dankjewel voor de info maar wat is geen grote portie dan
#2
Ok thnx voor jullie reacties mensen ik ga hier wat mee doen
#3
Dat is al bewezen hoor :P
#4
Mensen ik heb advies nodig van de "paddokenners"
Ik wil binnekort met een groepie vrienden paddo's gaan eten,
maar waar is nog niet bekend.We hebben er over nagedacht om het eens
in het bos te gaan proberen.
Nou heb ik wel eens gehoord dat je het daar absoluut niet moet gaan doen En van andere heb ik weer gehoord dat het een goede plaats is om er de 1e x te gaan spacen
Ik weet nu echt niet meer of het nou een geschikte plaats is of niet.
Wie kan me advies geven
#5
Bos is zeker een goede plaats maar dan niet het bos dicht bij je huis waar 100e mensen hun hond uitlaten enz gewoon ergens op de hei of een groot natuurgebied ofzo.
of anders een sfeervol huis...
veel plezier
#6
mijn eerste keer was ook in een bos. is me niet tegen gevallen. vooral de weg in het donker weer vinden dat was prachtig
#7
Bij iemand thuis als je die mogelijkheid heb, anders een plek waar je bekend mee bent. Als je het bos kent waar je wil trippen dan gaat het hoogstwaarschijnlijk wel ok, een onbekend bos wordt een stuk pittger.
Als het je eerste keer is, probeer dan een plek te zoeken waar je bekend mee bent.
happy trails
#8
Je moet idd bekend zijn en iedereen moet zich op zijn gemak voelen. Bos is trouwens echt wel een goede en leuke lokatie, als je er het meest van wilt genieten pak je het al ergens laat in de middag, zodat je het grootste gedeelte van je trip in daglicht beleeft
#9
Trouwens is het juist goed dat we beginnen met paddo's of is lsd beter voor de 1e x?
#10
Echt wel paddo's, no doubt about it
#11
Mwah, met LSD is de kans wel stukken kleiner dat je een bad trip krijgt (mentaal is het veul minder zwaar). Alleen LSD duurt wel 8 - 10 uur, en paddo's 4 - 6. Daar moet je zelf je conclusies maar uit trekken .
#12
En paddo's is ook wel stukken minder zwaar, kun je ten minste wennen aan eht tripgevoel.
#13
Juist niet, paddo's gaan veel dieper en geven een zwaardere bodyload. Alleen het feit dat acid zo lang duurt zou voor mij een reden zijn om het niet aan iemand te geven die nog nooit heeft getript.
#14
oke, jij kunt het weten, heb nog nooit acid gehad
#15
mmm, ik hoor juist altijd iedereen om me heen zeggen, keer LSD proberen? Neeeeee, dat gaat een beetje te ver...
#16
Waarom gaat je dat te ver? Het is zo grappig, dat als mensen het over drugs hebben die ze nooit zouden doen, dat herpïne en LSD altijd worden genoemd. Maar alcohol, wiet, paddo's en MDMA wel "gewoon".
#17
Nou vind ik niet grappig:P
Voor mezelf heb ik al uitgemaakt dat XTC helemaal niet zo onschuldig is terwijl veel (ex) vrienden dat doen. En dan Paddo's niet zoveel kwaad kunnen. Dat alcohol slechter is dan wiet. En misschien nu nog erbij dat LSD net zo weinig kwaad kan als paddo's? Dat wil ik nog steeds niet geloven eigenlijk. Heb verhalen gehoort van mensen die echt helemaal gek werden door de LSD en veel erger dan met paddo's.
Doe je best balon en overtuig me van het tegenovergestelde!
#18
Als je geen aanleg heb voor psychoses, of andere geestelijke aandoeningen (schizofrenie, multiple person syndrom, etc etc) dan zal je niet gek worden. Geldt voor zowel paddo's als LSD.
Heb je die aanleg wel, is de kans heel groot dat deze door gebruik van psychedelica naar boven worden gebracht. De kans is bij LSD niet groter of kleiner dan met paddo's.
Die "verhalen" over mensen die "gek" werden na LSD gebruik, zijn vaak verhalen die in de trand van: "Een vriend van een vriend van een vriend van de vader van m'n oom, kende iemand die na LSD gebruik dacht dat hij een sinaasappel was, voor altijd!" En dat is gewoon niet waar .
#19
ik hoop het
Heb eens gehoord dat iemand die van plan was mensen te gaan vermoorden nadat hij dagen lang slecht sliep en veel LSD had geslikt.
Kan me er opzich wel iets bij voorstellen.
#20
Ik denk dat je bij drugs als Alcohol eerder een ander wat wilt aan doen en bij een drugs als LSD eerder jezelf. (al hang dat natuurlijk van je persoonlijkheid af )
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.