten of je heel erg gaat hallucineren oid? Want ik kan wel verhaaltjes van het internet gaan lezen maar ik hoor het liever van iemand die er ervaring mee heeft.."
"Ik heb 2x paddo's gehad, en de 1e keer werd ik alleen een beetje lijp en voelde me vreemd maar ging verder niet echt dingen zien.. De 2e keer heb ik uren achter elkaar zitten te lachen en zag alles er heel vreemd en groot uit en begon te bewegen.. Ik weet nog dat ik niet naar de wc durfde (zat in een kroegje) want die vond ik eng.. Later bij mn vriend thuis.. alles zag er ook wel wat vreemd uit maar heb verder niet echt bepaalde dingen gezien ofzo.. Nouja, misschien verwachtte ik er ook wel te veel van.."
"Jaaaaaa je voelt je zeker heel anders.. Best vreemd opzich maar wel kicken.. En ik vond alles er gewoon wel ''grappig'' uitzien, vandaar dat ik zo veel moest lachen.."